![]() |
Waar blijven de foto's van na de verlaging?
|
moet nog denk ik :rolleyes:
|
Quote:
Is inmiddels al aan gewerkt ! Al zijn de audi hoepels nog niet klaar ,de schroefset zit er iig al wel onder :thumbup: ![]() ![]() Enne @ Gerk , ik heb ook wat voor je vrouwtje haar daily staan hier :D En Damn, wat zijn die dingen nu netjes ! ![]() :cool: |
dik, nu de wielen nog en hij is af
|
Zo, das snel :eek: Dikke prima hoor :thumbup:
Dan maar extra bedankt voor je hulp dit weekend :D |
Zie er goed uit. :thumbup:
nu de audi rims nog even en dan is het plaatje compleet. Maar dan was er nog een dilemma toch?! zwart of witte grill?!! :rolleyes: Haha |
goed bezig gerk, gaat er steeds beter uitzien!
|
goed bezig !!
gr. Martijn |
zo met de verlaging ziet het er goed uit gerk ben benieuwd hoe het staat met de andere velgen eronder
|
Dikke bora Gerk :thumbup:
|
skeef inne panty........, nou broer, eindelijk de daily richting asfalt, netjes hoor,even geduld voor de audi-velgen, daar ben ik nog druk mee, dan dak ook maar zwart en grille weer wit :D
|
waar blijven de foto's van het sleutelwerk want ik geloof eigenlijk niet dat er een schroefset onder zit....
|
Quote:
sjuchsteuh... :thumbup: |
Leuk gerk! Nu hopen dat jw snel z'n c2's terug krijgt ;)
|
Quote:
HOLS :chair: Heb overdag inderdaad wel wat foto's gemaakt :) Beginwaarden: ![]() Beginnen met de minste kant: ![]() ![]() ![]() Resultaat :thumbup: ![]() ![]() ![]() Uiteraard komen de Holzinga's :D ook even aanwaaien: ![]() ![]() Voor deze wordt het 'Down & AUDI' :D ![]() ![]() Totaal: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oke ik geloof het :D
Ik zou hem niet veel lager willen gooien, dit ziet er wel ok uit. Wytze is ook al bij de Action geweest zie ik.... |
:rock:
![]() |
Mooie foto's :thumbup:
|
Voor de Spiet Summermeet ff een set wielen uit de collectie van Marten mogen lenen,
wilde er altijd al graag een set Aristo's onder hebben, weet nu meteen hoe het staat!! Dikke :thumbup: Spaarpotje maar eens gaan vullen :) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
welke maat banden, en wielen zijn dat?
en die maten van het verlagen waar heb je die gemeten? |
All times are GMT +1. The time now is 21:43. |