![]() |
Quote:
ik gooi m morgen wel even op de krik ;) nog verdere meningen over de auto zelf :confused: :D |
Quote:
Stukkie met allebei je ramen open rijden lijkt me voldoende, als je dan niks hoort maken ze geen geluid ;) Verder keurig volgens het boekje, geen poespas, sjieke kleur, nette wielen en laag :thumbup: |
Quote:
ik ga nu wel ff een stukje rijden, dan weet ik het meteen :woowoo: |
Ik zal hier ook eens wat updaten ..
We hebben een tijd geleden de muziek opnieuw gedaan ook heb ik een nieuwe radio en blauw/rode interieurverlichting! ![]() ![]() ![]() Toen een tijdje vrolijk rond gereden en wat foto's gemaakt (nieuwe hobby) ![]() ![]() ![]() En nu heb ik een nieuw stukje recaro wat ik er nog in moet maken mooi stukkie stof om mijn instapschade te repareren, want das wel zonde :) ![]() Intussen heb ik m ook wat lager geschroeft, maar nu lopen (denk ik) mijn stuurstang(en) aan als ik door een bocht ga, komen er knarsende geluiden vanuit de wielkast.. dus ik moet even zien wat ik daarmee ga doen, want omhoog wil ik niet! ![]() ![]() ![]() Dat was em weer! :woowoo: edit* ohja, ik heb ook nog een middendempervervanger sinds vorige week hier een filmje van het geluid enzo: http://www.youtube.com/watch?v=FndrgBglV3Q |
Mooi mooi.
Met de kont nog wat omlaag, dan komt de neus wee wat omhoog. :D |
weer een paar mooie foto's :D
Mooie geluidje hoor :thumbup: |
oke, hier dan de foto's van de nieuwe wielen :D
ik vind het übervet geworden, 16inch staal 6.5j met 165/40-16 en doppe! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb btw ook al meerdere setjes doppen zodat ik af en toe is kan wisselen :D |
heel VET maat ;)
dikke jetta!! grts |
super zo
|
Heel erg dik! niets meer aan doen...
|
Mooie sletta Misch !!!
Weer een goede keus gemaakt, alhoewel je me wel verrast hebt :D :rock: |
Het staat niet verkeerd vind ik, maar ik vond de Sebrings er persoonlijk mooier onder staan (ook al wordt je vandaag de dag doodgegooid met Sebrings onder Golfjes/Jetta's). :)
|
Quote:
sebrings stonden idd zeer vet, maarja mijn oude zitten intussen alweer onder een andere jetta :screwy: drom wilde ik eens wat anders, en om wat anders te doen wilde ik zo plat mogelijk op 16inch na veel denken en twijfelen ben ik hierop uitgekomen, zo nu en dan is een ander dopje erop en het blijft anders :woowoo: |
vet man, dit is echt super :thumbup:
|
Inderdaad erg vet!
Staat niet dik in de zin van dik buiten de kassen, maar anders dik ;) En hij ligt gewoon lekker laag, VET:) |
Ben eigenlijk anti-wieldop maar dit staat toch wel heel erg mooi hoor!
|
aaanijs!!!
|
niet verkeerd ...
lijkt verdomt op een lm velg zo ... |
Dik man! Echt een supermooie auto :thumbup:
|
Waarom heb je me hier nix van gezegt :D
Staat wel super moet ik zeggen...Super Jetta dit :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:52. |