![]() |
dank u mannen
probeer deze auto echt in eer te houden nog verlagen van voor en een andere originele bumper plaatsen (heb ik liggen) van voor zodat mijn lijstje stilaan opgeraakt daarna is het nog enkel een nieuwe lakje geven zodat die nog enkele jaren mee kan |
Quote:
yep, keep up the goodwork!! |
Ziet er inderdaad mooi uit kerel!
|
Thanks
Probeer mijn best te doen :D |
vandaag mijn bumper klaar gemaakt voor over te zetten op de mijne
![]() ![]() ![]() |
Net in een keer even je topic doorgelezen.Goed bezig!je golf ziet er super tof uit. staat ook nog hoog op mijn wenselijst mk2 16v (net als vroeger haha).
Keep up the good work :thumbup: Groeten Bart |
thanks Bart :thumbup:
|
vandaag mijn bumper geplaatst met alle toebehoren erbij
voor zondag is hem klaar enkel nog wassen ![]() ![]() ![]() |
Mooie auto hoor, goed bezig.
Je hebt hem trouwens al een tijd. Knap hoor :D |
Quote:
dank u ik heb hem nu 4 jaar al en de bedoeling is de auto nalaten voor mijn zoontje :D |
hee mooi project wat je daar hebt ben er maar zuinig op :thumbup:
|
Quote:
thanks zal ik zeker doen :D |
nette wagen!
heerlijk interieurtje ook, een paar G60 lijsten zouden hem goed doen met die sebrings :thumbup: |
Quote:
dank u als ik g60 lijsten zou plaatsen moet ik die dan verlagen en dat gaat niet bij mij in de straat omdat die drempels hier zo hoog zijn :mad: hij raakt nu al :( |
waarom zou je met G60 lijsten moeten verlagen?
|
Quote:
gaat het niet raar uitzien ??? en moet ik ook dan g60 spatborden zoeken zeker ? |
Quote:
Nee joh, gewoon er op kitten. :D Nog bezig met de GTI of is die eigenlijk helemaal af zo? |
Quote:
een golf is als een huis er is altijd iets om te verbeteren :D voorlopig ben ik tevreden zo maar moet nog wel volledig herlakt worden en hoe is het met jou project bij Redbull ? |
Quote:
In de originele kleur neem ik aan? Geen idee eigenlijk, laatste foto's die ik gezien heb was hij al een stuk verder, heb hem nog wat onderdelen opgestuurd, waarna de motor zou moeten lopen, dus ben benieuwd. :D Als hij vorderingen heeft gemaakt zal hij dat wel in mijn project topic zetten. :) |
Quote:
natuurlijk originele kleur vind het sowiezo een prachtige kleur |
All times are GMT +1. The time now is 21:21. |