![]() |
jammer dat ik niet kan kon ik de rallye eens in het echt zien. :redface:
|
Quote:
:tongue: :tongue: |
Is het op zaterdag avond al zo leuk dan?
Wellicht dat ik dan zaterdag avond ook nog even ga kijken. Wat moet ik me eigenlijk voorstellen van die avond? |
Gaan er nog mensen vanuit Apeldoorn die kant op?
|
Quote:
Zaterdag avond is het cafe van Frans op den Bult speciaal voor ons geopend. Beetje muziek,gezellig babbelen,beetje lol maken...... :thumbup: Dus na alle voorbereidingen zullen wij van de organisatie daar eten...ook een groot deel slaapt in het hotel. Ook zullen er al wat buitenlandse bezoekers zijn... Dus savonds gewoon een ongedwongen gezellige avond..... :cheers: |
wij zijn ook aanwezig, tot zondag!!
|
Quote:
Zijn jullie er nu al dan ?? :wow: tot en met Zondag ?? :D |
ja we willen niks missen dus zitten er nu al met een stoeltje buiten hahaha :D
|
Dragracer bedankt voor de reactie ik zal eens kijken of ik zaterdag avond ook nog even kom kijken.
|
:thumbup:
Quote:
Quote:
Graag gedaan ;) |
Quote:
Ja ik!! :tongue: |
De Jetta is weer goedgekeurd dus ik kom ook zondag die kant op :)
|
Als ik zo op buienradar kijk moet ik morgen ook de sneeuwschuiver meenemen. :D :D
|
Alles is ingepakt en wij gaan nu richting Frans op den Bult. Gezellig een avondje met de VW-speeders
|
ben er ook wel ff, zonder caddy;)
Tot morgen |
mensen uit belgie die erheen rijden?
|
De Rallye weer wat schoon gemaakt en klaar voor morgen.
Ik kom met een zwart/grijse rallye of een witte, hangt van het weer af :tongue: |
ook aanwezig met de de 16v! :thumbup:
|
Laatste voorbereidingen zijn getroffen hier!
Tot morgen iedereen :D |
Ik ga zo ook even kijken in Deurningen en ben benieuwd of dit de eerste witte meeting word. Want als ik op buienradar kijk dan kan morgen de sneeuwschuiver mee. :D :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:12. |