![]() |
|
|
ff wat leesvoer voor je
|
ohja..asjeblieft..
|
|
Heel goed bezig edward, dat zijn nog es pagina's !!
|
Die had ik ook al ooit eens gevonden. Van iemand een opnieuw opgetrokken 205 toch?
|
jep
En van de week nieuwe Intercooler gekocht. Hoop dat die wel past. Zelfde formaat als die van de sprinter alleen de aansluitingen liggen op de zelfde "hoogte". Niet diagonaal als op die Sprintercooler. Meer mogelijkheden nu! Vanmiddag wezen kijken naar groep A, volgende week ff aanschaffen. Wordt er een van Simmons, 63,5mm, met kat vervanger, vlamdovert, pannenkoek en normale einddemper. Helaas, geen ****** herrie meer voor Ed. Dan nog kabelboompje naar Rol21 brengen voor aanpassing, radiator ophalen en dan heb ik alles wel compleet. Even wat ATV opnemen volgende maand! |
gelukkig ...... weer 1 minder met die tering herrie :)
|
nou zeg, dat viel toch wel mee?
|
Nee
:D |
Quote:
Omdat ik ietwat overgewicht heb maken we er maar rol van :frown: |
Quote:
Kom op Ed, t was best n hoop herrie... :wink: |
Quote:
Deed gewoon pijn aan de oren man :p dus was echte teringherrie ! |
he wat ?
|
Had hij eerst helemaal geen dempers dan??
|
Euhm, volgens mij gaat t over die Sebring zonder middendemper... maar dat mag Ed zelf uitleggen als ie weer ns online is... :D
|
@ Griffin, identify yourself! :)
hmm, idd, ik reed eerst met spagetti, totaal demperloos en een joekie-jakkie holle DTM demper van NL Power, op den duur wordt je ECHT knettergek. Toen: dempertje er tussen, fatsoenlijke einddemper. Nu ben ik op zoek naar een geluidloos systeem als het ff kan: beschaafd vlammen! |
geluidloos? mwah...
en jij beschaafd, t moet niet gekker worden :D |
griffin, identify yourself.
|
aha, eindelijk aangemeld mevrouwtje?
|
nu moeten wij ook weten wie het is Edje !
Heb nog wel een originele uitlaat zonder demping erin :) maakt geen extra geluid als je nog een kat en 2 dempers eronder heb ;) |
Quote:
yep, eindelijk aangemeld. En je weet blijkbaar toch al wie ik ben, dus... @vwleusden: Leusden, da's vlak bij mij. Andere kant van de A30. komt die gifgroene bug ook niet uit Leusden? (sorry off-topic) |
Jij bedoeld niels... die woont idd in Leusden ja. Zijn er nog 2 hier die uit Leusden komen. Maar ontmasker u zelf :D
|
maakt niet uit, je kent me toch niet. :o Ben n oud-collega van Edward.
|
on topic, leusden, groep A maakt toch geen herrie man?
|
idd zo glijden we off topic. waarom wil je eigenlijk geluidloos Ed?
|
is edje niet de enige.
Ik wil iik niet zo veel herrie meer als mijn g60 klaar is.. Weinig geluid maximaal gaan en foto komt er aan edjooo.. |
zo is dat pik, wij worden ook een dagje ouder. Daarnaast trek te veel lawaai de smeris aan, en die wil je nu eenmaal niet al te vaak spreken.
|
mmm, dat snap ik wel, ik hoef ook niet veel lawaai. En t was ook a bit much, maar helemaal stil is ook zo wat...
smeris? nooit last van, lach altijd vriendelijk terug ;) |
Quote:
hahahaha ja sommige hebben altijd geluk. Als ik terug lach naar onze vrouwelijke smerissen komt niet goed wat die zijn pot. En zo sjagie gatver de gatver.. maar lach zo wie zo niet tegen een smeris. of zei moet in de boeien hahahha |
zo'n g-lader maakt ook echt geen geluid he ? :D
|
G60 = continue herrie!
|
g-lader maakt n mooi geluid. zo bedoelde ik t ook niet, t was eigenlijk gewoon n normale vraag. ik heb vaak zat discussies gehad over hoeveel en wat voor geluid (@Ed als je nu zegt 'oh ja?' kijk ik je nooit meer aan! :D ). De stap van die Sebring zonder middendemper naar n stil systeem is groot. Da's al, t was geen kritiek ofzo
|
Quote:
G60 = continu MUZIEK :biggrin: :D |
...al met al moet er iemand nu ff een foto maken van zijn of haar G60 die duidelijk laat zien hoe de vacuumslangen zitten, het actieve kool filter aangesloten zit en de slang van de rembekrachtiger. Het gedeelte bij het inlaat spruitstuk wordt me ook niet echt duidelijk. Ik ben er ook nog niet echt uit welke van de 3 leidingen nu de benzine toevoer is en welke de retour leiding.
|
Quote:
I definately agree Chris, maar Piet heb 70mm Hartmann :frown: |
prima, succes met je blok jongen. ik hoop dat ie straks in 1 keer start.
|
ik heb het volgende nog nodig aan los spul:
vacuum slang gedeelte van inlaat spruitstuk naar rem. diverse vacuum slangen en wat spul wat op en aan het inlaat spruitstuk zit. Heeft er iemand nog een G60 in delen te koop? Ik zou graag even langs komen dan!!! Bedankt edward |
|
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |