![]() |
Quote:
Kan ik morgen zo'n dop bij je ophalen? :D |
Quote:
Prima, melkfabriek grijpskerk eerste ingang (zondag hek dicht), achterin de hoek pand met de grote deuren. :D |
mijn broer zijn mercedes op mp gezet
http://auto.marktplaats.nl/mercedes...-class-lm.html? en ja hoor mohamed reageerd , ek wel det aotou grag kaopan bal maj a.s.b/ tel/0613389876 :rolleyes: die is echt de copie van wat ik kreeg , terwijl ik er toch echt bij heb GEEN EXPORT |
jaja, dit is gewoon sluikreclame :D
|
Quote:
staat toch ook niks over export? |
Heheh, dat dacht ik ook al. Maar ja, de 190 heeft helaas wel de naam, hè. Zeer geliefd bij onze allochtone medemens. Voor eigen gebruik en voor export. :(
Overigens, mooie wagen heeft je broer, Alberto! :thumbup: Zal ook wel mooi centen kosten...;) |
Quote:
:D heb mohamed een mail retour gegeven http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/D...ndes/PRD_006238 wat denk je wat mohamed wil met de mec :rolleyes: Quote:
nee sorry was niet bedoed als sluik reklame denk zelf dat er niet veel zijn die belang bij de auto hebben hier |
Quote:
:D |
Quote:
ja leuke auto , maar zou er zelf niet mee willen rijden :D mijn andere broer die heeft een 190 2,5 D das al een stuk beter :thumbup: |
Hahaha, Alberto in de bocht! Maar je hebt gelijk, integreren die lui! :D
En misschien heb je wel gelijk, dat ie hem zou willen exporteren. Een 190 is de lui vaak al te min, ze rijden liever in een afgetrapte C ofzo. :( *edit* Hoezo niet? Wat is er mis met een 1.8? En die andere, die 2.5D, daar heb je de GLi toch mee opgehaald? Zijn inderdaad beesten van auto's. :) Jammer dat ze zo klein zijn, nu heb ik er niks meer aan. :( |
Quote:
precies , ze rijden zelf in een c klasse die 190 gaan allemaal op export ja daar heb ik de GLi mee op gehaald , die 1,8 zijn op zich wel goed maar de eletronica van die dingen is niet echt geweldig , en klein zijn ze zeker |
Ah, oke dan, nooit geweten, joh! Dacht dat het wel goeie wagens waren.
Toen ik nog vrijgezellig was vaak bij staan kijken, maar niet te betalen die krengen. Ik keek dan ook meer voor een 2.6 automaat. :) Afijn, on-topic maar weer! :thumbup: |
Ik ding wel af hoor, altijd.
Ik vraag altijd "valt er nog over de prijs te onderhandelen", voor dat ik dat doe. Sommige mensen zijn nou eenmaal handelaren en zetten dingen 150% van de prijs die ze willen hebben op MP. zou wel gek zijn teveel te betalen. |
Quote:
Lees het nu pas :D |
Gisteren nog een kl**tviool aan de telefoon. Had set velgen van mij gekocht maand of twee geleden. Niks mis met die velgen maar gisteren ineens klachten, velgen waren krom volgens hem en ik MOEST ze terugnemen................met banden die hijzelf geregeld had en die ik erom heb gezet. Geen probleem niet iedereen heeft gelijk geld voor nw banden maar iets terugkopen zonder het te bekijken :rolleyes: .
Had erbij gezegd tijdens het omzetten van de banden, 8,5 voor en 9,5inch achter met 195-45-15 voor en 205-45-15 achter. Dat hij geen stoeprand mee moest pakken zoals hij met zijn andere velgen wel eens deed :screwy: of keihard de stoep oprijden............. Klojo is hier net geweest en yup velgen zijn krom.................aan alle vier de velgen is de rand beschadigd en zijn de banden voorzien van happen uit de rand..................en jawel dat is mijn schuld omdat de velgen twee maand geleden krom waren. :eek: Hij vond het vreemd dat ik een beetje verbaasd uitkeek....................hij stelde voor om te ruilen met set 17inch BMW x3 velgen met nw banden en adapters.................volgens hem hebben wielen dezelfde waarde in € :confused: Ben ik dan zo slim of is hij nu zo :rolleyes: |
Ik mag toch aan nemen, dat je hem zonder wat te zeggen de deur hebt gewezen?
En bij eventueel verder commentaar even geholpen hebt?? Tjongejonge, je hebt er ook klaplopers bij zitten hè... |
Je had dit natuurlijk prima kunnen voorkomen........als je naast m was gaan zitten als navigator was hij nooit tegen een stoeprand gereden. :tongue:
Je moet m wel nageven, hij heeft wel lef. Of te dom om te begrijpen dat ie t zelf gedaan heeft :rolleyes: |
Ach ja................had tijd geleden ook set klaar laten maken voor iemand van het forum hier................ik twijfelde al over de breedte i.c.m. voorgeziene laagte van de auto.........maar ja als iemand het wil. Twee weken na ophalen boze pm........velgen waren krom en zwabberden alle kanten op en hij kon onmogelijk banden monteren. Heb ze vorige week in de zilveren hamerslag gezet...........setje gecoverde 195-50-15's erop gezet............en wat schets mijn verbazing :rolleyes:
Velgen zijn niet te balanceren :rolleyes: op 1 velg moest zelfs 10gram lood..........ach als je geen geld hebt waarom koop je dan velgen, en als je krap zit en je wilt beetje geld heb ik er alle begrip voor .............maar kom niet met lamme smoezen om je geld terug te krijgen. :screwy: |
10 GRAM!?!? dan moet je wel minstens een 1.8gti hebben om nog voorruit te komen :D
|
heb al een keer splinternieuwe BBS'en voorzien van banden. Eén velg moest 4 gram op en op een andere bijna 50gram.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:42. |