![]() |
Die gekke duitser is een perfecte man voor zo iets. Die is niet zomaar op dat plekje neer gezet. ;-)
En op een internationale meeting kun je helaas geen Nederlands blijven praten. |
|
Quote:
Juist! Heb er zeker een tien minuten na staan kijken met een kameraad. Perfect gewoon. :thumbup: |
Podium speaker vond ik ook geweldig! Kerel wist het goed te brengen :)
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lekkere foto's Bas en Archiebald!
![]() |
Die pick-up....???
welk model is dat dan? |
Volkswagen Saveiro, beetje Volkswagen Gol formaat.
|
Wat een eindbazenbak zeg die verlengde Benz haha!
|
Quote:
thnx man! Heb er nog nooit van gehoord! Maar is wel een pracht-exemplaar! :cool: |
![]() 9n classic met benz grill :D |
Hier mijn foto's van zaterdag bij het NH Hotel, de foto's van het evenement zelf zou ik morgen ff online gooien
https://www.flickr.com/photos/basoo...57645795967749/ en een voorproefje ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr ![]() M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr |
Quote:
Is een Braziliaans model, volgens mij is dit de enige in Europa van deze generatie |
Quote:
thnx Rick :thumbup: die van jou zijn ook weer super (ben benieuwd naar de rest) |
Quote:
Want jij komt elk jaar met een nieuw project naar MIVW? :thumbup: En die nek is natuurlijk je eigen schuld als je er niks op smeert. Dit zijn natuurlijk dingen waar een organisatie geen kloot aan kan doen :screwy: |
Quote:
Doe jij dat niet dan Bobby :D :D :D :D :D Vraag me serieus wel af wat voor auto's de meeste mensen rijden die echt commentaar geven :screwy: :screwy: ik heb in ieder geval een hele goede weekend gehad bij MIVW. En volgend jaar boek ik weer een hotel als het nog daar is :thumbup: En Rick, ik blijf het zo'n gave foto vinden van mijn bakkie ![]() |
Heeft er iemand een foto van de zwarte b8 avant met us koplampen en 20" wit/grijze mercedesen?..... ik heb geen facebook om de meeste foto's te checken...
|
Filmpje MIVW
|
weer een plaatje af, :thumbup: behoorlijk extreem maar trok wel mijn aandacht!
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 21:13. |