![]() |
Oh neeeee :D ze ligt niet uitelkaar :D
Ik bedoelde het enige wat nog in de mijne zit van de Edition zijn de ramen ;) |
Quote:
Oeps verkeerd begrepen.... :D Maakt niet uit,maar dan is het gewoon nog een orginele Edition dus :rolleyes: Dusssss gewoon langskomen Gerard :thumbup: |
Quote:
HE MICHEL, als jij met een mooie sunnybug edition komt dan recerveer ik een speciaal plekje voor jou...(special parking) :D gr pieter. |
Mensen het staat duidelijk in de aankondiging welk type VW er op een showground komen te staan :
Special Parking for: dwz showterrein is alleen toegangkelijk voor: VW Golf Rallye VW Golf Fire&Ice VW Golf Edition Blue VW Golf Edition One VW Golf Country alle andere VAG eigenaren/liefhebbers uiteraard zeer welkom om even een kijkje te komen nemen Dus alle andere modellen/editions mogen op de bezoekers parkeerplaats parkeren/neervlijen/crashen/uitlekken whatever... Lijkt me vrij duidelijk verder ? |
Quote:
maar staat nog wel als edition op kenteken toch :confused: was wel een echte dus voor de special parking bestemd :thumbup: gr pieter. |
Quote:
dan had je een goeie bij het RDW met "edition" op kenteken Pieter ;) |
Quote:
was vroeger een echte weet ik zeker want ik weet nog wel toen ie hem kreeg super orgineel. maar met de vr6 ombouw mischien veranderd gr pieter. |
Quote:
zeker , weet ik ook nog wel ..."vewa" tijd ... :thumbup: Maar wat ik bedoel , " edition" op kenteken is niet altijd van zelf sprekend Van de 12 editions die ik heb gehad , waren er 2 die het ook op het kenteken hadden vermeld |
Quote:
Mooi Ruud :thumbup: en hoop dat ik hem dan klaar heb...... :confused: daar hoeft zo op de foto te zien weinig meer aan te gebeuren hoor :D misschien een paar andere velgen,maar dat is smaakafhangelijk natuurlijk ;) |
zijn er hier toevallig paar belgen die naar deze meeting zouden gaan?? pm gerust even..
Zou leuker zijn met paar wagens onderweg naar meeting dan alleen |
Kom ook wel even langs hobbelen in de winter Edition as ie weer rijdt
|
Quote:
is altijd goed marco :thumbup: |
Deze auto verwacht ik ook in de special parking,zeer nette auto trouwens :thumbup:
als ie mischien wat tijd kan maken voor zijn Friese vrienden komt hij wel even langs wippen denk ik :D gr pieter. |
Quote:
Die aanvraag is inmiddels alweer een paar maand geleden gesteld Pieter :D En ook al geacepteerd/en bevestigd,dus volgens de eigenaar is deze MET deze mooie Edition One aanwezig ;) :thumbup: |
Quote:
hij stond vorig jaar bij ons in de showroom die kan echt niet gemist worden op een edition treffen :thumbup: |
@ HannoverEdition;
Idd een setje andere wielen, weet nog niet welke.. en nog de schroefset en originele achterlichten er in. En zo nog wat kleinigheidjes:) |
Quote:
Dat dacht ik zelf ook Edwin ;) :thumbup: |
Quote:
Setje wielen is smaakafhangelijk Ron,én wat je er aan uit wil geven :rolleyes: Zelf ben ik gek van BBS velgen,maar ja daar hangt vaak wel een prijskaartje aan,maar dan heb je wel kwaliteit! :) Misschien kan ik je helpen met de keus,en hoe het staat onder een Fire&Ice ;) op 15'' BBS RM ![]() Op 16'' BBS RS En uiteraard op orginele Estorils :thumbup: ![]() ![]() en die ''kleinigheidjes'' komt wel.....:D op 1 Mei iig aanwezig met die mooie orginele Fire&Ice van jouw :thumbup: |
new topicname
But same ''topic-talk'' and Meeting :D thanks Gerk! :thumbup: |
Thanks voor de wieleninfo! Ik ga er nog wel eens goed over nadenken, die BBS-en hangt idd wel een prijskaartje aan maar dan heb je inderdaad wat:D. Originele Estorils vind ik ook wel mooi trouwens, misschien dat ik een setje ergens laat polijsten.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |