![]() |
Quote:
Ach, even gaatje dichtlassen en het spatbord opnieuw spuiten. Scheeld enorm in geld dat je alles zelf kan spuiten thuis :thumbup: Dus die paar tientjes kan er nog wel bij en het jaar is nog niet om :tongue: |
Ik spuit thuis niet alles hoor ,van de jetta is alles gespoten in de spuitcabine op t werk , met zo'n witte kleur en dan ook nog in de blanke lak zie je alles zitten , dus het zekere voor het onzekere , en mooi in de cabine :thumbup:
Velgen e.d. lukt thuis wel goed , maar dat is een andere hobby ;) |
hey kerel ik heb je gemist afgelopen weekend...
|
Quote:
Maar hopelijk hebben jullie goed opgelet , en kunnen jullie me een beetje bijleren :thumbup: |
dan moet je keuzes maken idd en thuis gaat voor de hobby ;) en er is heel wat poets kennis mee neer friesland gegaan dus dat moet goed komen :D
|
En de jetta staat weer klaar voor de Outlaws meeting van Zondag ! Afgetankt en wel ,en vers in de Meqiuars :D
Kon het niet laten om met dit mooie weer even een paar foto's te maken :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() En voor het geval dat het zou kunnen gaan regenen zondag , de rainbow paraplu's heb ik mee :tongue: ![]() |
SUPER die paraplu's!! :D
|
ik zie dat u er 3 heb, kan ik er 1 leasen :P
|
doe mij die andere maar dat zijn ze maar in gebruik ;)
|
Ik zal morgen er nog een poar ophalen , er was vanavond wel meer interesse voor de paraplu's hoorde ik ,kosten 5 euro p.s. , dus ook niet eens rare duur !
|
Groupbuy:D Reeds 1 besteld!
|
Zou er maar genoeg meenemen , die vinden gretig aftrek bij de rainbow crew.
Maak je speciaal voor hun ook even een speciale rainbowcrew prijs , 2 voor de prijs van 3 :lmao: :) Ik weet zeker dat een club met zulke dikke auto`s graag gebruik maakt van zo`n fantastische aanbieding. ;) |
:tongue:
Kon er jammer genoeg maar 8 stuks krijgen in totaal ...............zijn inmiddels ook al gereserveerd ! |
Gespot tussen Ulrum en Leens ;)
Kwam je tegemoet in m'n blauwe kever :thumbup: |
IJsbaanhokje :rock:
Blijft een vette bak, stond er zondag ook weer mooi bij! |
Quote:
Klopt , heb je ook zien rijden ,Kever valt wel op ! Had vandaag even de jetta mee naar t werk ,de collega's wilden m graag even zien (en horen :D ) @Ebut , was zo'n mooi plekje in t grijze grind,zonnetje erbij , en erg dicht bij het geboortehuis haha :thumbup: |
|
Blijft een ongekend mooie Jetta ! :eek: En met de nieuwe hemel wordt `ie ook weer een heel stuk netter . :rolleyes:
Ik heb nu ook een MKII ! :thumbup: Eindelijk mijn droom werkelijkheid geworden, dus check m`n topic maar eens joh, ben benieuwd wat je ervan vind ! :D |
Heel Friesland binnenkort nieuwe hemels dankzij Gub:D
|
knippers uit de spatborden zouden ook een leuk extratje zijn voor 2012 :thumbup: :D
|
All times are GMT +1. The time now is 17:00. |