![]() |
de 20e keuring :D net mailtje van gooi gehad
|
Ik krijg over een tijdje ook een nieuw dakrubber. Dus het einde komt in zicht :)
|
Ik ben voor m'n auto trouwens nog op zoek naar een diesel teller MET toerenteller. en twee stekkers. Weet niet of iemand deze heeft, maar laat maar weten als je wat hebt.
|
Hopelijk krijgt gooi een goede diesel tellerunit binnen met toerenteller vanuit middelburg zeeland :)
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maandag gaat Gooi ermee naar de RDW :D |
Ziet er netjes uit, alleen nog een beetje zakken.
|
:
Quote:
idd coen :thumbup: wel supper strakke auto ,, :) |
Mooi gefixt gooi! :thumbup: Snel gedaan ook zeg.
|
Klasse hoor!! :thumbup:
|
Quote:
bedankt voor complimenten jonges .. is ook wel geslaagt al zeg ik het zelf .. :) |
Echt een vakman die gooi ;)
|
Achter komen ook schijfremmen. De auto heeft geen abs.
Moet er nu nog een bepaald iets tussen of is dat niet nodig? |
Quote:
Hoeft naar mijn weten niks tussen, je wagen heeft toch ook gewoon een remdrukregelaar op de achteras zitten. |
REMDRUKREGELAAR KOMT ER TUSSEN .
1.3 HEEFT DAT NORMAAL NIET .REGELAAR IS INPRECIEPE VOOR ALS JE ACHTER MEER PERSONEN PLAATST,JE AS ZAKT EN REMT DAN WAT HARDER ACHTER , :thumbup: |
Zet je die remdruk regelaar er niet tussen dan sta je bij een noodstop zo achterstevoren!
Gooi, je capslock staat nog aan :D |
Douwe, die cruisecontrol hendel. Heb je die nieuw gekocht of hier via het forum gevonden (die voor mk2). Ik wil ook graag cruisecontrol dus ben eigenlijk ook op zoek :O
|
:thumbup:
Quote:
:thumbup: |
|
Quote:
De oudere smallere hendels met cruise control zijn ook nog via classic parts te verkijgen. Volgens Elsa moest ik de 321 953 513 C hebben. Ga hem binnenkort ook bestellen, moet even wachten tot dat we op het werk een order hebben. Dat scheelt weer verzendkosten voor mij en kost hij iets van 55/60 euro ;) . |
Oh beter, dan kan ik daar cruise control hendel weghalen! Thx douwe!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:24. |