![]() |
topper! Thanks!
|
Pb rene ☺ te druk dus help me ff herinneren zaterdag 06 in pb
|
Ff weer kleine update we zijn weer wat verder ☺mijn pas mal is af en de motor hangt.
![]() de kop op pootjes. ![]() ![]() ![]() ![]() mooi kijk Luik voor de turbo. Hier is ook goed de zelf gemaakte steun te zien. Deze past perfect gelukkig. Luik heb ik er in gemaakt om de downpipe te hechten. ![]() ![]() en ook begonnen om de ic op te hangen viel niet mee gezien hij behoorlijk aan de maat is maar gaat helemaal goed komen 😊 zsm weer update je. |
Gaat krap worden met de aandrijfas/kineet, of lijkt dat vertekend op de foto??
Verder natuurlijk ideaal zo'n pasmal!! |
Geen probleem zal zo zsm foto plaatsen van de as gemonteerd.
|
Goed bezig man👍🏻👍🏻
Gr max. |
Thanks max zo zsm weer update.☺
|
Gaat lekker zo Stefan :D
Handig die voorkant. Zo kan je m idd perfect passend maken. |
Kleine update de grijze mk2 is tekoop ☺
![]() vr prijs 1600 euro bij intresse pb maar. Want ik heb een mooie orginele mk2 weer gekocht. Die dienst gaat doen als verdere project auto voor de 20vt Een stront orginele mk2 1.3 injectie met 150 dkm op de klok. ![]() |
Haha! Supercool :D
|
Hahaha eerst zo rijde met de 1.3 tijd gebrek om gelijk klaar te maken met de 20vt er in ma alles op zijn tijd ☺
|
.
|
Mooie kleur!
|
Hoe staat het hiermee???
|
Misschien een vreemde vraag, maar waarom gebruik je juist die turbo? Je hebt er best veel werk aan om hem pas te krijgen met die adapterplaat enzo.
Gr Mark |
Ow, dat ziet er zeker netjes uit. Nou, duidelijk verhaal dus. Thanks!
|
Thanks jos niks aan toe te voegen 😊.
|
Afgelopen zaterdag net met de turbo outlet aan het zagen geweest ivm beperkte ruimte bij de chassis poot. Hopelijk van de week laatste aflassen en spulletjes die ik nog mis binnen krijg, die 3 weken terug al besteld zijn. Zal morge wat pics updaten
|
![]() ![]() Onder tusse schroefset gemonteerd g60 remmery achterlichten rood gespoten en cayenne velgen hoogglans zwart laten poedercoaten en gemonteerd |
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |