![]() |
Hoe heete dat spul wat je erop spoot tijdens het kleien. Ga ook ff wat poets troep bestellen.
|
@VWRickGTI dat is zeker geen troep hoor..
en ronnie kan je ook eens bij mij komen poetsen :D bvd egon :rolleyes: |
Quote:
Quote:
dat bet je niet tegen een blinde getypt :D wist je dat rick een dikke witte mk3 gti heeft sinds kort? :D |
Quote:
Nee dat wist ik niet, hahahah als ik kom wil ik wel vlaai en koffie bij het poetsen hahahaha of iets anders lekkers ;) Gr Ronnie |
Dik dik?:P nou blijft gewoon een daily met iets te weinig pk voor et mooie;) Maar als het mooi weer is gaan we weer hobbye. Mijn paarse mk1 houdt de schuur nu bezet:P
Tis wachten op me cilinderkop en dan vlamme. |
Quote:
de koffie automaat levert heerlijke koffie en vlaai kenne ze in duitsland niet maar ik zal het wel mee nemen hoor :D edit* "of iets anders lekkers" u bedoeld? :sly: |
Quote:
Ja gewoon iets anders lekkers ik ben een zoettekauw hahaha.. :thumbup: Gr Ronnie |
Vandaag je auto even bewonderd! :D Echt een mooie mk2 :thumbup: Het enige wat echt niet kan is je uitlaat :rolleyes:
Verder stond ie er prachtig bij! :thumbup: |
Quote:
Ja die pijp gaat ook vervangen worden..wil er wat anders hebben.. Is echt verkeert ja,. Gr Ronnie |
Quote:
Geen dank volgens mij stond je bij de pul of niet toen ik ff met m kwam babbelen.... was er niet helemaal bij sorry dat ik niet ff met jouw kwam babbelen! dat ga ik dan de volgende keer ff doen :thumbup: |
@arjan;ik heb ronnie niet gesproken hoor,nog wel even bij z'n auto gestaan maar hij was er weer zo druk mee;)wie jij bedoelt is mike,lookalikes...:D
|
ow ok kun je na gaan hoe ik der bij was met m'n hasses :screwy: iets te veel aan m'n kop de laatste tijd maar goed er zijn weer betere voorruitzichten :)
|
Quote:
Druk met wat? Poetsen hahaha Ik heb altijd tijd, om mensen te leren kennen,. Niet schamen maar gewoon aanspreken. Gr Ronnie |
schamen?wat is dat?:D je liep zo druk met een poetstas rond te rennen,was net voor de prijsuitreiking...ik denk dat komt volgende keer wel:thumbup:
|
Quote:
Oh hahaha ja was fff snel knedel zijn scirroco gaan poetsen.. hahaha Super. Gr Ronnie |
ziet er heel bijzonder uit op de bbs'en, vandaag gezien in deurningen! :thumbup:
|
Quote:
"Bijzonder" die heb ik nog nooit gehoort hahaha, bedankt ben blij dat je hem mooi vond, Gr Ronnie :thumbup: |
een plaatje.. :thumbup:
|
En volgens mij zat jij achter ons bij frans op den bult een pilske te drinken :D
|
Dat klopt ja..
Smaakte goed anders dikke snitzel gehad daar heerlijk.. (volgens mij begin ik een aardig bekende kop te krijgen hahaha,,) |
![]() VeeDub Bedankt... :thumbup: |
Oliver ook jij bedankt. Mooie foto's zo als altijd.
![]() Natascha Frank (FunkyF) en ik. ![]() Gr Ronnie |
Quote:
shit, hebben ze ons weer gespot met bier.... 200km van huis af....:) het is ook nergens meer veilig... :screwy: :thumbup: leuk foto van je velg met dat vutje, al moet dat broekje net zo strak zitten als jouw bandjes...;) |
heel erg mooie auto vooral die velgen maken hem helemaal af !
succes ermee :thumbup: |
zag in het topic van furb, dat je vroeg na de foto die onderweg genomen is van jou. :cool:
die had ik gemaakt, en was redelijk goed gelukt. zal vanavond ofzo hem hier even posten!!! voor de rest, bakkie stond er netjes bij!! :thumbup: |
Quote:
Chill daar ben ik echt blij mee. Gr Ronnie |
![]() :woowoo: ronnie aan ut werk ! :D |
Ja je moet toch wat he, hij was best vuil geworden van dat ritje.
Leuke foto trouwens. Gr Ronnie |
VeeDub nogmaals bedankt..
![]() Gr Ronnie |
Hey,
Leuk dat je even jezelf kwam voorstellen! Weet ik ook welk gezicht er bij de Limburger hoort... Gr. Ruud |
Knappe gast he Ruud hahahaha..!
Gr Ronnie |
hier dan toch de foto, die eigenlijk niet goed genoeg is om te posten :shake:
als jij er blij mee bent, vind ik het goed :thumbup: ![]() groeten rick |
![]() Mooi spul :D |
Quote:
Toppie, is inderdaad wat onscherp maar toch super bedankt. |
dik hoor zo met die wielen! :thumbup: Tijd weer voor een Mk2! :D
|
Wanneer ga je hem verlagen :D
Nog goed gekomen met de uitlaat nadat we die eronderuit hebben gereden bij snowworld? :tongue: |
Quote:
de uitlaat is in iedergeval Egon proof :D |
Nou Nigel, ik moet zeggen ik vind hem op de bovenstaande foto erg mooi en laag genoeg liggen als ik eerlijk mag zijn. En ja de uitlaat heeft zich goed gehouden.
Gr Ronnie |
en de problemen met de motor al op gelost heb je nu meer vermogen.
|
Quote:
Grapje gek, dat ding ligt nu al laag genoeg :tongue: Hij is nog steeds aan het wachten op een instelbare brandstof regelaar, dus zolang hij die niet heeft zal hij ook niet afgesteld worden... |
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |