Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   >>::Lowrider23's Golf II Project!!::<< (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90863)

pilsie 25-10-2011 12:38

gewoon geweldig dat de liefde voor een merk zo met elkaar gedeeld kan worden.
en dat er uit elke hoek van nederland dan ook veel respect vrij komt.
even over de velgen..... ben verliefd ik wil ze ook voor mijn daily mk2.
ga zo door met het verfijnen van je auto hij ziet er nu al geweldig uit.

lowrider23 25-10-2011 15:21

Dankjulliewel ! :thumbup:

En de hoeveelheid respect is idd gewoon geweldig ! Groot gelijk dat je zulke ook wilt , ziet er fantastisch uit , en dan op die heerlijk brede bandjes ! :eek:
Haha en de Golf is nog lang niet af ................ :tongue:

Dutch_Jetta_GT 25-10-2011 15:37

Wauw, geweldig dit gewoon!!!!!

Diep respect naar iedereen die dit mee mogelijk maakt voor je!!!! :D
Zo zie je maar weer: Niks is onmogelijk, zolang je maar een droom hebt!!!

Geniet er maar goed van, zal je ongetwijfeld lukken!!!

lowrider23 25-10-2011 16:18

Dankjewel joh ! Gaat zeker lukken , ik ben m`n vrienden eeuwig dankbaar dat ze dit mogelijk hebben gemaakt ! :thumbup:

Bral 25-10-2011 18:17

Jammer dat de rest van de wereld ook niet een beetje zo in elkaar steekt hè ;-)

lowrider23 25-10-2011 18:30

Er zijn genoeg goede mensen , haha ! :thumbup:

Vandaag Arosaboy ofwel Erik van Velgrenovatie.nl gecontacteerd over 2 kleine stickertjes , om mensen te laten zien waar mijn velgjes onderhouden worden .. :thumbup:

vagspass 27-10-2011 18:51

omlaag

Quote:
Originally Posted by roog909
epische velgen! klein beetje omlaag nog, en niks meer aan doen. Enne gefeliciteerd met je verjaardag ;)

ja een beetje omlaag zou niet misstaan :)
aangezien zijn vader ermee rijd en die pillen slikt voor de rugpijn zal dit niet erg fijn zijn :(
airride zou de uitkomst zijn,wie weet met wat sponsors :D
komt goed met die golf hoor,alleen sommige dingen zijn gewoon niet mogelijk gezien de situatie.
wel allemaal erg bedankt voor de topreactie's :thumbup:

lowrider23 28-10-2011 19:48

Hele mooie uitleg , Hans , bedankt man ! :thumbup:

Vandaag was het lekker weer dus is mijn vader met de Golf even naar het dorp gereden hiero ! ;) De Golf loopt goed , kleppen moeten weliswaar even gesteld worden , maar als `ie warm is tikt `ie niet meer en loopt `ie erg lekker .
En met z`n nieuwe wielen is het echt een streling voor het oog om `m te zien rijden ! :redface:

vagspass 28-10-2011 20:20

kleppen

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Hele mooie uitleg , Hans , bedankt man ! :thumbup:

Vandaag was het lekker weer dus is mijn vader met de Golf even naar het dorp gereden hiero ! ;) De Golf loopt goed , kleppen moeten weliswaar even gesteld worden , maar als `ie warm is tikt `ie niet meer en loopt `ie erg lekker .
En met z`n nieuwe wielen is het echt een streling voor het oog om `m te zien rijden ! :redface:

bij mijn weten zijn dat de klepseals,als ie tikt als ie koud is.
geen probleem hoor,kan geen kwaad.
komt omdat er niet veel mee gereden word.
mocht ik het fout hebben,correct me if i'am wrong :thumbup:

lowrider23 29-10-2011 09:57

Zou kunnen Hans ! Mijn vader denkt dat `ie een keertje opnieuw afgesteld moet worden oid ! Maar de Golf rijdt zoiezo erg goed ! :thumbup:

vagspass 29-10-2011 15:38

ik denk nie afstelle hoor!!
hij moet maar eens langs roomer rijden,kunnen ze het hem zo vertellen.
enne,............??!!
hoe zit het met je grill en spul wat je van die oh zo vriendelijke fries kreeg opgestuurt??
wel foto's laten zien eeh,of moet ik eens langskomen voor wa pics te pakken?

lowrider23 29-10-2011 17:39

Bedankt voor de tip , Hans ! Dat gaat dan zeker nog gebeuren ! :thumbup:
De spullen zou ik van de week binnen moeten krijgen , Fabian blijft nog steeds van alles vinden in zijn schuur ! :D

lowrider23 01-11-2011 10:10

Vanmorgen o.a. logo`s , achterlichten , een GTI grille , deurgrepen enzovoorts ontvangen van Dasher , ofwel Fabian ! :thumbup: Dus moeten maar eens gaan knutselen , haha ! :D Fabian , hartstikke bedankt joh ! :eek: Alles ziet er zelfs nog als nieuw uit !! :eek:

vagspass 01-11-2011 19:14

knutselen

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Vanmorgen o.a. logo`s , achterlichten , een GTI grille , deurgrepen enzovoorts ontvangen van Dasher , ofwel Fabian ! :thumbup: Dus moeten maar eens gaan knutselen , haha ! :D Fabian , hartstikke bedankt joh ! :eek: Alles ziet er zelfs nog als nieuw uit !! :eek:

hee fabian,super van je joh!! :thumbup:
@lowrider23,en da knutselen!?
wie gaat da doen,shout if you need me!! :jacks:

lowrider23 01-11-2011 19:29

Komt goed , Hans ! Als het wat beter weer is gaan we aan de slag !! :thumbup:

arosaboy 02-11-2011 19:14

dasher ofwel fabian echt geweldig van je

Dasher 02-11-2011 20:33

Doe Chris er liever een groot plezier mee dan dat het hier stof ligt te happen. :thumbup:

