![]() |
Quote:
Hij gaat niet weg, en als dat dan toch gebeurd dan gaat hij terug naar de oude eigenaar, dat hebben we afgesproken. |
Dikke einser Ernst, wielen zijn top! ik heb nog een aantal chrome inzetplaatjes voor de klinken liggen, mag je zo hebben. (Zie dat je er zwarte of zelfs geen in hebt zitten nu?)
|
Jens toch jonge, dat hoort zo. Een standaard t/m 77 zelfs, heeft er een kunststof "houtnerf" plaatje inzitten. Of zelfs helemaal niks, want dan is de vorm van het plaatje in zijn geheel meegegoten in de klink.
|
Quote:
Thanks Jens, alleen zoals Barn171 zegt, ik heb de kaalste versie ooit en daar hoort geen chrome in :). |
mooie auto! ernst
|
Quote:
Dank U! Vrijdag even wat parts ophalen bij Barn171 om weer wat verder compleet te worden. Ben op Dumpd met het beestje. |
|
Quote:
Maar wel achterruit verwarming :thumbup: Vette machine, thumbs up. ![]() |
Quote:
Jaja, optie pakketje Z08. ;) Om van een onbruikbaar standaard wagen een normaal standaard wagen te maken. Omvatte maarliefst: - Achterruitverwarming - Achteruitrijlichten - Dimbare binnenspiegel - "Normaal" wegvouwbare achterbank - Elektrische ruitensproeier - En vast nog wat onzinnigheid dat eigenlijk gewoon standaard had moeten zijn. Toch niet helemaal een standaard bakkie dan, maar wel zeker even leuk! :thumbup: Tot vrijdag Ernst |
Quote:
Tot straks :) |
Plaatje van Dumpd
![]() ![]() |
Velgen staan hem super nu nog van de naaf kapjes scoren en af is tie :thumbup:
|
Quote:
Jup, hard opzoek! |
Hij ziet er zeer netjes uit. Ik hoorde trouwens dat jij nog ergens een paar zeldzame ontbrekende delen had gevonden? Knap werk! :thumbup:
... |
Mooie auto velgen staan hem goed :thumbup:
|
Quote:
Haha ja, en dichtbij ook nog. Nog een plaatje! ![]() |
Quote:
Nee, wat een plaatje! :thumbup: |
Nog meer plaatjes!
![]() ![]() |
Wauw, wat een geweldige wagen blijft dit toch!!
Zijn die stoelen trouwens orgineel? Gezien het zo'n kale versie is, verwachtte ik eigenlijk geen hoofdsteunen. |
Knap exemplaar . Staat er netjes bij :thumbup:
|
Quote:
Jup stoelen zijn origineel. |
Uit welk land is deze geïmporteerd eigenijk?
En in welke maand is die gebouwd, januari 75" gok ik? |
Op volksdub ook nog bij staan kijken staat dik met die velgen :thumbup:
|
Quote:
Duitsland. |
Nog wat plaatjes van Airtime
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geweldig mooie golf :thumbup:
Kleur vindt ik persoonlijk ook zeer mooi :wuv: |
Zeker te weten dat dit een mooie MK1 is,mooie foto's ook hoop hem volgend jaar toch een keer in het echt te zien :thumbup:
|
Knappe type I.
|
Mijn vader heeft deze foto gemaakt op een meeting in Kroatië, moest bij het zien van de smurfen kleur gelijk aan jou denken...:D
![]() |
Quote:
:thumbup: |
Ik ding nu mee aan de foto wedstrijd van Auto Motor Klassiek op facebook met een foto geschoten met de foon door Stijn:
Auto Motor Klassiek foto wedstrijd Foto zelf moet je liken op hun page. Dus klik op de foto en like deze! |
Volgens mij stond deze er nog niet bij :)
![]() |
Echt dik dat kleurtje icm de wielen!
|
Prachtige wagen! Hoop er ooit nog een te krijgen
|
Quote:
Bij deze gedaan :thumbup: |
Quote:
Thanks! :) |
Knappe golf , toffe babbel gehad toen we de lobsters kwamen halen
|
Quote:
:thumbup: Was zeker gezellig, helaas was het een bende en de vriendin zat met de rug, anders hadden we nog een bakkie gedaan! Ik moet nog dweilen trouwens in de garage :D |
zeer knappe golf
kleur en velgen alles klopt in dit plaatje Greetz DC |
Quote:
Thanks! Moet alleen nog naafkapjes :) |
All times are GMT +1. The time now is 20:01. |