![]() |
Quote:
Ik was deze vergeten --> :tongue: |
hmm 't ging toch wel erg ver..
mooi de eer aan mij zelf gehouden sorry jongens...... :D |
Quote:
man man man wat een verhalen :D Japie het frietje :D |
deze zijn nog veel vunziger :)
|
Moet nog werken tot 16:00 uur..............maar de zin raakt al op :( :( :(
Gelukkig kan ik de 130 Dieselpaarden nog even aanspreken vanmiddag onder werktijd :D :D :D Groeten en PWK alvast !!!!!! LRR Ps: Morgen even parts halen voor de Einser !!!! |
ik ook tot 1600 uur, maar ik ben echt wel aan weekend toe, lekker aan de kever rommelen
|
Pff kom je op school, tweede les gaat beginnen (3e en 4e uur) blijkt het niet door te gaan. Nou leuk 3 tussenuren en dan weer les :S En dan weekend!
|
Wie wil er trouwens voor mij een kaarsje opsteken / voor mij duimen / een regendans doen of what ever...
Mijn golfje is vandaag naar de dealer om nog een onderdeel van het schakelmechanisme te repareren en voor de APK... |
wat kan er mis gaan bij de apk?
is toch een technisch in orde wagen? |
die van mij gaat maandag of dinsdag
|
@ Toby: Technisch is er zo niets mis mee, ik heb een beschadigde as door het te laag rijden...
Maar verder kan ik zo even niets bedenken waar ik mijn twijfels over heb, heb gisteren de wagen nog even nagelopen, maar het is voor zover ik kon zien allemaal in orde. MAAAR Laten we zeggen dat ik in mijn vorige leven is vreselijks gedaan heb want met dit soort dingen heb ik echt altijd pech! Afgelopen maand in ieder geval alles wat betrekking heeft tot het schakelmechanisme en drukgroep+koppeling al laten vervangen, en dat was kwa kosten al geen kattepis... Dus ik hoop dat ik hier nu eens een beetje geluk mee heb. @Tjoep: alvast succes :hug: |
Oeh apk..de mijne gaat vanmiddag. Succes!
|
@Kevin20v succes en thnx, ik hoop dat die van mij er ook in 1 keer doorkomt
|
Quote:
Jij ook succes! Ik hoop dat ze niet beginnen te zeuren over de airride net zoals de vorige dealer waar ik kwam... Niet dat het een probleem is om ermee door de keuring te komen, maar het gezeik en het feit dat ik me druk moet maken om m'n gelijk te halen dat trek ik vandaag niet :redface: |
anders ga je kat-in-zak spammen Kevin :rock:
Heb al de hele week weekend... hele week zitten studeren behalve vandaag... volgende week examen :) |
zucht, ik wil ook weer student worden, lekker veel vrije tijd. Maar dan wel met behoud van salaris :)
|
Ik moet normaal ook minimaal 40u. per week werken, deze studie is naast mijn werk.
|
Hij is er door! Helemaal goedgekeurd... Alles perfect in orde, maar of ik wel rekening wilde houden met de aandrijfas die aan had gelopen op het chassis...
Tja wat wil je, wie laag wil zijn moet pijn lijden :D |
Shit... ik maar duimen dat ie niet zou halen :rock: ;)
Nieuw onderwerp dan maar: Vanavond op *kuch* Talpa *kuch* een geweldig programma, Nieuw Dier. Beetje het idee van Live Opgenomen van vroegâh met Ruben van der Meer enz. |
@ Kevin20V ruimte in binnenscherm wat groter maken? Lijkt mij de enige oplossing om verdere schade te voorkomen. Zo laag gaan kun je nog steeds neem ik aan.
Humm volgens mij wat van gezien deze week. Weet niet wat ik er van denken moet. Lama's is dan leuker. Ga maar Top Gear kijken vanaaf of is dat niet op? |
All times are GMT +1. The time now is 07:09. |