![]() |
Quote:
Ga ik voor je maken Ron. :thumbup: |
http://www.youtube.com/watch?v=hMU-..._Zt6J0w&index=1 @Ron, incl paar drive by's. Heb vandaag ook even het geluid in de auto gemeten, ik zit op een 70db.
Verder nog een paar plaatjes geschoten. Circuit in aanbouw? :tongue: |
Klinkt niet verkeerd vooral als je de eerste keer terug komt gereden, klinkt die lekker ruw. Vind het wel een echt vet gedaan.. Loopt ook wel lekker dat karretje he. Top!
Succes ermee |
Ik dacht "hee, Martin z`n G-lader heeft een getande riem!".....tot ik erachter kwam dat je achteruit reed :D
|
Onwijs druk geweest de laatste weken, maar vandaag dan toch even kans gezien om een nieuwe motorkap op te halen in delft. :cool:
Oud met los latende blanke lak. Nieuw! Sorry voor de crappy - ja serieus - Ipad foto's, ik had niets anders bij de hand. :) |
staat er weer stukje strakker bij.
|
Met dank aan Dennis afgelopen weekend even kans gezien om de stickers te plakken. :thumbup:
Setje was niet perfect, zie bovenstaande foto. De instrumenten waren niet op de juiste volgorde gezet, ook de onderlinge afstand was te groot. Maar met een beetje knip en plak werk is het goed gekomen. :) Er moet alleen nog een bumper op met lila bies, dan is hij uiterlijk weer helemaal origineel. :thumbup: |
netjes!
|
Kleine update, G40 voorzien van Wellemblokjes. Eindelijk stuurt hij weer lekker rustig bij hoge snelheden.
En omdat ik de auto steeds een stapje verder richting origineel wil brengen heb ik nieuwe dopjes voor over de wielbouten besteld. Voor: Na: |
|
Wow. Als nieuw!
|
Ziet er inderdaad als nieuw uit! Netjes Martin
|
Jeetje! Metamorfose! :thumbup:
|
Echt een supergave polo martin, erg mooi!
|
Die is opgeknapt! Echt netjes!
|
Kijk! Dit is wat ik nou ECHT mooi vind! Nieuw origineel ;).
Ik blijf hem volgen! |
Damn.... knap stukje werk Martin.
|
erg netjes!! zal best even werk geweest zijn :cool:
|
Thanks mannen :thumbup:
|
Heel lekker wagentje zo origineel en glimmend!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:36. |