![]() |
Ik ga er niet meer op reageren ;)
|
:thumbup:
Het was ook niet mijn bedoeling een reactie te provoceren. Je hebt je mening immers al gegeven. ;) Ik geef ook alleen mijn mening maar. :) Gr. Ed |
Quote:
Buiten mijn salaris is denk ik ongeveer alles kwa prijs verdubbeld :screwy: Gisteren nog een zak chips bij een tankstation voor 3,95 gekocht is bijna 9 gulden :eek: :eek: En reken maar niet dat die zak zeldzaam is :D |
Quote:
Alles is duur bij een tankstation, vooral aan de snelweg :tongue: |
Ik zou zeggen verkoop je VW voor teveel geld en koop een ander hok voor weinag en ga daar mee hobbyen..
en 3000E voor een jetta is veel te veel geld, maja ik hoef m gelukkig niet te kopen.. Dan zou je er nl 500 voor krijgen (mag je de velgjes houden als aandenken) |
Quote:
Dus dan doet de hele bende VW-fans ook maar gelijk mee hè. Mopper mopper mopper over de prijzen van anderen, kwartje van Kok hier, gulden wordt euro daar, en zelf verdrievoudigen we de prijzen omdat 't retro is. Was toch iets met die schapen en een dam, niet? :rolleyes: Weet je wat pas ècht retro is? De boel betaalbaar houden. ;) |
Grappig deze topic :)
Moet je es onderdelen voor een spijlbus zoeken, dan pink je pas een traantje weg :redface: |
Quote:
Weet je wat 't probleem is? De mensen die zich vierkant laten naaien door een verkoper die veel te hoge prijzen vraagt, zijn te laf hun bek erover open te trekken, en luizen er op hun beurt gewoon de volgende arme ziel weer in. En dan doel ik even niet alleen op de verkopers hier of op Marktplaats, maar in ieder opzicht. Liefhebber hè... twee dagen en we zijn uitgekeken op onze auto. Hij hoeft nooit weg, maar dat is meestal d'r bij getypt om een veel te hoge prijs te rechtvaardigen. De mijne hoeft ook niet weg, en daarom staat ie ook niet te koop. Mocht er echter iemand langs komen die me mijn huidige project uit handen wil nemen terwijl ik er nog niet van af wil, moet ie d'r ook maar voor betalen. En dÃ*t betekent het dat een auto niet weg hoeft... De hobbie wordt zo gewoon compleet kapot gemaakt, of afgegeven aan die mensen die tonnen per jaar verdienen (en krijgen). Ga jullie gang, ik zit dalijk met één auto voor de deur die niet weg hoeft, jullie zitten met een wagenpark aan handel in je maag waar je niet van af komt. :tongue: |
Quote:
Spijlbus is me ook effe een partij anders dan een Golf of Jetta mk2 hè. ;) Die dingen zijn zeldzaam, en onderdelen daarvoor zijn schaars. Ik wil niet weten hoeveel Golfjes 2 ik tegenkom op weg naar en van mijn werk. 't Zijn d'r tientallen, op slechts 20km rijden. |
Quote:
Dat komt omdat jij zit met een Witte . . . want met een witte, blijf je . . . :D |
Weiss ist der scheiss!
|
wit cooooool en retro en modern alles bij elkaar :thumbup:
|
IN een witte mot je zitte :D
Broodfan; neem eens een lekker zacht wit bolletje, daarmee kom je weer helemaal tot rust. |
Ik zie ook elke dag tientallen golfjes maar een echte liefhebber ziet wat de mooie ( en dus duurdere ) exemplaren zijn ;)
|
Quote:
Heb net twee lekkere verse volkorenbroodjes met roomkaas op... ;) |
Quote:
In de huidige staat kom ik d'r sowieso niet snel vanaf denk ik. :tongue: |
Dat de prijzen steeds hoger worden is iets dat vast staat. Tenslotte verdwijnt er steeds meer materiaal en neemt de vraag eerder toe dan af. Ga nu (zoals Peter zegt) maar eens iets kopen voor een auto als een spijlbus of echte (oude) kever, daar is nog maar heel weinig van te krijgen en de vraag heel groot. Het laat zich raden wat dat met de prijs doet.
Datzelfde zie je ook met "zeldzame?" onderdelen. Een votex console werd al genoemd, maar er zijn tal van onderdelen die 15 jaar geleden op genoeg golfjes zaten, maar tegenwoordig gewoon met de rest van de auto in de schredder belanden. Ik wil ook niet weten hoeveel Happich klapramen er gesneuveld zijn, en daar komen er ook helaas niet meer van op de markt. Datzelfde geldt voor goede G-laders, probeer maar eens een fatsoenlijke lader te scoren. (of zelfs losse verdringer of laderhelften) Het gezeur om die hoge prijzen is dan aan de ene kant wel begrijpelijk, maar aan de andere kant ook vrij nutteloos. Tenslotte is er maar 1 ding dat een prijs kan laten zakken, en dat is een gebrek aan interesse. Niet enkele mensen die zeuren om een prijs. Dingen worden duurder, en je salaris stijgt niet evenredig mee, get used to it. Wil je dus iets leuks scoren, zul je in de buidel moeten tasten. Wil je dit niet, dan zul je moeten blijven zoeken naar dat ene koopje. (wat overigens ook een leuke sport is) Zolang mensen die vraagprijzen betalen, is die vraagprijs dus blijkbaar niet zó hoog en ook te rechtvaardigen. En zolang Oldscool of Misha hun auto's kwijt komen is er dus naar mijn mening weinig aan het handje. ;) |
Hier kan ik 't wel mee eens zijn.. die shit wordt nu eenmaal unieker en zolang de vraag blijft kan je hogere prijzen vragen.
We zitten niet meer in 2001, toen de golfjes nog voor 't oprapen lagen.. niet alleen kevers maar ook nette mk2'tjs worden schaars :rolleyes: |
Quote:
Dude 3000 euro voor een jetta 2... :redface: |
Dude, er staan er ook voor 7500 euro.. de mijne is trouwens 2000, de velgen zijn optioneel ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 20:32. |