Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

breadfan83 15-12-2010 16:16

Denk dat we d'r even 'n mod bij moeten roepen, begint nou wel erg off topic te worden. :D

jetta mk1 '82 15-12-2010 16:30

eerst zeiken als er gegumd word en nu er zelf om gaan vragen :screwy: :D

breadfan83 15-12-2010 16:31

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
eerst zeiken als er gegumd word en nu er zelf om gaan vragen :screwy: :D

Komt hij ook weer met z'n harses. :screwy:

breadfan83 15-12-2010 16:57

Ergernis: De ma van 'n vriend van me heeft 'n leuk Golfje 1, nieuw gekocht in '83 en altijd dealer onderhouden, helemaal origineel, niks aan verprutst.

Dus ik zit al jaren met grote regelmaat te checken of dat ding er nog is, en of ie eventueel weg gaat, en krijg telkens te horen dat ze hem helemaal gaat oprijden, maar als ie weg gaat krijg ik het als eerste te horen.

Hoor ik gistermiddag dat dat ding pleite is. Weggedaan omdat de motor slecht liep, en met dat mankement durfde ze bij mij niet te komen vragen of ik dat "wrak" wilde overnemen. :screwy:

Weer 'n Golf 1 minder. :(

golf3freak 15-12-2010 17:45

Of verkocht voor een goede prijs.

sixpack 15-12-2010 18:08

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Denk dat we d'r even 'n mod bij moeten roepen, begint nou wel erg off topic te worden. :D

Snurk...he watte ??!!

Ja jongens laten we weer ontopic gaan ;)

breadfan83 15-12-2010 19:30

Quote:
Originally Posted by golf3freak
Of verkocht voor een goede prijs.

Dat dacht ik ook al.
Als het kenteken me goed bij staat is dat ding in mei al verkocht, en in augustus dit jaar heeft ie nog 'n nieuwe apk gekregen. :screwy:

Crosne 15-12-2010 21:55

maar goed, zoals gezegd: een mod heeft het gezegd, dus ik zal m'n onderschrift aan passen :)

breadfan83 24-12-2010 20:48

Langzaam aan begin ik me "een klein beetje" te ergeren aan die debielen op de weg die denken dat alleen zij met sneeuw te maken hebben.

Gisteren na bijna drie kwartier voor en achteruit rammelen de Golf van het ijs in 't parkeervak gekregen. Eenmaal op gang was ik niet van plan te stoppen om weer vast te komen zitten, voor me kwam niks, achter me was zeker nog 200 m vrij, 30km-wijk, dus gaan.

Zodra ik de weg op kom hoor ik achter me zo'n schaap claxoneren. Dat is dus die auto die nog 200 m weg is! :screwy:

Ze stopt vervolgens 20 meter achter me, en begint weer te claxoneren! Was voor mij een beetje gedaan, auto op de handrem, en d'r uit, kijken wat d'r probleem is.

Ik moest maar normaal rijden, die kut had 'n baby in de auto toen ik daar opeens de straat op kwam vliegen. Bodem hangt vast aan de grond en de wielen draaien volle vaart door, maar die Golf 1.6 automaat kwam volgens haar toch met 'n noodgang de straat op vliegen. :screwy:

Uitgelegd hoe het zat, en haar antwoord was dat ik maar effe had moeten wachten voor ik die rijbaan op draaide. Dat ik de tegenmoet komende rijbaan maar even moest blokkeren in plaats van de hare, want het sneeuwde bij haar namelijk wel. :screwy:

Begint Kalf jr. van de achterbank ook nog te mekkeren dat ik moet uitkijken!

Mooi als je dan hoort hoe het samenhorigheidsgevoel op 3FM met Serious Request is, maar zodra Nederland de auto weer instapt is 't "ikke ikke ikke". Fijne kerst alvast!

Rick 24-12-2010 21:03

Mijn handen beginnen al te jeuken na het lezen van de post van Breadfan, wat een muts!

En als ze dan toch een remweg heeft van ruim 200m, waarom gaat ze dan Überhaupt de weg op?
Of stuur je auto naar de garage om hem na te kijken, en jezelf naar een psychiater!

Misha 24-12-2010 21:11

Ik vind het irritant als mensen dan ook echt 30 gaan rijden op een 70 weg die gewoon schoon is van sneeuw. Als het een grote terrorzooi is dan snap ik dat je het rustig aan doet, maar áls er dan een weg is die gewoon schoon is.. laten we dan ook met z'n allen een béétje het gas erop houden..

Steilheck 24-12-2010 21:29

Voetgangers die denken nog even te kunnen oversteken en geen rekening houden met het feit dat ook een langzaam rijdende auto met gladheid toch nog een lange remweg kan hebben.

Moet je nog je best doen om ze niet te raken.

vdWal. 24-12-2010 21:30

eens gelijk misha heel hinderlijk

B-ram 25-12-2010 12:02

ja en als je ze dan inhaalt gaan ze nog lopen knipperen enzo. Stelletje mafketels rijden er toch rond op onze wegen!

B-ram 25-12-2010 14:40

Kerst: Wat een kutfeest! Heb je een heerlijke vrije zaterdag. Er is alleen geen flikker te doen. Alles is gesloten en iedereen zit lekker hypocriet bij elkaar thuis net te doen alsof ze het gezellig vinden en het elkaar beste vrienden zijn terwijl ze elkaar de rest van het jaar niet kunnen luchten!

Misha 25-12-2010 14:43

Verplichte gezelligheid :tongue:

sixpack 25-12-2010 14:44

Hmm jammer bram .. gelukkig heb ik een liefdevolle fam.
Waar ik graag kom en welkom ben (denk ik) :tongue:

B-ram 26-12-2010 02:22

o ja dat is het ook niet. Maar dat het opeens dit weekend moet! Mensen hebben altijd een "goede reden" nodig om gezellig te doen! ik doe dat gewoon altijd:D!

VWJYI 26-12-2010 12:36

ik erger me aan mensen die zich onsterfelijk wanen op winterbanden en dan met groot licht knipperend aan komen vliegen met 120 en harder als ik met 70 over een besneeuwde linkerbaan mensen inhaal die 30 rijden over een autoweg.....

PimVW 26-12-2010 12:38

Verkouden zyn.

All times are GMT +1. The time now is 06:30.