![]() |
sportec :thumbup: super velgjes!
mvg Mike |
Thanks voor de reacties.
Vandaag weer flink bezig geweest met de S6. Lak was wel aan een opfrisbeurt toe. Eerst met klei bezig geweest, want er zaten veel zwarte puntjes over de hele auto (teer etc). Daarna gepolijst met de nieuwe poetsmachine (Hamach RH20E) en een lichte compound van 3M. Uiteindelijk nog een laagje was erover van het alom bekende Meguiars. Resultaat is wel goed geslaagd :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
mooi hoor
|
Keurige sloep zo.....!!!
|
en die banden !!!!!! wat een stoer profiel hebben die toch!
|
Woest profiel op die Vredestein's idd :D
Maandag de Elfstedentocht fietsen (240km). Ik ben er helemaal klaar voor :cool: ![]() Thule dakdragers icm fietsdragers voor een mooie prijs via marktplaats gekocht :thumbup: |
hele nette auto man!
|
serieus mooie auto dit zeg!!
|
:thumbup:
|
Quote:
Hadden eigenlijk 2 linker en 2 rechterbanden moeten zijn. Lijk tnu net of rechterkant verkeerd om zit. Mooie wagen zo. :thumbup: |
Zelfs de stijl van de fiets past bij de auto ! mooi Plaatje Lieuwe !
|
zoooo die velgen staan hem goed!!!! mooie wagen hoor
|
Dikke fiets... :tongue:
|
Dat ziet er heel goed uit!
|
Ziet er top uit :thumbup:
|
Quote:
Dat zag ik laatst ook al, dacht zal wel aan mij liggen. Daarom ook niks over gemeld. Blijft een gruwlijke dikke bak. |
Heel mooi, die Sportec`s onder de S6 :)
|
Volgens mij zaterdag nog gespot
Net voor dokkum. Zag er netjes uit |
super dikke bak geworden lieuwe :eek: :thumbup:
|
Thanks mannen :thumbup:
Gisteren nieuwe camera gekocht (Nikon D5000), dus gelijk maar even wat testen/prutsen :) ![]() ![]() Schroefset wordt in de komende 4 weken gerealiseerd. Dan kan de auto eindelijk eens goed naar beneden :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:50. |