![]() |
Quote:
PB underway :D |
Sixpack ik zal morgen even voor je kijken voor die Pils hoe die heet komt helemaal inorde. Gr Ronnie
|
Thanx you :thumbup:
|
Quote:
Mijn collega heeft de reclame auto gespot ja, we kregen op het werk een mms van een witte blubclubber met een oranje www.uslight.nl banner op de zijkant |
maak ik uit de reacties hierboven op dat de update van de dubblubbers' racer een reclamesticker is voor melvin's us-lights?
ik zat eigenlijk te wachten op een filmpje waarin de nankangs in het 6e verzet tot het karkas toe opgerookt worden;) |
Dan kan je lang wachten.. op Martinus zijn motor na draait dubclub toch alleen om "stance" en popi new kids nadoen?
|
:goodpost: :D
|
Quote:
:thumbup: ;) |
:d
|
Gasten waarom moet over het bovenstaande nu weer zo'n zeik gebouwt worden, man man man, jullie moesten eens hier zijn hier word tenminste iedereen in zijn waarde gelaten.
Gr Ronnie |
nu ben ik wel weer benieuwd naar foto's ervan Ronnie.
|
gewoon een sarcastische opmerking Ronnie, lekker met een Villacher of Steigl wegdrinken ;)
|
Quote:
doe ik ook ronnie ;) ik ben alleen een beetje teleurgesteld :mad: :tongue: |
Eind van de week is daar ook weinig waardering meer hoor met die duitders allemaal in de aantocht ;)
|
OT: Op www.vw-speed.nl de laatste update van de Wortherseetour 2010, 3 nieuwe albums met 399 foto's, je vind ze hier
|
Hier een dubclub lid,
Jongens, wij houden gewoon van gezelligheid en auto's... Laat ons gewoon in onze waarde! Er is altijd wederzijds respect. En over banden oproken: Wij zijn super zuinig op onze auto's! Over stance: We houden net als jullie van een goede verlaging, of dat nu een schroefset, airride of net als bij mijn kever een flink smalle, verlaagde vooras is. Over new kids: We zijn gewoon fan! Weer ontopic: Ik ga dat zooitje ongeregeld donderdag versterken! Kever is nog niet klaar, maar ach... |
O ja, en volgend jaar ga ik zeker weer eens kijken, kriebelt toch wel weer naar al die foto's van onze Deutsche Freund Bernd :)
lees: ik moet mee, want hij heeft al geboekt voor mij :rolleyes: |
|
super gave foto!! Polo van m'n broertje en bora van tim staan er ook op!
|
die dus :) |
TOF!
Jammer dat de sticker er daar niet superstrak opzit, maar who cares... andere kant was wel goed gelukt :) Bij deze nogmaals thanks ferdies! |
jup,die...
zit er nou een deuk in die deur of zit die tekst er gewoon scheef op? edit;melvin was me net voor. |
en dan vol op de foto met europese lampen... top
|
Quote:
het gaat om meebrandende knippers aan de voorkant;) |
weet ik ;) weten w-see bezoekers niet.
|
Respect voor de dubclub mannen, zaten vanmiddag nog lekker in de zon, jonguh :rock: !
![]() |
Quote:
:D |
Quote:
En gespot :cool: |
Quote:
Ik heb jou ook gezien, je reed omhoog richting de PiramideKügel, achter een andere Porsche die stil ging staan voor een foto, trok hem anders goed door daar die berg op. Was erg vet. Gr Ronnie |
Quote:
Klopt, maakt niet uit, tis maar voor de gein :) |
Iemand een idee wat met onderstaande auto gebeurd is?
|
Quote:
Dat was ik dan weer ;) Arend zat in die boxster die stil ging staan :D |
Quote:
Je hoort toch niemand klagen? kan er wel om lachen, de mede dubbers ook denk ik. @ chris, same here, ben nog nooit geweest maar 't lijkt me errug tof! dan wel in mn eigen mk2 |
:thumbup:
|
Es ist hier noch immer SUPER!!!
Viele Grüssen aus Velden am Wörthersee! |
Hier weer wat foto's van mijn kant.
Dit waren de foto's, uploaden duurt een beetje lang. Maar het is wel echt mega gezellig, super weer super mensen en een super sfeer hier ongelofelijk. Gr Ronnie |
Mooie omgeving ook! ;)
Volgend jaar toch serieus maar eens overwegen de reis te maken. Moet me dan alleen even in dat hotel boeken verdiepen.... |
Supergave foto's! :thumbup:
|
Leuk om mijn oude sletta voorbij te zien komen!
|
Quote:
Jawel... die is gecrashed zo te zien. :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:38. |