Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   mene audi super 90 van 1967 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71173)

audi dude 10-04-2011 20:05

de motorruimte nog wa opgekuist :rolleyes:

nog paar random pics

that's it 4 now

Greetz

T.C.Z.L 10-04-2011 20:08

Hele mooie Audi!! :thumbup:

MauSeR35 10-04-2011 20:11

Ziet er super uit!

audi dude 15-04-2011 18:26

thanx manne, vandeweek zijn der nog wa spullekes aangekomen sé, als die derop zitten is em (voorlopig) klaar <_<

dekseltje voor de zekeringen

snieuwe stroomverdeler en bobijn, stroomvereler is spijtig genoeg wel nen electronische, de originele zijn totaal ni meer te verkrijgen :unsure:

"nieuwe" binnenunit voor watertemp en benzine, mijn watertemperatuursensor is kapot en is volledig setje (zeeeeeeeeeeer zeldzaam), word ook nix meer voor gemaakt :lol:

de sensor

de nieuwe bumperhoorns voor voorbumper, dan kan die der ook terug op :blush:

da ist dan weer voor vandaag

greetz
Ronald

De Pul 15-04-2011 18:38

word steeds netter,errug gaaf....
begrijp soms niet waar je al die zeldzame stuff weghaalt;)

audi dude 15-04-2011 18:52

Quote:
Originally Posted by De Pul
word steeds netter,errug gaaf....
begrijp soms niet waar je al die zeldzame stuff weghaalt;)

heb het geluk gehad iemand te leren kennen in nederland en een handelaar in duitsland die me al met alles hebben kunnen helpen (tot nu toe), let's hope it stays so :D

Marcski 15-04-2011 20:52

Super, hoor!

audi dude 17-04-2011 17:56

vant week end nog wa bezig geweest sé, de nieuwe stroomverdeler, bobijn zitten erin, nog wa chroom opgekuist en heb de nieuwe bumperhoorns voor en achteraan op de bumpers gezet dus voorbumper staat der ook terug op, wat een gepruts seg om die hoorns derop te krijgen, om hoorns van te krijgen :lol:
en heb em dan rap van buiten is wa gepoetst :rolleyes:
bijna klaar voor wörthersee dus, enkel de watertemperatuurmeter en sensor nog steken en ne keer den otto polieren :P

wa fotokes uiteraard :lol: :rolleyes: :lol:

de bumperhoorns vooraan met ook nieuwe chroom rond de koplampen, rest zal stapsgewijs gebeuen van de chroom, als ik iets vind vervangen daar da heeeeeeeeel moeilijk te vinden is :wacko:

nog wa detailpics

totaalpicsce :lol:

en onze Quentin ( 3 jaar nu en al kever en audizot) zag en vond het goed :P B)

greetz
Ronald

audi dude 08-05-2011 08:23

van de week de watertemp sensor er voorzichtig ingestoken en werkt perfect, is met de klok aan dus wel klotejobke om te installeren :wacko: maar soit ,tis gelukt

dan gisteren eindelijk een deftige proefrit van een goei 200 km, zaaaaaaaaaaaaaalig, bolde goed en vinnig en liep ni te warm of zo, heb em is ff laten gaan op de autostrade en zat op 150 toen ik ingehouden heb, had nog wel wa over maar ni zoveel, denk dat ie een 160 zal gaan.
enkel toen ek bijna thuis was viel ie stil als ik men gas loste, ontsteking nog is ff checken, hadden em wa rijker gezet en bleef wel mooi draaien dan.

dussssssssss................. nog ff de ontsteking nazien en klaar om de 25ste te vertrekken naar wörthersee é B) ga op de originele wieltjes naar ginder rijden, als er iemand 13" white walls heeft liggen die weg mogen een seintje graag ;)
natuurlijk onderweg nog wa fotokes gemaakt :D

greetz
Ronald

martijnvanderh 08-05-2011 09:38

Echt super dik! buiging en complimenten!

audi dude 09-05-2011 16:56

Quote:
Originally Posted by martijnvanderh
Echt super dik! buiging en complimenten!

thanx, ben ook tevreden van het voorlopige resultaat, nu stilletjes op zoek naar allemaal nieuwe chrome bagetten :thumbup: niet simpel te vinden, tot nu toe nog niets :( ;)

greetz
Ronald

Jettameister 10-05-2011 09:54

very nice Super 90 !

MauSeR35 10-05-2011 16:59

Kan er niks aan doen, maar ik ben fan van deze Audi. :D

audi dude 14-05-2011 10:03

thanx voor de leuke comments hé mannen ;-)

heb een kort filmke , iet simpel zene , inéén gestoken van de vooruitgang van oudike ;)

http://www.youtube.com/watch?v=B_tkbVN5QmI

greetz
Ronald

audi dude 24-05-2011 15:44

alléé, tbegint spannend te worden, morgen om 4 uur vertrekken we naar Wörthersee en we zijn er klaar voor, fully loaded en alles gekuist :hi hi hi:

:hangloose:

greetz
Ronald

audi dude 03-07-2011 16:11

alléé, men vrouwke heeft weer voor de verrassing vant week end gezorgd, onze dochter Laura is deze morgen om één voor 7 geboren, enkkele weken te vroeg (weeral) ons zoontje was 10 weken te vroeg dus nog lang in hospitaal gelegen, gelukkig deze keer maar 4 weken te vroeg :banaan: hoop dak achteréén nog wa tijd over hou voor men tutekes, alléé onze Quentin kan achteréén mee naar meetings, is al kever en audi zot en is nog maar 3 :lach:

greetz
Ronald

Marcski 05-07-2011 10:55

gefeliciteerd!

kom je nog naar Volksdub?

MM Designs MK1 05-07-2011 18:07

zo das een mooie audi :thumbup:
waar heb je die mattenset weg?
gefeliciteerd met de kleine :D

audi dude 15-07-2011 07:15

thanx é mannen, ze zijn ondertussen weekske thuis en alles dik in orde,volksdub is me spijtig genoeg niet gelukt, vrouw en dochtertje waren van de dag ervoor pas thuis dus dat kon ik ni meken om dan zondaag naar meet te gaan hé :D
alléé, paar fotokes gevonden van worthersee on line, ff in de rapte is gekeken :dance:

greetz
Ronald

audi dude 23-09-2012 08:14

thanx guys, is een stukske herritage (vind ik toch) en moeten we in ere houden é :rolleyes:
hopelijk tegen volgende zomer wa lager vanachter en men fuchs velgskes derop hé, zoals ie nu staat gaan ze er ni op dus nog volop op zoek naar een oplossing, komen te ver naar buiten, kan ni zakken zo.
als ek de adapters kan weglaten komen ze mooi in de kassen en kan ie een stuk zakken, als er iemand een oplossing weet ..... :rolleyes: :lol:

gisteren is een bandje op de fuchs getrokken en vandeweek is testen, veel lager kan ik ni met de band, hebben met deze al met 2 veel moeite gehad om em erop te krijgen, zijn 195/50/16 banden nu, kan enkel nog naar 195/45 of zo maar die krijgen we der nooit op, ofwel zijn pirelli banden heeeeeeeeel stug :blink: :D

zo liggen ze op de velgen :blush:

greetz
Ronald

All times are GMT +1. The time now is 04:10.