![]() |
Quote:
:lmao: :lmao: :lmao: |
Nou ben ook weer boven water zeg maar... was dit jaar voor het eerst naar de show geweest maar wat een pracht van een show.... de auto's die daar staan zijn stuk voor stuk echt mooi... alles was toppie daar. Volgend jaar denk ik weer.
Heb zelfs een nieuw nederlands woord geleerd....JONGU!!!!! ha ha en de mannen die een prijs hebben gewonnen van harte. Gr Joossie.......JONGU!!!!!! |
heeft er iemand nog meer foto's van die havana club bus?
echt een vet ding |
Quote:
|
@ Chris: van harte met de best of engineering prijs! Nico en ik stonden even je tor te bekijken maar wow, wat een werk kerel!
|
de slagroom op de taart idd. dank je. De tor 3 weken terug eruit gehaald en dinsdag nacht rond de klok van 1 uur liep die weer, was dus weer kiele kiele allemaal, maar goed, hij heeft het zonder problemen gered en ook nog eens een nette 1 op 11,3 gereden ;)
|
Ik vond het weer een waanzinnige show dit jaar!!
|
http://picasaweb.google.nl/robertja...158923486064834
I still need a turbo ? Of lijkt deze knaap er gewoon verrekte veel op :D |
Super foto! |
`t is toch de bedoeling dat dit tape op een meeting eraf gaat:
Of had ik gelijk, toen ik zei dat het net als die bra`s een trend wordt op een meeting? :D Opzich zonde, want volgens mij is het wel een verrekt mooi Golfje. |
Deze man had de 3e prijs in de Show & Shine voor Best of Golf 1
en ik denk dat ie daarna snel er van door moest ivm boot of trein, want ik heb ze niet meer gezien. De rest van het weekend was ie wel gewoon tapeloos... ;) |
Quote:
Is 'm ;) gast was ook op Fanatics! |
Ik voel wat nieuws aan komen.
Tape Queen & Tapeless riders :D Maar gelijk heb je, om je ride voor een lange afstand van wat bescherming te voorzien. |
Quote:
Ja dat is Jonas... Komt zaterdag bij mij, zondag is hij er ook met z'n Audi en zijn vriendin met de groene Mk4! Dik spul!! Quote:
Kijk hier maar ff... Staan er zat! Is van Ralph. KLIK Quote:
Dit was op t eind van de show, die jongens gingen direct rijden na afloop... ;) |
Toch maar ff m'n foto's klaar gemaakt :D
Hele set hier: http://www.flickr.com/photos/lennar...57624786151825/ En een klein greepje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:own: |
Lennart, respect gozer.
Ziet er echt heel mooi uit. Grote klasse, top! |
hier een paar foto's van het weekend
net aan gekomen in THE UK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en de terug weg ![]() |
wij zijn om vijf ook gaan rijden maar door de weekenddrukte uiteindelijk de prijsuitreiking en de trein gemist...
kevin, de belg met die witte golf 1 stond te popelen om te vertrekken maar had prijs, zij hebben uiteindelijk de laatste trein gemist en moesten tot maandagochtend wachten... |
Quote:
Meer van die??? Quote:
Super auto, super interieur, vreselijke combi. |
All times are GMT +1. The time now is 17:42. |