![]() |
|
|
Complete velg zwart met zilvere vlakjes. ;)
|
Quote:
had ik al aan zitten denken maar vind zwart zo jammer, vallen ze niet meer op :D |
Zoals je avatar lijkt het gewoon gaaf..desnoods heel donkergrijs in plaats van zwart....
dat rood met groene vlakjes zou ik echt niet doen...tenzij je last van aandachtstekort hebt ;) |
|
die avatar had je net nog niet grapjas ;)
|
Quote:
je hebt helemaal gelijk :D Maar de oude avater was met telefoonvelgen en deze met de juiste riviera velgen |
Gewoon origineel? Hoe zien ze er dan uit? :redface:
Dat bruine is echt fout! Ik denk gewoon zilvergrijs kwa contrast met de rest van de wagen! |
Quote:
vaak gepolijst met zwart |
Jaaah..!! dit is mooi!
![]() :thumbup: |
dat is inderdaad erg vet ! Maar ja... de banden liggen er al om en de andere set staal is verkocht (althans de verbrede) dus hoe ga ik dit doen....
Ga ze voor de winter (ja hij moet wéér de winter door) in zwart/ grijs met zilveren vlakken maken en kan ik in het voorjaar ze klaar (laten) maken voor de zomer |
|
Sterker nog is ook menie ;-)
|
Quote:
dat verklaart een hoop :D Wat hecht dat spul zeg |
Is die rand nu wit of aluminium kleur?
Als je nu al het bruine zwart heb je echt een super wieltje! |
Quote:
rand is alu, gewoon kale velg. Alles hoogglans polijsten is nog veeeel meer werk en heb ik de materialen niet voor. Rest wordt sowieso zwart. Moet nog even kijken hoe ver ik ga polijsten. Heb geen zin om er weken mee bezig te zijn. :D |
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |