![]() |
ziet er goed uit zo niels :thumbup:
|
Mooie Jetta hoor!
|
ook wel wat voor jou niels Artikelnummer: 280623669526
|
Up
|
Quote:
wtf? |
|
|
|
heb nieuwe wielen op het oog dus de g60 wielen moeten weg
mogen met of zonder banden weg met: €500,- euro zonder: €250,- euro of een heel goed bod (naafkapjes zitten bij de prijs in) alles is nu +/- 1 maand oud en heb er hooguit 200km op gereden en met plaklood aan de binnenkant dus geen schade door slaglood |
|
ziet er goed uit zeg..
|
de donor golf 1 staat nu bij willem onder dak
dinsdag avond gaan we beginnen met demonteren van de motor :cool: ook heb ik er nog een donor blok bij gekocht met goede turbo/verstuivers en brandstofpomp, de pomp komt er direct op en de rest bewaar ik voor reserve |
|
Motor er al uit Niels..
|
vandaag heb ik nog een aantal nieuwe delen binnen gekregen voor de motor
![]() ![]() - tandriemkap - oliefilter - tandriem + spanrol - carterpakking - klepdekselpakking - uitlaatpakking - koelvloeistoftank - bak olie ook heb ik er zins gisteren een originele golf 1 CY TD motor bij waarvan ik de brandstofpomp, verstuivers, leidingen en klepdeksel van ga gebruiken de verstuivers zullen aangepast gaan worden naar een 165 a 170 bar, ook komt er een interkoeler voor (heb 3 liggen om te passen). en zo staat de donor auto er op dit moment bij ![]() morgen gaan we weer lekker verder :D |
en zo staat de donor auto er op dit moment bij
brandschade? |
denk het niet..
|
nee heeft geen brand schade de vorige eigenaar had hem zwart gespoten onder de motorkap
want de auto is een orginele sc uitvoering dus was omgebouwt tot td vandaar dat hij zo raar uitziet onder de motorkap maar dat komt straks goed als hij in de jetta komt. |
:thumbup: oh , dan komt het wel goed dus :rolleyes:
|
idd, zoals willem al zei, was de knikkerbus gewillig bij de vorige eigenaar
zodra de motor eruit is wordt die schoongemaakt en wordt het onderblok waarschijnlijk nog opnieuw zwart gespoten. ook heb ik een mooie schone 4S bak liggen die er achter komt, ipv de vieze gti bak die er nu achter zit komt dus helemaal goed :D |
Niels jij bent ook weer GOED bezig man
Zit er erg goed uit ! En die stoelen :thumbup: Gaat goed komen . TD POWERRRRRRRRRRR :D Gr Siep |
Heel mooi projectje! :thumbup:
|
en al meer foto's er van niels :thumbup:
|
Jezus, dit zijn geen halve maatregelen kerel..... :thumbup:
|
![]() ![]() Hier foto's van mijn 1.6 td zoals die in de mk1 golf ligt, Lopen als een trein deze blokjes! :) |
thnx heren,
afgelopen dagen niet stil gezeten inmiddels staat het blok er zo bij ![]() ![]() ook nog een aantal delen binnen gekregen: - koppelingsset - druklager - aantal delen voor in en aan de bak - koelvloeistof niveau sensor en ook nog een aantal delen besteld: - waterpomp - thermostaat - aantal motorsteunen en rubbers - gloeipitjes vanavond waarschijnlijk het onderblok en diverse delen zwart spuiten en dan kunnen we beginnen met opbouwen |
Ziet er goed uit zeg :thumbup: :wow:
|
|
Netjes! Turbo ook nog even netjes maken he! :thumbup:
|
dat komt wel goed :D
|
Mooi!
|
|
nee edwin, wordt me even te duur
update, gisteren hebben willem en ik de motor eruit getrokken. nu kan ik beginnen de motorruimte schoon te maken en op te ruimen. ook kreeg ik vandaag te horen dat m'n verstuivers klaar zijn. ze zitten nu op 180bar en krijg ze morgen als het goed is binnen |
Hoe heb jij het onderblok schoongemaakt.
Ik moet de mijne nu ook schoonmaken en gaan spuiten. B.v.d. |
setje koper borstels ophalen bij de praxis voor op de accu boormachine
dan maar gaan poetsen. vooral de vriesdoppen worden weer als nieuw :thumbup: |
Quote:
Die dingen op de slijptol gaan nog mooier vind ik. Gaat natuurlijk wel iets harder maar dan heb je het goed kaal :thumbup: |
Mooi hoor Niels!
|
En hoe staat het nu met je JETTA? :confused:
|
Zit de motor er al in???
|
All times are GMT +1. The time now is 09:32. |