![]() |
Quote:
Dat lijkt mij nou ook echt super. Was zelf een jaar of 20 toen ik deze blauwe golf1 voor het laatst zag. Zo'n 7jaar terug.. Die mk1 diesel 1977 was ook supersnel. En je zag t er niet aan :) :thumbup: Verheug me erop om dit weer eens te zien!! |
Quote:
ja daar heb ik veel in gelachen in 77 diesel :D |
Quote:
Ej eemshaven... 96" heel de dag gieten en waaien als een beste? Heb ik 1e prijs slalom gewonnen :) Jaa toen had je weinig aan veul pk'sss :D |
Quote:
daar was het toen koud .... :screwy: :D |
Jaa man, ik heb nog aan de organisatie gevraagd of ze die windmolens
wilden uitzetten want we hadden veel last van de harde wind ... .... :D Ze snapten me toen al niet ... |
Quote:
:D :D :D ik was toen met de golf 1 . hele discussie of het een GTI was of niet :screwy: zelfs dat snapten ze niet ... :D :D |
Quote:
ja dat weet ik ook nog wel als ze daar over zatten zeuren :D |
Hee Sipke hoe lieket t mei dit project? :)
|
diep respect,een heel apart project :thumbup:
|
Quote:
ja ben al mooi opgeschoten.heb inmindels de heele auto verbouwd aan de ondekan. zo heeft hij nu een quattro op hanging achter . deze heb ik zo verander dat ik weer de zelfde spoorbreedte heb als eerst :thumbup: als ik tijd heb ga ik even wat foto,s er van maken . |
yes please :thumbup:
|
ik heb het al eens eerder in dit topic gezegd, maar wat zet jij toch unieke apparaten in elkaar! Als je ooit eens wat aardige foto's zou willen, dan stuur je maar even een pm'etje. Ik wenje yn'e buurt dus dot is wol te regeljen...
|
Gaaf dit...Netjes bouwen en dan ook gewoon op kenteken,dat is helemaal lache! :D
|
Quote:
.ja bedank. ik ga er morgen weer mee aan de gang .mooie scirocco heb je . heb zelf ook twee scirocco type 2 gtx 16v.ik ga kijken als ik morgen wat beter fotos kan maken heb een nieuwe camera dus dan gaat het wel goed komen . en wer wennest don |
nou ik heb wat fotos gemaakt ga ze er morgen bij zetten als dat lukt
|
Quote:
zal wel goed komen alberto :thumbup: |
Quote:
ah daar is het topic ![]() ![]() ![]() ![]() en wat sander zegt Sipke , als je wil wil ik ook wel even foto schieten kunnen we in overleg samen wel even wat plaatjes er op zetten :thumbup: |
ja doen we als ik hem klaar heb :thumbup:
|
Quote:
nou hup in 't hok dan .... :D |
Quote:
ja morgen weer jongeeee :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:43. |