![]() |
van dit:
![]() naar: |
Goed bezig! :wow:
|
sorry voor de auto :D
![]() |
Doe mij die auto maar!
Dit zijn de eerste berenvelgen die ' afgemaakt ' zijn:) |
M'n 5x130 Cosmics .. liggen nu bij Sixpack.
![]() |
Quote:
http://link.marktplaats.nl/218114302 |
polijsten die beren
|
Quote:
nee helamaal niet sorry van de auto? zou er nog wel eens 1tje willen bezitten en dan helemaal een coupe :thumbup: |
Quote:
Die auto mag er inderdaad best wezen! :rolleyes: velgen vind ik ook erg grappig! met een brede rand zijn ze meteen een stuk mooier! :D |
Quote:
165/50-15 |
Quote:
Zag mijn wielen hier voorbij komen, dus dacht laat ik me ff aanmelden! :D Maare zijn iid 165/50 15 Nankang“s! |
Quote:
WOW! Heeft iemand meer info over deze wielen? Steek, inch maat, ET waarde? Of heeft iemand een setje liggen? Ik vind ze geweldig :thumbup: Jan :) |
14x6" pirelli wielen met een et van denk ik 38 ?
gr. Martijn |
Niet allemaal even apart maar ik heb wel wat zeldzame wielen in de schuur gehad :)
![]() ![]() |
Quote:
Bedankt. Hebben die dingen nog een speciale naam? Ik heb ze nog nooit eerder gezien, en vind ze serieus mooi voor onder mijn Jetta! |
Quote:
Jacco aka Dragrazer/dakgrazer van vw speed heeft een set! Maar die verkoopt hij vast niet! ![]() en voor alle info gewoon ff kijken op www.der-pirelli.de ![]() ![]() ![]() |
Bedankt voor de link! P-2 Pirelli's dus.... nu maar hopen dat ik daar eens tegenaan loop!
Ik ga er in ieder geval naar op zoek! Jan :) |
![]() 15inch et 38 7j atf 1delig worden op dit moment gespoten in kleur van de auto volgens de fabrikant auto teile flick in duitsland in 1990 8 setjes van gemaakt heb ze ook nog niet eerder gezien onder een vw |
Velgen voor mijn baja-kever (7j x 15 en 9j x 15). Wat nu zwart en geel is wordt opniuew zwart en de rest polijsten.
![]() |
Mijn wielen, weer helemaal fris en fruitig
![]() ![]() ![]() Met bandje ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:15. |