![]() |
Mooi Robert! Ben inderdaad benieuwd naar totaal foto's.
Wat voor banden zitten er om de velgen?? Succes! |
Quote:
ja ehhhh jij moet nog steeds zoeken hoor want leon heeft het vw embleem voor op de kofferklep en jij dat wolfsburg schild :rolleyes: |
Quote:
thanx bietulfriek voor zitten er smart banden 135 en nog wat en achter 195/65 |
Quote:
okeeeeee, hahahhaah Das een heel ander embleem ja! Heb wel het houdertje voor achter het schildje evt. |
Quote:
:chair: 135x70x15 continental eco's !! :D |
Echo's? :D
|
Zo dan... dikke vooruitgang hiero!!!
Dus zelfs jij bent er bij met de UDBBQ, als jij het zelfs al voorelkaar krijgt dan MOET de rest zowiezo luchtgekoeld komen... ;) Ziet er echt veelll beter uit nu!!! |
Hij word DIK!!! Maar nu zeg maar goed dik! :D ;)
|
Quote:
hee pik idd een heeeeel ander embleem ja wat brazen bedoelt als het goed is heeft hij ook het plaatje voor erachter zo niet hoor je het enne ik heb in een hoekje nog een vw embleem gevonden die ook nog past op de klep dus die gaat niet door als jij morgen het spiegeltje mee wilt nemen dan ben ik om een uurtje of half 2 bij jou :hug: |
weer een updeetje :tongue:
heerlijk tropenrooster gewoon iedere dag aan dat hok bezig dit is al een hele tijd geleden dat de schuur er zo uitzag(leeg ;) ) vanmiddag ff naar buiten gerold ff pimpen in de zon :cool: en toen terug de schuur in eerrst de q-ball (best zwaar in je eentje :redface: ) |
:eek: Echt helemaal super! :woowoo: :rock:
Valt het kleurverschil nog op in direct zonlicht? |
Vet man! Echt super!!!
|
DAMNNNNNN !!
Das echt het beste asje wat ik tot nu toe gebouwd heb :rock: Superdik, en hij ligt lekker laag ook ! Wil 't nu wel snel IRL zien !! :D |
Quote:
Hoeveel asjes heb gebouwd dan? :rolleyes: ;) |
Quote:
Dat zeg ik, dit is de beste die ik tot nu toe gebouwd heb :rolleyes: :D |
Quote:
het valt mee je moet het echt weten voordat je het ziet |
Quote:
vanmiddag mag je hem IRL komen bekijken enne laag ligt ie wel hij kan nog lagen........ maar ik heb nu al het idee dat ie op het einde van de (verlaagde)fusee's ligt :tongue: |
Quote:
hmmmmmmmmm, gewoon een paar weken zo rijden, dan zijn de fusees een beetje uitgerekt en dan kan je weer wat lager ! :D |
Quote:
Hint??? :confused: :confused: :D Ziet er goed uit!! Ik vond het verschil in kleur trouwens best meevallen.... |
Roo, jongen, je bent erruggg goed bezig zie ik!!!!!
Keep it up!!!!! ... strakke fotoos ook btw..... |
All times are GMT +1. The time now is 12:42. |