![]() |
Quote:
35kilo zwaarder dan een normale golf 1,zelfde uitvoering.cabrio origineel is rond de 1000kg dacht ik?deze is 760kg. |
Oke het voordeel zit hem dan toch echt in het missende dak gedeelte :thumbup: heeft dus de zelfde potentie als de dichte golf :thumbup:
|
Heb het nooit een mooie type Cabrio gevonden, maar goed smaken verschillen. ;)
Daarintegen ben ik wel benieuwd wat ervan gemaakt wordt. :thumbup: |
Toch nog even geholpen met t dakje.. zag er al weer meteen weer wat completer uit.. word een leuk projectje gerben!
|
haha,thanks voor je hulp nog martin ;)
|
er van uit dat de deeltjes die je gekocht hebt van deze komen..
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen...io-67565402.htm zoniet heb je nog meer keuze |
klopt fabian,daar komen de delen af.meer keus is er trouwens niet echt volgens mij,heb er al heel wat zoekuurtjes opzitten.
|
stapel motordelen voor de vr6 word al groter,zal weer wat foto's plaatsen als ik het blok op ga bouwen.heb voor mezelf ook even wat speciaal gereedschap gekocht,een nokkenastiming-tool en een bus om de zuigers in een VR blok te zetten.
|
Wordt wel wat hoor! :thumbup:
En ook nog eens gigantisch zeldzaam zo'n Bieber! :cool: |
![]() koppeling/drukgroep/vliegwiel/lambdasonde vervangen,en de olie ververst. heb er splinternieuwe bougies ingedraaid [bosch super plus] maar daar loopt ie als een krant op,en ze slaan meteen door.maar weer terug naar ngk iridium...... |
goed nieuws gerben.;)
|
Quote:
nou niet helemaal,ik heb door het bougieprobleem nog niet kunnen testen of de koppeling het houdt.....en heb trouwens weer een auto bijgekocht.Seat Cordoba sport van 2000.had er nog niet genoeg..... :D |
en de seat is weer de deur uit,vond het niet echt wat...... :d blijf lekker met de audi doorsturen.
|
Quote:
Binnen 4 dagen :D |
Moeten we toch winst hebben gemaakt :D
|
Quote:
:thumbup: goed nieuws dus. ;) |
Quote:
Mooie gast ben jij hahaha :thumbup: |
allemaal veel te nieuw,en men jongste broertje liep er op te geilen,dus ja toe maar.
|
Quote:
daar gaat de winst dus :tongue: |
de mk1 is net apk-gekeurd en verzekerd,hoop er zondag mee in drachten te zijn.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:46. |