![]() |
Persoonlijk denk ik dat ze niet tegen de S4's op kunnen! :)
|
Ziet er goed uit, maar doe mij ook maar de S4's. Veel aparter naar mijn mening.
|
vind dit wel leuk ..en ze zijn in nieuw staat :thumbup:
zaterdag maar even om bandjes zien ... volgens mij lijkt dit wat frisser :D |
Machtig!! Telefoonvelgen 16" op een Jetta is über!!!
Ik ben heel erg benieuwd! |
Quote:
ik ook :D |
Waar blijven de pics????????????????????
Aja trouwens mooie Jetta heb je :cool: ;) |
Quote:
pic van de telefoon wielen ....... ![]() |
vandaag langs t blom in drachten geweest om 21 :eek: deukjes te verwijderen
deze man is bij uitstek de uitdeuken zonder te spuiten meester in friesland volgens mij de jetta is dan ook weer super strak ... o ja de telefoon wielen zijn verkocht hij staat weer op zijn zomer wiel de put deksels :D |
Ja vanmorgen nog gespot :D . Good bizzy dude :thumbup:
|
thanx ... :redface:
|
Ja vanmiddag nog gespot!
|
deuk vrij :D ...
|
vrijdag naar rint vd meulen geweest ( auto land vd brug ...auto's goed na kijken lennart :D )
wat nieuwe onder deelen voor de jetta gehaald ..somige dingen worden ook al uit het leverings programma gehaald van pon ...je merkt nu echt dat de auto's ouder aan het worden zijn .. |
Hey Alberto, we spotten je gisteren bij de 'turbo' rotonde. Ik zat bij mijn neefje in zijn Golf. Blauw, flink verlaagt, steelies en een bra. Reed je toen nog op de S4's? Zo leek het.
|
Quote:
En wat hebben we gehaald dan? :D |
Quote:
ja de s4 ziten er al lang weer onder .. ja jullie toeterden nog zeker .. arnaud ik heb nieuwe sleep ringen besteld( pon had er nog 6 nu niks meer ) voor de recaro's in mijn wolsburg edition de stoelen zaken auto maties achter over namelijk en voor de jetta nieuw stoel schakelaars ...pon had er nog paar dus die ook besteld ... :D |
Ach so, 'wij' meenden dat je de S4's had verkocht. Niet dus?!
|
Quote:
Had nog een set, die heb ik van hem gekocht. Zou onder de g60 komen, maar heb ze weer doorverkocht. |
Ow zo, we dachten al dat jij het setje had overgenomen, dus hij had er 2. De ultieme velgen onder die rode Jetta!
|
Quote:
Idd staat super onder zn Jetta. |
All times are GMT +1. The time now is 03:21. |