![]() |
Quote:
ja joh zo lang alweer. hmm ja tijd gaat snel. ach ja als je maar geniet zeg ik altijd... :p |
Quote:
alleen de motor is dan bijzonder, velgen zijn 7,5J breed maar het is een ET-waarde van 19. Hopelijk rijd ie over 2 weekjes :) eerst ff naar de worthersee :D |
Quote:
ziet er mooi dik uit de velgen. maareu de motor? of zeg je liever nog niets over |
hier staat het hele verhaal
|
Quote:
16V met 45mm Throttle boddies en digifant 1, bewerkte cilinderkop, andere nokkenas en 4 in 1 spaghetti. |
Quote:
maar ga ff slapen moet morgen weer met deze verder en met het proefrijden moet je wel wakker zijn zal ik maar zeggen hihi [oja is nokia foto kwaliteit] ![]() |
Kom me ff ophalen dan, ingang van de postkamer nemen bij Pon (VW/Audi), rechts en dan direct links en dan zit ik in de 1e kamer links... of ICT volgen :p
|
tering ziet er strak uit
zie je misschien binnekort wel rijden en anders zie ik je wel in duiven |
het word einderlijk leuk op caddy forum.
|
hehehe
maar kom je ook nog op 7 en/of 8 mei |
Quote:
7 mei niet gaat niet lukken 8mei lijkt me wel leuk kom wel ff langs |
Quote:
ach je hoort hem vanzelf wel. ps let morgen vroeg even op de 2 strepen in de bocht net voor de benzinepomp :tongue: |
Quote:
geld ook voor jouw he VW Bullit ;) |
ik kom uit doesburg (gld) vwbullit
en kom ook naar de caddy meeting dan in duiven op 8 mei ! wordt vast weer supers als voorgaande keren, en een hoop van die caddy's bij mekaar ;) |
8 mei?? ik ga het proberen.
En wat heb jij een mooie baan zeg bij pon. Lijkt me zo wijs om een keer in zo'n auto t emogen rijden. Alleen het gevoel hoe dat rijd. super. gr ben |
Ben niet bij de pomp geweest.... ook niets gehoord :(
|
was je weer eens te druk bezig dennis
|
was vanaf 12 uur weer op de zaak bezig. Voortaan ff proefrijden via de klokhoek en dan voor het pand met de blauwe ramen ff spelen... ken ik ff genieten. Net zoals gisteren, trok er ook 1tje lekker fanatiek weg met de Porsche :)
|
das dan wel lekker idd dat je nu daar zit
helemaal geen buitendienst meer voor je ?? |
Heel weinig in ieder geval, na 2 jaar in nederland rond te hebben gekacheld en samen met de rest in de file te hebben gestaan is het genoeg geweest. maar we dwalen af ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 02:59. |