![]() |
Wat is dat toch met Duitsers die hun T3 bussen ombouwen naar een soort van circuitwagen :rolleyes:
|
Quote:
Dan kunnen ze tijdens het racen achterin eten klaarmaken... |
Quote:
omdat het lachen is met een oude T3 op de nordschleife te rijden? ik ben het ook van plan met mijn doka iig :D Quote:
een T1 in topgear? hoe heb ik dat kunnen missen :eek: |
Roflol
|
Quote:
Is minimaal 5 jaar terug. ALS je Jamie Oliver nu achterin zet is die auto minimaal 4 sec langzamer |
Quote:
:D |
Quote:
heerlijk, omdat ze een goede wegligging hebben en 'redelijk eenvoudig' om te bouwen zijn met dikke motoren / porsche spul. En dan andere mensen wat op stang jagen! Tsja... echte auto's hebben de motor achterin en achterwielaandrijving toch? ;) :thumbup: |
Heerlijk filmpje! In zo'n bus zit je bovenop de sturende wielen met een raam van 5 m2: perfect zicht op de apex! ;)
|
T3's zijn geniaal. Als ze in de maandlasten te doen waren stond hier al heel lang een redstar voor de deur.
|
Geniaal zal je maar gebeuren kijk je in de binnenspiegel kijk je zo tegen een grootte grill aan met een VW embleem :D
|
Kan altijd gekker. Ik tufte ooit om 04:00 met ongeveer 150 over de A13. Word ik voorbij gereden alsof ik stil stond door een Vito met een caravan!!
|
Je kan wel zien dat deze bestuurder het cirquit kent en daarbij kan hij een aardig potje sturen.
|
![]() Ik @ nurburgring Een nieuwe renault clio sport kon me niet inhalen :D |
In Sept 2012 ook naar de Nürburgring geweest met de golf 1. Ook een video van geschoten :D Het was de eerste keer over de ring dus erg hard ging het niet, maar het was zeker niet de laatste keer!
Gr Sinaasboom |
![]() |
![]() |
toch wel gaaf zon rocco met breed pakket welke leverancier komt dat pakket vandaan? :D
|
Dit lijkt mij een Rieger GTO setje als basis..en hier en daar wat aangepast zoals diffuser achter.
![]() |
Klopt, is rieger.
Heb er ook nog zo 1 gehad maar dan type 1. |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:18. |