![]() |
He Gerben. Ziet er net uit met die bumperts :)
En dan bocheltje rechts achter ga je er niet uit krijgen. Ik heb vorige jaar op mijn mk2 ook nieuwe bumpers gezet. En die achterbumper heeft dat ook, ding is gewoon krom. |
Net zo.
Ik zou hem zo laten, ziet er echt dik uit. :thumbup: |
thnx voor de reacties mannen
@ Tim,bocheltje krijg ik er idd niet uit. Had intussen andere wieltjes, Borbet T 8j rondom ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar die zijn alweer verkocht,volgende week heb ik mijn andere velgen binnen 8,5x14 rondom :D |
![]() van mij had hij zó mogen blijven hoor! simpel, strak, gewoon nice! |
Koele, welke et hadden de borbet's?
|
Die Borbets staan super :thumbup:
|
Jens,dat vinden er wel meer,ik vond et ruk,vooral als je et in et echt zag,pastte niks bijmekaar.
Rick,8jrondom met rondom et20 Vains,thnx!vond ze niet super genoeg,mijn volgende setje word superder haha |
Mooi foto's van mooi golfjes, kan niet beter. Borbetjes staan super !!
|
Hier een paar foto's,om jullie een beetje op de hoogte te houden.
Ben nu ook weer met motorrijbewijs bezig dus auto gaat even wat langzamer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit man :thumbup:
gr. Martijn |
Ziet er weer gelikt uit Gerben :thumbup:
Alina heeft er ook schik in zo te zien :) |
dikke bak!!!
|
beestige foto's koele
nette bak :D |
haha thnx jongens!
Heb poosje terug ook stickers besteld uit engeland. Heb ze nu binnen en erop geplakt gister. Hier wat fototjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De golf staat er weer UBER bij Gerbieeeee
|
Dank u :)
|
lol, als je een foto van die stickers op vortex zet word je afgemaakt.. shocker en down-and-out zijn niet populair
|
Ik ben al langer naar die stickers aan het zoeken kan jij me er aan helpen?
Gr Ronnie |
Quote:
????? |
Ik vind ze wel ruig :D
Wat voor motor ga je eigenlijk rijden? |
All times are GMT +1. The time now is 09:39. |