![]() |
wees niet bang, je moet er eerst een half uur voor rijden.....
|
Ikke bang? Voor jou zeker... :P
|
sneeuw in Velden....
ik wil weg |
Quote:
en daarna met snowboards gaan meppen :D |
Je zag er al zo beroerd uit Dennis, maar jij was het dus. ;)
|
It wasn't me.... ik heb niet gesnowboard en geen sneeuwballengevecht gehouden.
|
Doe mij maar gewoon lekker zonnetje, dan heb ik wel weer zin om te gaan
|
Ik ga voor het eerst de See bekijken. Mijn vrouw en ik zitten in Velden in een hotelletje met ontbijt aan de See.
|
denk dat ik dan toch maar sneeuwkettingen mee neem als ik het zo hoor.LoL
|
Mag je je auto ook wel omhoog schroeven anders krijg je die kettingen er echt niet omheen.
|
rijd op grote hoogte ernaartoe en daar schroef ik de boel weer nar beneden dennis wou er confortabel heen rijden dus heb het zo maar in gedachten
|
Quote:
Ik ga ook voor de eerste keer, en zit ook in Velden...... Gaan er nog meer nederlandse cabrioten?? |
Niet van SPEED iig voor zover ik weet.. Patries heeft een cabrio maar ik denk dat zij met de TD van Ronald gaan. En ik droom elke nacht dat de GTI is veranderd in een cabby maar 's ochtends zit er altijd nog gewoon een dak op :P
|
pak de kettingzaag en leef je uit :D
Ik moet zeggen, heb nog steeds geen spijt van de verkoop van de GTI en aankoop van de cabrio..... |
Ik wil er graag een cabby bij.. en een kever. En een busje. En een Golf 1 GTI. En... getting the point here? ;)
|
ennuh....een grote zak geld :D
|
Zou zeker goed van pas komen! Maar helaas... ik speel al jaren mee met de lotto en elk jaar koop ik een oudejaarslot.. het mag niet baten :neenee: Daarom is iedereen ook elk jaar weer straal :tento: met de jaarwisseling :bow:
|
Ik heb dit jaar 20 euro gewonnen :D
|
:baldrimmer: Jij hebt altijd geluk Niels! En we zijn wel hartstikke :ot: bezig trouwens... :slaan:
|
Quote:
Goed, dat je het zegt. Was alweer bijna vergeten de centen op te halen. |
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |