![]() |
Ps. De mijne is ook cker niet nieuw! :wink:
|
Denk dat er hier op het forum aardig wat type 1 rijders zijn. Trouwens de type 1 meeting in Assen viel me een beetje tegen qua opkomst en goodies.
Misschien dat centraler in het land beter functioneerd? |
Goed id mischien moeten we dat in een polletje ff checken...... :confused:
|
Goed idee
|
Quote:
komt misschien ook omdat de golfrecordday tegelijk was met het golf 1 treffen in assen..stonden redelijk wat nederlandse type 1's |
het viel me gewoon een klein beetje tegen, had een grotere opkomst verwacht, maar idd kan goed komen door de record dag.
Er stond wel aardig wat leuk spul. |
Quote:
idee is in ieder geval goed... is er volgend jaar niet een retro treffen in belgië??alleen vw's t/m 83? |
yup, retro mania.... was er dit jaar ook al.... geweldige meeting
|
Quote:
hmm dus is de moeite waard. zal het in de gaten houden wanneer het is, lijkt me gaaf, water en lucht gekoeld door elkaar... :D |
Ow mooi, weet iemand al wanneer Retro mania is?
|
ergens in augustus?
|
FF voor de duidelijkheid : ik weet de datum al .. onder voorbehoud
Noem m nog niet maar tis zeker niet in augustus :) Na de kerst wordt het bekend gemaakt Je hoort het als eerste hier op het forum !!! |
niet in het begin van het seizoen toch? ten minste, meende dat het altijd vrij laat was... juni dan... (ga net zo lang door tot er maar 1 maand overblijft Gert... ;) )
|
![]() |
retro mania was op 1 mei dit jaar, super meeting !! 1 vd betere afgelopen seizoen ...
|
Quote:
Jup, samen met het mania weekend erbij. Zijn dingen die de moeite zeker waard zijn! |
ff een kleine update:
onderdelen zijn nog niet binnen. GTI blok gister eventjes in een paar onderdelen uitelkaar gehaald.. dwz: versnellingsbak eraf, injectie eraf, luchtfilter eraf, dynamo en oliekoeler eraf. Blok komt nu in een mooi hoekje van m`n garage en zal dus de eerst komende tijd met rust gelaten worden. |
Quote:
Ben ik in de war met de gewone VW mania dan? |
Quote:
Ja, Retro Mania is een dag, Mania een weekend. Retro Mania was afgelopen jaar voor het eerst. |
trouwens, René! Je schroefset ligt klaar! vers uit Duutsland
|
Quote:
en deze meeting is wel rond augustus toch? |
Quote:
Retro niet, Mania eerste weeken van augustus. |
was dus in de war met de gewone VW Mania blijkbaar... tijd gaat snel!
|
owkee!!! Thom heeft de schroefsetjes binnen en ik heb vandaag de vette achterraamverwarming binnen gekregen :p
|
Quote:
beetje thinner doet wonderen ;) |
bijdehandje :p:):D
|
Iemand al wat meer info over supersport setjes ? Ben nog steeds niet overtuigd. Is er ook iemand die meerdere sets gehad heeft en ze goed heeft kunnen vergelijken ?
Kan ook Weitec alleen hoogte verstelbaar krijgen voor 549 incl verzenden uit Duitsland en Weitec VW027TX (80mm verlaging, hardheid instelbaar) kopen voor 425 (in Nederland rond de 600€) Heeft iemand toevallig ook foto`s van een 80mm verlagingset op een Golf1 ? (Liefste met 15" velgen met 195/45 banden :)) |
Ik heb 1,5 jaar met mijn Supersport schroefsetje gereden... vond het erg goed rijden persoonlijk...
Niet echt vergelijking, alleen met een vast setje Raceland 60/60 onder een golf II... nou: 3x niks! |
JULLIE ZIJN ECHT EEN STELLETJE HONDEN!
Een arme scholier als ik een beetje lekker maken met al dat (supergeile) retro spul dat ik toch nooit kan betalen! |
hmmz, René is student, ik ben student...
btw, foto's van je jetta I LX? heb zelf ook een LX, en ook van '84. :) Had hiervoor ook een LX, en ook die was van '84.. ook beide wit.. :cool: |
Quote:
Okee, okee, dan zijn we studenten onder elkaar :cool: En zekers te weten is dit een superdikke :p Jetta 1 LX! Meer foto's post ik NU (18:18 uur) in het fotoboek, misschien wil je ze ergens naartoe linken, maar daar zijn ze te vinden |
ben inderdaad een student...... en eentje die verrekte veel mazzel heeft!!
had laatst in plaats van stagevergoeding gewoon normaal loon gekregen..vandaar die dikke aankopen :D en nu weer!!! ineens is er een bedrag op m`n rekening gestort door de stagebedrijven van mij....... precies het geld waar ik van uit ging voor de kosten van`t lassen!! binnenkort dus maar informeren wat het werkelijk kost en plaatwerk aanschaffen voor de wielkasten... :D ik ben zo blij |
ok dan!!!
vandaag een pleerolhouder voor op de hoedenplank gekregen van m`n buurvrouw!! heel oud, oranje ding met een groen en paars strikje erom!! :D:D lief mens morgen maar ff een dikke smakkerd geven ;) |
YESSSS!! de spiegels zijn binnen en ze zijn werkelijk nieuw!!
ik scheet em wel ff toen ik dacht dat ze niet origineel waren, maar ze zijn origineel vw!!!ik ben zo blij, zo blij...:D:D:D kan nog geen foto`s plaatsen..pa moet nog een usb-splitter kopen en dan maak ik foto`s...uiteraard zonder flits, want dat wil niet he...zo glimmen ze :p:p groeten rene |
hahaha gefeli Rene! :biggrin:
|
Quote:
pffff, gelooof dat dit de verkeerde kant op gaat zo.... ;) |
Quote:
hier nog een student..... alleen ik heb weer de "pech" dat ik een voorliefde voor de mk2 heb. rib uit me lijf, die gti :biggrin: |
en nog 1tje, ik ben ook een student en alles gaat op aan de VR6 :)
|
vanavond even bij een vriend van me geweest die nog wat leuke golf 1 onderdeeltjes voor me te koop had :)
resultaat: 2 spucknapf sturen (originele sturen uit de oer-gti) 2 spatlappen achter (links en rechts dus) 1 achterlicht gaat de goeie kant op! |
twee van deze dus :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:19. |