![]() |
Weer even een update. Vorige week weer nieuwe onderdelen ontvangen. Eindelijk een nieuwe pookhoes en knop. Hageltje nieuw dus ziet er erg gelikt uit. Ook nieuw speakerrooster. Scheelt weer gekraak met muziek spelen.
Marco had een stuur voor me opgehaald bij Maurice maar dat blijkt een plastic te zijn. Wordt vervolgd... De door Gert verstuurde 20mm spacers schijnen bezorgd te zijn bij huize Erdem; morgen maar es ophalen. Nu nog ff nieuwe wielbouten kopen. Uiteraard volgen de pics na montage. |
Hopelijk gaat het passen sander, ik ben benieuwd
|
Ben net nieuw op het forum en geen zin om alles nu te lezen. Maar woh je eerste VW is een Rallye? doe je goed :D
Ooit eens de rest van het topic lezen :P |
Pookhoes en handremzak zijn nog leverbaar, moet je rap bij wezen, spullen raken op en zijn strax niet meer leverbaar. Rallye intercooler bijv. is al niet meer leverbaar...
|
nice car, succes ermee
|
Quote:
Pookhoes en knop heb ik al nieuw gehaald bij de dealer. Handremzak is nog ff sparen.... |
He Sander! Leuk topic... wanneer durf je een sprintje aan tegen m'n slaolie-monster? :D
Groetjes, Pepijn |
Zeer zeer strak, zeker als eerste wagen!! Great!
|
Quote:
Zodra je versnellingsbak weer is gemaakt? Welkom op het forum buurman! |
gekocht bij Nico van de water ja?
|
Nee particulier van iemand die regelmatig in Wegmisbruikers is.....achter het stuur van zo'n camera auto :eek:
|
dude......das boffen.....
|
De Rallye staat sinds Mania 2006 lekker binnen te slapen in afwachting van weer een paar dagen knutseltijd samen met Stijn. Gaat dit jaar vast nog wel lukken.
Zie nu ook dat ik nooit een foto van mijn RC's erbij heb gedaan, dus bij deze: |
Das toch helemaal kickuh zo'n ding!! RC's blijven super op een rallye.
|
haagse foto? hier zit er ook altijd luch in je banden :)
|
ik heb nog een leren stuur uit een corrado voor je, niet al te best, maar haal het maar op beter dan niets toch! Ook abs sensoren.
gr |
Die ABS sensoren kom ik binnenkort bij je ophalen. Lederen stuur zit er al in maar bedankt voor het aanbod:)
|
Quote:
Ehm, G60 middenconsole in nette staat? Net weer verse Havana Club binnen ;) |
Had ook al witte knipperlichten erop gezet.
|
He man mooie rallye.
Malle modderpoel op mania, maar wel super gezellig. Ik was er ook met mijn rallye lak zwart met dezelfde wiellen,staat super onder een rallye |
All times are GMT +1. The time now is 11:25. |