![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Waah. ....zoo mega dik......ooit zelf gereden zo'n quattro. ......nog spijt me ooit verkocht te hebben.....
|
Quote:
Ooit een 90 20v quattro gehad en liet meestal de radio uit zo mooi vond ik die 5 cilinderroffel :D |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat blijft zo'n A5 toch een lelijk ding...
|
Quote:
Meen je dat? Ik ben nooit een coupé-fan geweest... misschien nog wel het meest vanwege het wat typische 'snelle jongen' imago, maar heb persoonlijk de A5 altijd wel erg goed gelukt gevonden. Smaken verschillen natuurlijk! |
Ik ben ook geen coupé fan. Als ik de keus had nam ik liever een A4 sedan of nog liever een a4 station
|
...geef die A5 dan maar aan mij! :-D
|
RS5 is een monster, rs4 ook, je zou niet moeten hoeven kiezen he :D
|
Vanochtend in Aachen:
![]() ![]() |
Quote:
Haha ja ik meen het, ik heb niet zoveel met coupes. |
Quote:
Dikke bak! Zie hem vaker rijden hier in de buurt en inderdaad in Aachen. Laatst nog gespot bij de Ikea in Heerlen. Wat een machine :D |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Audi RS3 & sportquattro by bennorz, on Flickr ![]() Audi RS3 & sportquattro by bennorz, on Flickr ![]() Audi RS3 & sportquattro by bennorz, on Flickr ![]() Audi RS3 & sportquattro by bennorz, on Flickr |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geweldig mooi spul, die oude Audi`s :D
|
Zeg dat gerust hardop !!!
|
|
sorry maar die vink lelijk (velgen zijn wel goed)
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Meer fotos van de rode B5 RS4?
|
Kan hem helaas niet terug vinden GEENGTI
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Quote:
![]() ![]() |
Wat een mooi ding!
|
Super!
|
Quote:
Jep, is echt een plaatje. Ik ken de eigenaar zelf en aangezien hij in zijn vrije tijd doet detailen voor klanten ziet de RS er tot in de puntjes top uit :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:50. |