![]() |
even een fotootje van de parrot en de pookzak,tis hier zo stil:D:D
![]() (de bevestiging van de parrot zie je irl niet zitten trouwens;) ) en nee hij ligt nog steeds niet plat:shake: |
Goed beizg hoor:D, waarom denk je dat het zo stil is, hij ligt niet met zijn buik op de grond :tongue:
|
Quote:
:lmao: |
ziet er goed uit, maare wanneer gaat dat hok nou is zakken:D
|
volgens mij moet je toch echt wel last krijgen van hoogtevrees zo :screwy: :D
|
nieuwe stelringen zijn besteld,kan dus niets anders doen dan wachten.....:mad:
|
gerben kom jij het inteieurtje nog een keer halen ??
|
Quote:
Nog niet binnen? Opzich wel beter :P Heb je meer tijd om de audi klaar te maken haha |
we wachten met smart af hoe die strax verlaagd er uit ziet, nog even en je gaat wennen aan dat comfort:D
|
Quote:
mee eens! strax gaat alles de lucht in ipv zakken :D zaag dan even de veren af ofzow tot je ze hebt :thumbup: :screwy: :D |
@robbert,de audi heb ik net de laatste hand aan gelegd,morgen nog een lappie erover en dan richting heerde.....
@de rest,don't worry,ik word schijtziek van dat gewiebel..........;) kan niet wachten tot ie plat ligt,heeft ook nog nooit zo lang geduurt bij mij:D |
haha beter... Lappie zal het wel niet worden voor mijn auto dus ik rijd wel achter alle mooie autos aan :P
Moet de passat ook ff keertje zien ;) |
Quote:
:thumbup: |
kom ik terug van vakantie is dat hok nog steeds niet verlaagd :shake:
|
Gerben kijkt graag op ons neer volgens mij, Sander. Anders had ie dat ding al lang plat liggen. :tongue:
Hop hop ouwe knutselaar! |
kwil wel,maar kkan nie:mad:
of zal ik de poten zonder stelringen en veren monteren,ligt ie wel plat genoeg denk:D:D |
Quote:
ik weet nog wel een vr6 te koop die al plat ligt ;) |
Quote:
neuh,heel lief dat je aan me denkt,maar ik pas :tongue: |
Quote:
Gewoon de boel afzagen. :D |
net even de audio afgemaakt,caliber kabelset,ground zero amp en mtx thunder subkist.
klinkt weer fijn:d |
:rock:
|
zal ik ff een slijptol opsturen dan kan je de ori veren afzagen (lees: schiet nou toch is op man met dat verlagen van dat hok :D )
|
morgen komt het goed,dan zijn de v-maxx mannen terug:thumbup:
|
Gaan we het mee maken dat die deze week nog verlaagd word :lmao:
|
Quote:
:woowoo: :clap: :clap: :clap: |
Duurt lang :D
|
Quote:
bel de krant :D |
Het is nou eerst zien dan geloven:D
|
jullie ook bedankt voor de support jongens:thumbup::D
vandaag een afspraak bij de poetser gemaakt voor aankomende vrijdag,dan word ie van binnen en van buiten gepoetst en kleine plekjes bijgewerkt. de 17ers gaan er waarschijnlijk iets eerder onder dan gepland,heb zo het er nu uitziet de staaltjes met oversized doppen verkocht. |
:) zijn de 17nrs ook al klaar dan? En waren de V-maxx mannen al terug :D
|
Quote:
nee die laat ik opnieuw spuiten ivm wat lichte stoepschurft... en heb niks meer gehoord van de v-maxx mannen,heb al wel betaald(3 weken terug?) begin er zo onderhand slecht van te slapen,en niet alleen omdat ik onderweg in slaap gewiegd word. |
Das mooi klote dan van dat V Maxx volk, 1 troost is dan weer dat de 17 ers er onder komen (en dat we jou hier ondersteunen)
|
nou,mailtje terug,ze hebben momenteel alleen de bovenste ringen.
heb terug gestuurd dat ik er dan wel bovenste ringen als blokkeerring onderzet?! zal blij zijn als de boot plat op z'n tokus ligt:mad: |
Quote:
ze kunnen toch g@#$%^&&domme toch wel de ringen van een andere set afhalen, dan ben je gelijk klaar, wat een service zeg :screwy: |
Quote:
idd,zou ik ook zeggen...maargoed,ik heb geen contact met v-maxx zelf skg zit er nog tussen. |
Wat zijn ze dan verder van plan daar mee? alleen nieuwe ringen sturen?
|
Quote:
jup,schroefset zonder ringen heb ik al liggen namelijk;) |
wist niet dat je alleen de ringen niet meer had :redface: Zo word je nog geen steek wijzer:(
|
komt wel goed.....;)
zit alleen te denken,ik ga de wielen toch laten spuiten,maar zilver lijkt me zo saai? iemand een dikke optie? |
Quote:
roze :rock: |
All times are GMT +1. The time now is 09:41. |