![]() |
GVD :(
mooi man! |
velgen duurt nog wel even... maar ik hoop op een week of 3
|
Quote:
Super! en die spatlappen zijn helemaal super! |
zit nog te twijfelen ze er wel/niet onder te laten zitten... denk dat het straks niet zo strak meer staat..
|
haal die lappen er idd maar af :D
|
lappen lijken wel stoer zo..
|
lappen laten zitten joh!! gewoon die wielen klaar maken en eronder flatsen, en klaar eigenlijk ;)
btw, heb je de banden al gevonden? |
Mooi golfje en die spatlappen zijn super
|
kijk eerst maar eens hoe het staat :D ik vind ze nu super iig!
|
'Staal wordt de toekomst' heeft Kamikase tegen mij gezegt ;)
Mooi eronder ouden! En die spatlappen moet je ook vanaf blijven. |
zo kennen we Stommie weer:) goed bezig ouwens !
|
moet hem iets verhogen... de wielen lopen alleen op een 3/4 rotonde een beetje aan(hoor hem net piepen) en kan er geen niks tussen krijgen... onvoorstelbaar eigenlijk, maar er zit totaal geen ruimte tussen de band en de kas... :cool:
vanavond maar een cm omhoog dan... |
Ik zou er weinig meer aan doen :cool: Alleen zwart/rode achterlichten erin, en achterruitenwisser plat :) Spatlappen laten zitten. Zelfde als de velgen; ook zo laten :D
|
helemaal mee eens, lekker laten zo, of toch niet te veel meer aan doen
|
wel de cookies eronder doen hoor :frown: hoe erg ik het ook vind, jij was eerder :biggrin:
|
kom op thieuke, daar heb je bij de movement meeting ook al lang genoeg over getreurd, verzinnen we weer wat anders (wat dan waarschijnlijk ook weer eerder door een ander uitgevoerd gaat worden omdat ze sneller zijn mee spullen halen...;)
maareh koekjes zijn wel gaaf ook. ach staal kan altijd in de winter nog toch? |
:D dat is waar, plan is nog niet helemaal van de baan. deze komt in friesland te rijden dus weinig kans dat we elkaar tegen komen ;)
|
gewoon doen wat je zelf mooi vind en niet te veel naar anderen luisteren, komt er vanzelf iets uit wat redelijk uniek is als je maar lang genoeg door gaar, of niet maar ja wat boeit da nou?!
|
Nice die schroefset Thom! keep on the good work!
|
ziet er super uit Thom, zelfs zo is ie vet met deze golf 3 steelies!!!!!!!! zo laten :D:D
echt goed werk en mooie auto heb je, dat was een goede aanschaf dat zie ik alweer |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |