Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Alweer? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57804)

breadfan83 04-08-2009 13:58

Quote:
Originally Posted by erik_jetta
die verkoopt hij toch zonder schroefset en vebreed staal!?

Klopt, de velgen zijn evt wel te koop, de verlaging niet. Zie het ook net staan. :)

breadfan83 04-08-2009 14:02

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Vertel mij niks over een US Jetta en zeldzaam en prijzen enzo....
De mijne bracht niks meer op bij verkoop, terwijl het halve forum het ding o zo graag wou hebben. En ik was er niet eens duur mee.
En een blokwissel, daar draait hier toch niemand meer zijn handen voor om?
Ik vind het zelfs jammer dat die 1.8T erin ligt, ik had die US Carat veel liever origineel gezien.

Bovendien, waarom verbaast mijn reactie jou? Komt toch op het zelfde neer, al wat je in een auto steekt, brengt het niet meer op.

Ik bedoel dat er een subtiel verschilletje is tussen een verlaagde Jetta 1.3 en een compleet wederopgebouwde en gespoten Amerikaanse Jetta met 1.8T blok. Dat je dat in de prijs terug ziet is logisch. Dat de verkoper dit bedrag er niet voor gaat krijgen, of in ieder geval er niet voor hoort te krijgen, is duidelijk.

Maar een Jetta 1.3 plus goedkope schroefset plus velgen is niet gelijk aan 2.000 of 3.000 euro.

Domi 04-08-2009 14:15

Goed bezig Chris :thumbup: :thumbup:

Maar dit blijft een eindeloze discussie. Tegenwoordig denkt iedereen dat ze met een simpele auto goud kunnen verdienen.

Paar centen erbij en je hebt idd een wat uniekere in origineel staat verkerende g60 ;). Die zijn waarde WEL houdt.

Zweiter 04-08-2009 14:32

vraag, aanbod...
als iemand het ervoor wil betalen, klaar toch?

en denk om uwen hartslag

Emiel 04-08-2009 14:32

Ik wil misha's jetta wel kopen zonder velgen en schroefset voor onder de 500 E.

evilnyntje 04-08-2009 14:35

Quote:
Originally Posted by Zweiter
vraag, aanbod...

en denk om uwen hartslag

Zeker met dit weer :D

breadfan83 04-08-2009 14:49

Quote:
Originally Posted by Zweiter
vraag, aanbod...

en denk om uwen hartslag

Psh, hartslag is retro... :D

vwleusden 04-08-2009 15:01

Jetta's zijn zo uniek ! :shake: :screwy:

Hier een net exemplaar met een 1.6 erin:
http://link.marktplaats.nl/262624998

Een op het oog oonverprutste:
http://link.marktplaats.nl/265839279

Zeer nette staat:
http://link.marktplaats.nl/265982345

Die laatste 2 zou je veel winst op kunnen maken want ze zijn zo zeldzaam en uniek, schroefsetje halen voor weinig, paar wielen opknappen en voor 3000E de deur uit "schoppen"

Nog zo'n unieke ;)
http://link.marktplaats.nl/263597088

Het blijft een 13 in een dozijn auto. Ik zou ook graag 7500 tot 8000 Euro voor mijn WOB GTI 16V ITB willen krijgen maar dat gaat echt niemand betalen. Ondanks de beperkte oplage van 11500 stuks is het nog steeds een 13 in een dozijn golf.

JettaPowerrr 04-08-2009 15:06

:D
En point taken, Chris, uiteraard zit daar wel enig prijs-verschil in, maar ook de prijs van die 1.8T is zwaar overtrokken.

En ja, dit is ook een eindeloze discussie. Maar het kan ook wel eens prettig zijn om je hart te luchten, toch? Gewoon meningen uitwisselen, daar is het toch een forum voor? Want ik zie hier nu eigenlijk niemand die zich echt druk maakt of zo.

:thumbup:

breadfan83 04-08-2009 15:09

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Het blijft een 13 in een dozijn auto. Ik zou ook graag 7500 tot 8000 Euro voor mijn WOB GTI 16V ITB willen krijgen maar dat gaat echt niemand betalen. Ondanks de beperkte oplage van 11500 stuks is het nog steeds een 13 in een dozijn golf.

Wat heb jij nu al met al ongeveer in die motor van je gestoken? Zag dat je weer meer wilde, en nu een groter blok ging proberen... ga je dan ook voor grotere itb's?

vwleusden 04-08-2009 15:14

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Wat heb jij nu al met al ongeveer in die motor van je gestoken? Zag dat je weer meer wilde, en nu een groter blok ging proberen... ga je dan ook voor grotere itb's?

Genoeg ;) Heb geen grote gasklephuizen nodig, heb nu 45mm. Zal wel nieuwe injectoren nodig hebben, die 320cc zal niet meer genoeg zijn.

Berserker 04-08-2009 15:36

Quote:

Mijn auto is niet eens een 13 in een dozijn auto en nog krijg ik er niks voor terug.. :rolleyes:

Ebut 04-08-2009 16:03

Het is een leuke Jetta, dat zal ik niet ontkennen, maar 2000 is echt te duur...
Ik heb mijn Jetta mk2 1.8 incl schroefset en velgen voor 500 euro gekocht, dát zijn nog eens nette prijzen.

Zoals gezegd is een [nette] mk2 echt niet zeldzaam, Marktplaats stikt ervan, en die vragen dus ook echt niet duizenden euro's.

Vraag me af waar je dat bedrag vandaan haalt... [standaard] onderhoud moet je sowieso niet rekenen en wat je er zelf in steekt krijg je er nooit voor terug...
Als er nu dikke driedelige BBS'en onder zaten was het een heel ander verhaal, maar een paar nette eendelige Zenders zijn echt niet hetzelfde waard hoor.
Dan blijft er een nette verlaging en een poetsbeurt over... en dan ben je dus wel gewoon te duur.

Als laatste vraag ik me af waarom je nooit de bestuurderskant op de foto zet.

breadfan83 04-08-2009 16:26

Quote:
Genoeg ;) Heb geen grote gasklephuizen nodig, heb nu 45mm. Zal wel nieuwe injectoren nodig hebben, die 320cc zal niet meer genoeg zijn.

Kom je dan wel uit met je mengsel op hogere toeren? Mij werd al aangeraden minimaal voor de 45-ers te gaan met een 1.8 of opgebord naar 1.9 blok, juist om die reden...

breadfan83 04-08-2009 16:30

Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
En point taken, Chris, uiteraard zit daar wel enig prijs-verschil in, maar ook de prijs van die 1.8T is zwaar overtrokken.

En ja, dit is ook een eindeloze discussie. Maar het kan ook wel eens prettig zijn om je hart te luchten, toch? Gewoon meningen uitwisselen, daar is het toch een forum voor? Want ik zie hier nu eigenlijk niemand die zich echt druk maakt of zo.

:thumbup:

Het gaat me d'r niet om mijn hart te luchten. Ik vind nog wel zat normaal geprijsde auto's en onderdelen, en als ze er niet meteen zijn wacht ik gewoon effe wat langer. Dat maakt voor mij ook deel uit van de hobby, om spullen te zoeken die verkocht worden tegen een prijs die ik zelf in gedachte heb, en geen cent meer. ;)

Waar 't mij om gaat is duidelijk te maken dat het allemaal zo duur niet hoeft te zijn. En bij hoe meer mensen hierdoor de ogen open gaan, hoe sneller die absurde prijzen door het merendeel ook als te hoog worden ervaren, en hoe eerder die prijzen zullen dalen.

En dan kan ik weer lekker meer kopen en opslaan. :D

breadfan83 04-08-2009 16:35

Quote:
Originally Posted by Ebut
Als laatste vraag ik me af waarom je nooit de bestuurderskant op de foto zet.

;)

evilnyntje 04-08-2009 16:53

Ik denk dat hij de stoel bedoeld aan de bestuurderskant?

breadfan83 04-08-2009 16:56

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ik denk dat hij de stoel bedoeld aan de bestuurderskant?

