![]() |
aanwezig lekker dichtbij is kijken
of me vriendin ook zin heeft om mee te gaan :P |
kom misschien wel even om de hoek kijken...
ik zou bij wijze van spreken (puur theoretisch bekeken natuurlijk) kunnen gaan fietsen. dat wil zeggen: als ik een fiets had,... en de techniek nog zou beheersen :) |
Ik haak deze keer af... is iets tussen gekomen.....
25 april weer in hoogeveen.... |
Als het weer goed is kom ik ook met ze zomer auto, anders met de daily.
Nils |
Ik kom ook :D Hopelijk word het een lekkah weertje
|
Dat hoop ik ook Broer Konijn! :D
Kleine aanpassing in de bedrijven en aangeboden diensten: ChipsAway (met steenslag wegspuiten) Is helaas wegens familieomstandigheden verhinderd! Totalpaintrepair zal dit erbij gaan doen, deze zal het dus iets drukker gaan krijgen. Dit wordt dus: Totalpaintrepair Met uitdeuken zonder spuiten en steenslag wegspuiten. een klein deukje eruit halen zal rond de €25,00 gaan kosten, grotere beschadigingen is in overleg. Inschrijving Show & Shine kan tot 13:00 uur! De prijs voor het inschrijven zal €3,00 bedragen. Prijzen/beoordeling voor: - Best of Interior - Best of Exterior - Best of Show Voor elke categorie zal er een 1e,2e en 3e prijs zijn! |
bin auch dabei
|
zijn er hier veel mensen die vanuit het (aller) hoogste noorden richting Drachten rijden zondag? :D
(lees van Holwerd naar Drachten) :thumbup: |
Ik denk dat de colonne vanaf ameland jou wel even op kan pikken.
|
zal vrijdag nog effe nieuwe maten halen dan staat de bora variant
er weer perfect bij |
Ook aanwezig met de 32B.
|
De type 1 is klaar , dus kom ook wel ff kijken :thumbup:
Gr Siep |
ik neem leuke hebbe dingen mee voor de bestuurbare auto freaks hier
:D:D mvg Henrie www.cabriopoint.nl |
Quote:
gezellig :thumbup: kunnen we weer eens bij kletsen :D |
Quote:
Jij hier ook al zie je zondag bij de Aldi Z'broek |
Ik ben er ook bij :)
|
Ik ook :thumbup:
|
Kan deze keer niet komen :\ Jammer, had me er wel op verheugd... Plus dan had ik er een deuk uit kunnen laten halen :\ Maar goed... Hopen dat ik de 25ste naar Hoogeveen kan..
|
aanwezig :tongue:
ik neem ook nog wat dorpsgenoten mee hoop dat het een super dag word wat er dik in zit :thumbup: |
kom ook ff langs ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:22. |