![]() |
Laatste aanwinst... 5 en 13mm spacers. Beetje jammer dat de 13mm niet past op de achteras van een golf 4, de centreerring van de naaf is te breed :( Nu maar 5 mm rondom dus. Voordeel: ik kan nog wel heel laag rijden :)
|
Vanaaf naar een setje honingraatjes in 13" kijken voor onder de caravan :D
|
Wat 14" ATS-jes bleken te zijn;
![]() ![]() :thumbup: |
Seat Cordoba SX lip en creme leder bekleding.
|
Quote:
Luxe hoor voor de caravan :thumbup: |
KPU spiegel voor mn Mk3
|
Laatste aanwinst, niet zelf gekocht maar gekregen van de vriendengroep. Een VDO turbodrukmeter!
zaterdag goed besteed :)
steun van de rembekrachtiger aangepast ![]() ![]() steun maken ![]() ![]() ![]() ![]() met gemonteerde steun en motor. kan straks geijk het reservoir vn de stuurbekrachtiging bij aan :) ![]() ![]() |
Ziek! V8 in een e30, altijd👍👍👍👍
|
En ik heb vandaag een "nieuwe" brandstofpomp voor m'n caddy gehaald!
Hopen dat deze de diesel niet direct eronder op de grond deponeert😒 zo als de huidige pomp dat doet.. |
2 turboos voor de rs 6 ,,,,een n 75 klep en wat olie
|
5 gloeibougie's en rondom schijven en blokken voor de T4. Wordt tijd na 445000km ;)
|
Zo weer een stuk verder
![]() |
OK, ik geef t toe....
BMW's zijn uberrrr! Helemaal een V8 in een e30, pfieuw! Heb m'n hele leven al BMW's en VW's, maar mijn hart ligt toch wel bij de beier☺️ Moet ik wel zeggen dat volksforum het tofste forum is dat ik ken👍, daar kan dan weer geen Bmw forum tegenop.. |
OW ja, m'n caddy getrakteerd op een nieuwe dis.riem, onderste baksteun, motorsteun dis.zijde, en heb fusee's met geventileerde remmen van een golf cabrio gehaald, voor iets meer remkracht ten opzichte van de standaard cd'tjes die er nu op zitten😉
|
|
5 bak voor de doka :thumbup:
![]() |
Das echt gaaf👍 die achterruit lamellen.. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:49. |