![]() |
Nette auto man...
Goeie vervanger voor de Passat! :D |
Goed bezig hoor!! dikke koets!!!
|
Quote:
goede vervanger voor de passat weet ik zo net nog niet :rolleyes: , maar het is weer een goed begin idd. :D heb een vervelende financiele tegenslag achter de rug. tis niet anders. we moeten door toch. zijn genoeg auto´s op deze wereld.. ;) |
Super vette bak, kan niet wachten op verdere pics :D
|
Quote:
Rallye ZSM klaarmaken, er ligt nu sneeuw :D :D :D Geweldig met 4x4 :thumbup: En dan snel de beemer verkopen dan komt alles wel goed. |
Quote:
Inderdaad en fimlmen als er wat gedrifd wordt...overigens is synchro geen 4x4 |
wow, die wordt mooi zeg! schitterende velgen combi (al vond ik ze op de witte rallye nog iets mooier uitkomen). Maar misschien praat ik voor mijn beurt en moet ik even wat betere (buiten) foto's afwachten. Wel petje af hoor, wat een apparaat!
|
Quote:
Ach idee is hetzelfde. Ze hebben beide een aandrijfas van voor tot achteren :D |
Quote:
Als je dan toch gaat mierenneuken, is het syncro zonder H... ;) |
:d
|
Maar het blijft wel een dikke bak Marten ! :thumbup:
|
die buitenfoto´s laat nu nog wel even opzich wachten,. ding komt er echt niet uit met dit weer. eerst helemaal klaar maken,
mijn broertje heeft een v6 4motion, daar hebben we gister al even in gespeeld. 10 keer comfortabeler dan een rallye (met stoelverwarming, haha) |
Quote:
:D |
He kerel,super dik ding zo!!!
Kunnen we als het mooi weer is wel even te cruisen jij in de groene ik in de blauwe. :drive: Blijft super een dikke rallye! |
![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit.
dikke rallye hoor. |
dat ziet er netjes uit zo op de winter velgen ;)
gr. martijn |
|
vet hoor,complimenten:thumbup:
|
|
Quote:
Fred!!!! haha mooi zo spelen in de sneeuw! Nu jij nog Marten , met die rallye moet dat ook kunnen toch? :tongue: Hopen dat er nog wat sneeuw komt dit jaar ,mag jij ook even spelen :thumbup: |
Quote:
:screwy: :D staat er mooi voor , blijft de kleur op een rallye :thumbup: |
Wow
|
http://www.youtube.com/watch?v=d7AL...feature=related
trekt arnold aan de handrem of blokkeert de 4 motion nu een wiel? de quattro is merk ik wel meer achterwiel dan voorwiel in de sneeuw volgende keer ff bellen..dan gaan we samen ff sneeuwspelen |
als er nog meer sneeuw valt dan doe ik er een paar andere wielen onder en dan gaan we ook knallen, net als mijn broertje met de V6. das echt kicken in de sneeuw.
richard, geen idee of ie aan de handrem trekt, ik stond te filmen :D volgende keer bellen we even aan oke, was vlak bij jou idd :thumbup: |
Ziet er mooi uit Marten. Wel effe de raampies er in anders knallen je oren deraf met die kou :D
|
Hij ziet er netjes uit Marten, velgenkeuze is ook helemaal top :thumbup:
Wat is de eerste meeting waarop we hem kunnen gaan zien? |
he marten je bent toch niet stiekum aan het proefrijden he, :D
zonder fotos te plaatsen :thumbup: |
vond de kleur eerst niet mooi op een ralley
maar nu de ralley opnieuw gespoten is en verlaagd en met de velgen lijkt het wel super :thumbup: |
Het is erg stil rond de rallye van Marten.
Nog updates???? |
ding staat er super bij , even gezien toen ik de velgen heb op gehaald
|
Hoest met de Rallye Marten...???
:thumbup: |
Paar weken geleden nog gezien.
Ziet er goed uit :thumbup: |
Dikk
|
Leeft Marten nog wel? heb hem al lang niet meer gespot.
|
Heb gehoord dat hij hem verkocht heeft.
|
Quote:
Laatst nog gezien op Drachten. |
Quote:
![]() zondag nog gespot . :D Rallye is verkocht , zei hij zondag . |
Rallye is inderdaad verkocht :D
|
Quote:
O, volgens mij heb ik meer mensen niet gezien, waaronder Oppert. Ik denk dat meer mensen mij wel hebben zien rijden in de Caddy 2 :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |