![]() |
ja de wielen in het zilver mis je :) . vind zwart te lomp over komen. maar ieder zijn mening he..
|
Hele stoere nette bedrijfsauto zo :)
|
Stoere auto zo!
Had zelf een andere kleur gekozen maar smaken verschillen. Heb trouwens nog steeds die 74er motorkap hier staan voor je. |
hoe staan de vordering er voor henk ? ben je alweer verder met het uber oranje project
|
.
|
.
|
S2 editions zijn ook heel mooi, zelfs mooier dan S1's vind ik persoonlijk :rolleyes:
Ze zullen er vast goed onder komen te staan, ik ben benieuwd... En dan de harten zwart of oranje :rock: |
knappe wieltjes henk zien er goed uit
|
.
|
Voor is wel mooi maar achter mag inderdaad een stuk breder ja.
Ziet er wel erg mooi uit hoor.. Gr Ronnie |
ziet er goed uit henk de velgen staan hem goed.
|
Je maakt er wel weer wat moois van....... en hart in de kleur van de auto zou ook zeker niet verkeerd staan... denk ik.
|
die velgen staan mooi, maar achter zou wat breder mogen, mooie caddy henk
|
.
|
.
|
Dit zijn echt super wielen Henk.
Wat zijn de maten van deze. En mocht je ze weg doen of nog een setje weten dan hoor ik het graag. |
misschien oranje hart met gepolijste rand? vind zo'n dikke zwarte rand niet echt super staan,
en ben je er al over uit? worden het gouden of zilveren boutjes? :D |
.
|
.
|
Oranje hart met zwarte rand !!! Zeker weten, breekt het oranje lekker wat zwart :) Goude boutjes zou ik dan ook erin doen, past bij oranje maar ook weer bij zwart :tongue: zilver vind ik weer niet bij het oranje staan :D maar das mijn mening :)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:44. |