![]() |
Quote:
thx man. Ja mijn porsche zetels mogen voor de keuring omdat er een originele onderstel onder zit van golf 3. |
Heb al de 4 porsche gully's is gestoken voor een beter beeld van te krijgen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi!!!
|
Quote:
dan hebt gij een onderstel van uwe golf 3 zetel onder uwe porsche zetel gevezen ofwa , want toen da ik die gekocht heb staan er op de zijkant langs de kant van de middenconsole twee ijzeren plaatjes opgevezen , ik moet alleen nog uitzoeken waarom ze juist dienen , of kan jij mij juist uitleggen hoe ik die in men golfke krijg mvg wolfsburgerke |
Erg netjes . De wielen staan em goed
|
Quote:
Idd heb gewoon originele onderstel gebruikt.Ik zal morgen is kijken hoe ik het heb bevestigd weet het zo niet uit mijn hoofd.Dan laat ik u wel iets weten. Maar ik weet wel dat je u origineel golf 3 onderstel moet plaatsen voor keuring.Ik zal er ne foto van nemen. |
Quote:
thx man |
Quote:
Hier wa foto's van mijn onderstel van de zetels. ![]() ![]() ![]() ![]() Heb gewoon 3 ijzere latten in een u vorm aan elkaar gelast dan bevestigd op de porsche zetel en dan met bouten op het onderstel. Dat ijzere stuk aan de kant van u middenconsole heb ik verwijdert. |
Quote:
bedankt hé kevin , nu ben ik al een hele stap verder , mvg :thumbup: |
Quote:
Ik hoop da je er iets mee bent. Tis graag gedaan. grtz |
Quote:
en anders moet ge mij maar komen helpen , als ik ze er in ga plaatsen ; als je da wilt hé man , want naar het schijnt zijn mijn porsche zetels al aangepast om in golf 3 te plaatsen , dat hebben ze me toch wijsgemaakt :thumbup: |
Quote:
Das gen probleem. Oh dan moete ze normaal passen he. Maar je hebt het nog nie geprobeerd. :) |
Quote:
nee ik heb ze nog ni geprobeerd, ik ze hebben eerst laten bekleden , en nu nog men dasch , middenconsole , en dakhemel en abc stijlen er terug in steken en dan komt pas men interrieur er terug in ( porsche zetels) :) |
Het golfke in de sneeuw samen met de honden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo de porsche c2 zijn verkocht.
Straks gaan we zien voor een andere set. |
De nieuwe velgen.
![]() ![]() ![]() |
De velgern is gepast ,en ik zen content.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Test rit gedaan.En bij het afdraaien raakte hij.Dus wa naar boven gevezen.
nog niet naar boven gevezen. voor, ![]() ![]() ![]() en wa naar boven gevezen. na ![]() ![]() ![]() In de week van voor nog een kleine cm omhoog. |
De 17ers er onder en de veren geregeld en we kunnen rijden.hij raakt nimmer bij het afdraaien. :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:37. |