En ik ben door mijn vrouw alweer de garage ingeschopt met de woorden; Ga spullen zoeken voor die jongen, die doet er tenminste wat mee :tongue:

lowrider23 03-11-2011 09:33

Haha , dat gaat lekker dan , heb je ook nog tijd voor andere dingen of mag je van je vrouw de garage niet meer uit ? :tongue:

Dasher 03-11-2011 09:34

Ja lach er maar om Chris................word door jouw hobby mijn eigen garage ingeschopt door mijn vrouw :D

Ik mag af en toe ook aan mijn motoren sleutelen van haar :tongue:

vagspass 03-11-2011 19:59

schop

Quote:
Originally Posted by Dasher
Doe Chris er liever een groot plezier mee dan dat het hier stof ligt te happen. :thumbup:

En ik ben door mijn vrouw alweer de garage ingeschopt met de woorden; Ga spullen zoeken voor die jongen, die doet er tenminste wat mee :tongue:

de meeste vrouwen willen je de garage uitschoppen,als ik dat links en rechts zo eens hoor :D

lowrider23 07-11-2011 19:05

Haha , startte m`n vader gisteren de Golf , loopt `ie een tijdje , hij ging even anders lopen en ineens was het tikken van de motor voorbij ! Hij loopt als een lier ! :thumbup: Vandaag weer gestart , loopt perfect zonder tik ! :eek:
Misschien is het toch omdat hij een tijdje stil heeft gestaan voor ik `m kocht ! ;) Verder weinig updates , het weer wil niet echt mee werken ..... :redface:

lowrider23 23-11-2011 20:50

Momenteel niet zo heel veel updates mbt de Golf ! M`n vader is druk bezig met het nieuwe dak van de garage , waar de Golf strakkies lekker in kan staan , dit is vooral heel wenselijk tijdens de koude wintermaanden .. Gisteren de Golf weer eens gestart , en sloeg zelfs na ongeveer een week meteen weer aan , zonder enkel tikje en / of rammeltje ! :thumbup:

vagspass 24-11-2011 19:39

there can only be one,..............VW!!

lowrider23 25-11-2011 09:00

Jep zo is het man ! Overigens nog wat vernomen van jou toekomstige ride ? :thumbup:

vagspass 25-11-2011 20:06

noppes,ouw manneke heb twijfels denk!!!!

lowrider23 25-11-2011 20:24

Jammer man .. Hopelijk komt het toch nog goed ! :thumbup:

vagspass 25-11-2011 21:14

en zo snel kan het gaan,...............
morgen de golf ophalen!!

lowrider23 26-11-2011 09:20

Damn , super joh !! :thumbup: Maar een keer een shoot houden denk ! :tongue:

vagspass 26-11-2011 13:55

eerst maar eens wa dingen aan doen eeh

lowrider23 26-11-2011 15:19

Komt goed jou kennende ! :tongue:

lowrider23 29-11-2011 18:44

Van de week gaat èèn BBS eventjes terug naar Velgrenovatie.com ! Eentje lekt een beetje langs de velgrand , maar dat komt weer helemaal goed , thanx to Erik uiteraard !

Overigens heeft onze garage een nieuw dak dus de Golf zal niet lang meer buiten staan .. :thumbup:

Enne , Hansje .. Heb je nieuwe aanwinst ook al gespot , dikke Golf !! Alleen het kenteken bevalt me niet ........... :eek:

lowrider23 26-12-2011 20:01

De Golf na een aantal weken weer eens gestart , sloeg weer meteen aan! En ja , nog steeds geen nieuwe updates toegevoegd...het weer wil niet echt meewerken! :(

vagspass 27-12-2011 18:47

long time not gehoord!!
bedankt voor de kerstkaart.............

gti-er 27-12-2011 19:06

super bezig hiero!
respect voor de mensen die jou hebben geholpen en gaan helpen met deze 2! :thumbup:
een zeer goede vriend van mij had ook een spierziekte (helaas sinds een paar maanden niet meer onder ons!).
hij was ook helemaal leip van auto's vooral Amerikanen vond hij prachtig! :thumbup:
Maar goed.... wees zuinig op deze Mk2, dan kun je er heel lang van genieten! :thumbup:

lowrider23 27-12-2011 20:42

@ Hans: geen dank man!! :thumbup: Inderdaad al een tijdje niet meer gesproken , hoe is het met jou Golf? :D

@ gti-er: bedankt joh! Jammer dat je goede maat er niet meer is... :( Ik zelf was 8 jaar oud en toen dacht ik al van; ik wil een Golf Mk2 , een bordeaux rode! Nu , 10 jaar later , is het uiteindelijk exact de auto geworden waar ik altijd van droomde! :thumbup:

gti-er 27-12-2011 21:29

hou je droom tot leven kerel!
dan komt alles zeker goed, en gelukkig voor je is een deel van je droom al uitgekomen! :thumbup:

Crosne 28-01-2012 14:53

Mooi topic :thumbup:

lowrider23 28-01-2012 18:10

Hartstikke bedankt man! Binnenkort gaan we weer aan de slag! :thumbup:

volksfahrer 29-01-2012 01:37

Dit is echte liefde voor Volkswagen! Niet kunnen rijden maar toch genieten van de aanblik!

lowrider23 29-01-2012 09:54

Dankjewel voor de reactie! En het is zoals je het zegt: Echte liefde! :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 16:33.