![]() |
JA!
:postpics: |
een setje wat niemand heeft in nederland..
DYNA LITE.. super licht meerdelig wiel wat heel heel veel op een bbs E50 velg lijkt.. steek 4x114,3 15 inch.. persoonlijk mooier dan de bbs rs die onder de lupo liggen |
die uit hoogeveen?! dat is inderdaad een supermooie velg
|
klinkt goed!~
wordt wel aanpassen.. heb je al foto's? |
die uit hoogeveen..
en in het echt veel mooier dan de foto.. word denk ik een 12mm adapter zal vanavond ff foto's schieten.. zelf de binnenkanten van de velgen zijn gepolijst.. harten gaan goud worden imbusjes ook polijsten |
![]() ![]() voorbeeldje |
Gave velgjes!
Bovenste foto doet het alleen (bij mij) niet? |
Hmmm zal wel ff een foto zoeken
|
Nice!
|
|
Feestelijk! Heb je verschillende breedtes en et-waardes?
|
nee maar das wel toekomst..:D
|
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup: Supers velgen Richard voor onder de polo denk dat ze ook niet werkeert zullen staan onder de Lupo
|
Super velgen, vind ze persoonlijk mooier als BBS RS/RM velgen, een keer wat anders. kost zoiets nog wat?
|
Lekkere wielen...kwijl kwijl !!
|
Leuke wieltjes .. maar doe mij maar een setje BBS RS :tongue:
Origineel zijn ze wel ! Ben ook wel benieuwd hoe ze staan onder de auto :) |
Quote:
Dan ziet de toekomst er rooskleurig uit! :thumbup: :woowoo: |
Goed bezig richard! :thumbup:
|
Quote:
ik persoonlijk vind ze ook super en mooier dan de rm's en rs.. lieuwe zal dat ook wel vinden als hij ze in het echt heeft gezien... ;) let ook ff op de plaatsing van het ventiel..;) zit binnen in de velg en en loopt haaks naar een uitsparing in het hart. heel apart.. net zoals altijd doen de foto's de velgen geen recht.. heb ze nog niet gepoetst.. lupo blijft denk ik met 16 inch rs. alhoewel ik wel een ruildeal aangeboden heb gekregen met 14 inch Compomotive TH ripp off's.. oftewel schmid th lines maar denk dat ik de bbs en hou... toen ik hajee zijn gezicht zag toen ie de lupo voor het eerst op de bbs zag deed me heeeeeel veel goed! :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 07:16. |