![]() |
Zo zal er eens een paar bij zetten van onze vakantie in mexico.
Deze had ik ff heel snel genomen vanuit de bus. vandaar de slechte kwaliteit. Lijkt veel op een beetle buggy. ![]() Heele vette caddy, hadden ze die hier maar. Helaas weer vanuit de bus. Dus kon niet meer foto's maken. ![]() 3 kevertje aan de pomp. ![]() Bora ala mexico ![]() ![]() Polo ? ![]() ![]() polo sedan ![]() En geen vw, maar daar reden ze nog gewoon mee rond. ![]() |
Dit jaar naar Denemarken geweest maar geen VW foto's gemaakt ;). Vorig naar naar de US of A... Toen ook wat foto's gemaakt van VW's;
Uurtje in Mexico (Tiguana); ![]() Geen VW, wel leuk; Huurbak, daarnaast een Toyota als ik me goed herinner... (in LA) ![]() In Las Vegas; ![]() Bij Yosimite Park (hing eerst achter een campert) ![]() ![]() Het ultieme california gevoel bij deze foto :) ![]() ![]() Synchro bij Yosimite Park; ![]() Rat Porsche in SanFrancisco; ![]() 2x Mustang in SanDiego; ![]() ![]() |
de passat is weer ingepakt om naar zuid frankrijk te gaan dit keer. plaatsje Frejus aan de cote d' azur dicht bij st. tropez. ben benieuwd!!
![]() |
Goede reis dan maar! :D Een beetje Passat moet dat makkelijk kunnen ;)
|
Uw reporter uit den verre heeft weer een update voor dit topic...
Wat te denken van deze oude Kever die in 'iets' gewijzigde vorm dienst doet als personenlift bovenop een duin in Brazilie :) Na een eindje abseilen en in het water plonzen is weer naarboven lopen natuurlijk veel te primitief. Dit is veeeeel handiger :) Het apparaat rolt een staalkabel op en af op de ene overgebleven velg en trekt zo een karretje met daarop vier stoelen (en moedige passagiers) langs een rails het duin omhoog. ![]() ![]() ![]() ![]() En in actie: http://nl.youtube.com/watch?v=HV9spsXtPY0 http://nl.youtube.com/watch?v=cTmlBuBdf9s |
Dit jaar voor het Dali museum in Figueres, Spanje:
![]() Op dezelfde trip, nog met de Vet no, het verlaten van de garage die bij het vakantiehuisje hoorde. Eerst de drempel van de garage over en daarna de knik in het asfalt. :screwy: ![]() |
Weer een exotische VW van uw vaste reporter. Dit maal een Bora (?) in Argentie:
![]() |
.. en aan de overkant een Polo..!?
|
nee Pointer,... of in Argentinië denk ik een Parati
|
Gol!
|
Afgelopen week deze MK6 GTI in Duitsland:
![]() ![]() |
![]() @ Samos (Griekenland) 19-05-2009 |
Ben met mn golf naar zuid frankrijk geweest met 4 man :D excuses voor de telefoonfotos.
![]() ![]() ![]() |
gezien in de USA/SEMA 2009
Deze heb ik afgelopen week gezien in de USA en in Las Vegas op de SEMA
|
een ROUTAN!!!
|
Roadtrip 2009
Net over de grens met Belgie, in Duitsland gespot. ![]() en op de terugweg vanuit het zuiden, op de Route du Soleil, vlakbij Lyon. ![]() |
Quote:
meh, Scott rijdt er nu eentje voor zijn werk, wat een waardeloze auto is dat... |
blijft een Chrysler... maar wel eentje die wij niet krijgen...
|
daarom, het enige leuke is het logo
|
En? zijn er dit jaar nog mensen naar verre oorden getrokken?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:28. |