![]() |
leuk alberto dat ook weer op volksforum zit. kunnen we de projeck ook mooi weer van je volgen.en kom nog eens langs om te kijken. :thumbup:
|
![]() vanavond de Jetta naar de nieuwe garage gebracht , zo dat we thuis weer wat meer ruimte hebben . zo kunnen we weer rustig door gaan sparen en onderdeeltjes zoeken :D |
Goed bezig! Kun qua onderstel alles van de Golf syncro of Rallye gebruiken? Of zitten hier ook weer aparte jetta zaken aan?
|
Quote:
kwa onder stel is er veel gelijk aan een Country / Golf syncro / Rallye klopt dat is dus op zich niet het probleem . Wel het punt van de hoedeplank bij voorbeeld . die zoek ik nog namelijk zal ooit vast goed komen :D heb hem vandaag weer eens goed ingestopt onder een prachtige nieuwe auto pyama zo staat hij warm droog en stof vrij lekker in de garage :thumbup: |
zoek je een hoedeplank voor een jetta? Ik heb nog een zwarte staan zonder gaten. Prima staat.
|
Quote:
Jup voor een Jetta syncro , daar zit een verstevings balk in , wat een normaale jetta niet heeft *edit* ![]() hier kan je de balk wel een beetje op zien zitten |
met een beetje geluk is een hoedeplank gevonden , dus is er weer een kleine vooruit gang in de afdeling syncro :D
ook vast met de velgen begonnen te schuren :D |
in hoogeveen zit een meubelloger, Alberto....6 tientjes en je velgen zijn helemaal kaal!
|
Drachten ook rene.. Nog dichterbij
|
ow? welke is dat dan?
|
ik weet het , maar ze zijn al kaal , en al 1 in de nieuwe kleur :D
vanmiddag is weer een stukje van de zoek puzzel op zijn plek gevallen ![]() in deze doos , zat dit ![]() iets waar ik heel bij mee ben , een splinter nieuwe hoedeplank voor de Jetta Syncro en een achter licht om mijn set weer compleet te maken |
en nieuwe doos, dus word nog gemaakt blijkbaar?
|
Gaaf, wist niet dat ze nog gemaakt werden...???
(kan je meteen gaten erin maken voor je speakers :D ) |
nee in de doos zat een zak die zeer vies was , je kon daar aan wel zien dat het ergens heel erg lang had gelegen
net als de doos van het achter licht , die had ook al ff ergens op een plank gestaan Quote:
laat ik die nu net hebben liggen :D |
![]() |
Dat ziet er goed uit. Doe je dat onderweg in de pauze tijd of heb je vakantie? :D :D
|
Zozo Alberto, je bent al weer lekker bezig met de Jetta, ziet er goed uit allemaal.
|
Quote:
Erg netjes maar weer . :thumbup: Kan met die kleur ook zo onder mijn GTI . Painted in de hynstedagen city ? :D |
Quote:
En ook nog het nieuwe Skoda logo, dus geen NOS! Interessant! :D |
Mooie updates Alberto! Ook nog eens mijn all time favorite wiel onder deze Jetta... Als ie klaar is wil ik hem zeker eens (komen) bekijken.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:36. |