Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   4 maart 2012 - VW MWM X (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89844)

Alberto 02-03-2012 08:10

Quote:
Originally Posted by LRR
Zojuist nog even gratis reclame op 3FM bij Giel !!

Alberto's favo bulkburgers zijn er weer bij Frans !!

Ehhh het was Johan die de bulkburger had ..... :D
ik had die bult snitsel . maar sla dit jaar even over , ding zit me nog dwars :cool:

1.8T 02-03-2012 08:11

Gister de zomerwieltjes er weer onder gezet voor zondag, is voor mij praktisch een thuiswedstrijd dus ben erbij!

Jetta MaNiA 02-03-2012 09:44

Quote:
Originally Posted by Alberto
Ehhh het was Johan die de bulkburger had ..... :D
ik had die bult snitsel . maar sla dit jaar even over , ding zit me nog dwars :cool:

Die burger was fijn :)

dragracer 02-03-2012 10:55

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Die burger was fijn :)

De burger is niet meer.......dat was de actie van vorig jaar....

Er is een nieuwe actie :

(bron : site Frans op den Bult )

AKTIE 2012
ONMEUNIGE BULTBURGER
De uitdaging voor 2012 is de ONMEUNIGE BULTBURGER, dit is een broodje van 500 gram met hiertussen 2 hamburgers van ieder 400 gram, opgemaakt met gebakken uien, kaas, 2 gebakken eieren, augurk en natuurlijk de nodige sausjes.

Deze uitdaging kost € 19,50, wanneer je mee doet aan dewedstrijd en je eet de ONMEUNIGE BULTBURGER binnen 30 minuten helemaal, op dan krijg je € 5,00 retour en een groene ster op de Wall of Fame. Ben je de snelste eter van de maand dan krijg je een zilveren ster op de Wall of Fame en een waardebon van € 10,00.

Ben je de snelste eter van het jaar 2012 dan krijg je de hoofdprijs.

Een BOXSPRINGCOMBNATIE, deze is geheel electrisch bedienbaar(draadloos), is 180x210cm en heeft een waarde van € 3495,00. Deze is mede gesponsord door www.123boxspring.nl

Tevens steunen wij met deze aktie de KWF stichting, wij zullen van elke ONMEUNIGE BULTBURGER die verkocht wordt, € 4,00 aan Paul Christenhusz doneren, Paul gaat met zijn team op 7 juni 2012 de Alpe 'd Huzes fietsen voor de ******stichting.

En als het goed is is komende zondag het menu in het restaurant aangepast aan het thema: "Apre Ski"

evilnyntje 02-03-2012 15:35

De volksforum shop heeft ook een aanbieding. Bij aankoop van 10 euro of meer een gratis sticker!

Rick 02-03-2012 16:10

Als het zondag ook dit weer is, is het een hartje lente meeting!

bprijs 02-03-2012 22:16

Zit nog sterk te twijfelen, heb geen meeting auto meer.
Alleen mijn 74er miami blauwe maar die is niet echt meeting waardig meer.
Wel vaker gehoord dat sommigen het niks aan vinden als je met een roestbak komt.
Mijn andere 74er zal nog wel twee jaar duren voordat ie meeting klaar is.

Tiefleger 02-03-2012 22:19

Gewoon komen Branko. Je bent wel de enigste met een 74' er. En dan is het maar een niet meeting waardige auto. (volgens jou dan hè) :D :D

dragracer 02-03-2012 22:25

Quote:
Originally Posted by bprijs
Zit nog sterk te twijfelen, heb geen meeting auto meer.
Alleen mijn 74er miami blauwe maar die is niet echt meeting waardig meer.
Wel vaker gehoord dat sommigen het niks aan vinden als je met een roestbak komt.
Mijn andere 74er zal nog wel twee jaar duren voordat ie meeting klaar is.

Het is toch totaal Worst wat een ander van je auto vindt...zal eerder jalouzie zijn dat jij WEL een 74er hebt............ :thumbup:

vdWal. 02-03-2012 22:45

ik weet het nog niet geheel zeker, maar waarschijnlijk word deze meeting dit jaar overgeslagen..

moet even kijken hoelaat het morgen word met het werk en of ik nog zin en tijd over hebbe de auto in iedergeval een beetje toonbaar te maken en of er nog geintresseerde zijn om eventueel mee tegaan

lp9v-martin-mk2 02-03-2012 23:52

beetje laat maar ik kom ook eens kijken. van de week al geweest om te eten bij frans :D

kan de mk2 gti 16v eens werken :)

dreamdub 03-03-2012 00:03

aanwezig met de jetta

Theowob 03-03-2012 00:31

Ik sta zondag op de meeting met een kraam. Ik heb alles ingepakt en ben start klaar.

Ebut 03-03-2012 00:45

Quote:
Originally Posted by vdWal.
ik weet het nog niet geheel zeker, maar waarschijnlijk word deze meeting dit jaar overgeslagen..

moet even kijken hoelaat het morgen word met het werk en of ik nog zin en tijd over hebbe de auto in iedergeval een beetje toonbaar te maken en of er nog geintresseerde zijn om eventueel mee tegaan

Het is een wintermeeting :D

Gewoon komen man, supergezellig!

jettaracing 03-03-2012 00:55

Quote:
Originally Posted by vdWal.

Zeker komen kerel !

:thumbup:

Mijn variant is er ook ,dus dan kan die van jouw er ook zeker bij :thumbup:
Vorig jaar waren er zelfs een paar synchro variant's ! zeker even de moeite waard !

vdWal. 03-03-2012 05:35

vorig jaar indd aanwezig gweest ja, en heb nu ook een eventuele vrijwilliger..
even kijken hoe het vandaag loopt het is alweer veelste vroeg voor een zaterdag!

Crosne 03-03-2012 06:33

het weer voor de zondag:

Der Ghopmeister 03-03-2012 07:46

:thumbup: de polo nog ff schoonmaken :thumbup: wordt weer een mooie dag!

dragracer 03-03-2012 08:28

Quote:
Originally Posted by Crosne
het weer voor de zondag:

Goh Chris.....was je weer vroeg wakker ???? ( 5.27 uur ) :D

dragracer 03-03-2012 08:36

Dan nog even een kleine mededeling........

Er is deze week bij Frans op den Bult een Ernstig ongeluk gebeurd.... :cry:

Wij hebben voor deze 10e VW-Speed MidwinterMeeting diverse (extra) veiligheids maatregelen genomen en daar dus nu dit keer veel geld aan uitgegeven,het zou voor iedereen zeer vervelend zijn als er tijdens de meeting ook een ongeval of iets dergelijks plaats zou vinden.

We hebben dit jaar geinversteerd in Proffesionele Verkeersregelaars en Tekstkarren.
De tekstkarren om het aanstormende verkeer te waarschuwen voor overstekend publiek.
De verkeersregelaars om het publiek veilig over te laten steken.

Van onze bezoekers vragen wij ook om zelf een beetje op te letten bij het oversteken en zeker de aanwijzingen van de Verkeersregelaars op te volgen.....

Op deze manier hopen we er weer met elkaar een leuke dag van te kunnen maken. :thumbup:

Groeten Jacco

All times are GMT +1. The time now is 16:14.