Daar heb ik ook al een foto van gezien, die's kapot namelijk, viel me al op. ;)

Foto was overigens wel van de bijrijderskant genomen.
Details... gaten zijn retro.

jetta mk1 '82 04-08-2009 17:17

Quote:
Details... gaten zijn retro.

gr. Martijn

Misha 04-08-2009 17:18

Ja wel leuk en aardig Chris..maar als je ook maar een klein beetje eisen stelt vallen er 9 van de 10 af.
Nou laten we zeggen dat er dan 2 overblijven, daar ga je dan kijken en dat valt dan gruwelijk tegen.

Als er in de advertentie al dingen staan zoals 'technisch goede staat' of 'verder redelijk netjes'..
Dan weet ik al genoeg, ik heb er intussen genoeg bekeken.. voor Stijn hebben we een auto of 12 bekeken.
Als de verkopende partij al twijfelachtig is over de staat kan je ervanuit gaan dat hij van alle kanten 'in elkaar zit'.
Ik heb niet overal uitgebreid gekeken overigens, maar 't gros heeft kilometerstanden van 230xxx of 250xxx + ..
dat is een discussiepuntje maar ik heb gevoelsmatig liever een auto die onder de 2 ton zit.

breadfan83 04-08-2009 17:32

Quote:
Originally Posted by Misha
Ja wel leuk en aardig Chris..maar als je ook maar een klein beetje eisen stelt vallen er 9 van de 10 af.
Nou laten we zeggen dat er dan 2 overblijven, daar ga je dan kijken en dat valt dan gruwelijk tegen.

Als er in de advertentie al dingen staan zoals 'technisch goede staat' of 'verder redelijk netjes'..
Dan weet ik al genoeg, ik heb er intussen genoeg bekeken.. voor Stijn hebben we een auto of 12 bekeken.
Als de verkopende partij al twijfelachtig is over de staat kan je ervanuit gaan dat hij van alle kanten 'in elkaar zit'.
Ik heb niet overal uitgebreid gekeken overigens, maar 't gros heeft kilometerstanden van 230xxx of 250xxx + ..
dat is een discussiepuntje maar ik heb gevoelsmatig liever een auto die onder de 2 ton zit.

Tot nu toe één auto gehad onder de 2 ton, en enkel ellende mee gehad. Dat ik zo'n beetje alle motoren van boven de 2 ton heb opgeblazen ligt meer aan mezelf.

Ook ik zal in een advertentie trouwens niet snel over een 20 jaar oude auto zeggen dat ie in topstaat is. Dan zet ik er ook liever bij "voor zover bekend in technisch goede staat" oid. Loze beloftes maken net zo goed schuld. ;)

En voor die auto van Stijn? Je bedoelt die Polo die weer meteen verdwenen is? Die Polo dis volgens de nieuwe eigenaar ook nog aardig wat gebreken daar had? Of hebben we het dan alweer over een andere auto?

Voor een bedrag minder dan 500 euro kun je je met de aankoop van een auto geen echt flinke buil vallen. Is het wat, mazzel, is het niks, heb je geld zat over om het allemaal in orde te maken, precies zoals je dat zelf wilt, en niet zoals een van de vorige eigenaren dacht dat het moest zijn.

Daar komt trouwens nog bij dat voor de meeste mensen, en ik weet het, 't is een shock, een auto nog steeds een auto is. Het merendeel van Nederland, en ook de rest van de wereld, verklaart ons voor gek, met onze veel te lage, comlpeet onpractische auto's, waar gelet op de leeftijd en dagwaarde veel te veel geld en tijd in gestoken wordt. Die mensen die ons voor gek verklaren, en voor wie een auto maar een auto is, is een uitdrukking als technisch in orde zo'n beetje het beste dat ze kunnen zeggen. Ik vind het al heel wat als m'n buurman zijn motorkap open kan maken, laat staan dat ie me verteld dat ie een druivenpit rode (kleurcode vwblabla45) Volkswagen Bora Highline V5 (zilveren 5, 150 pk) 4 deurs heeft staan. Pas grote beurt gehad, compressie is nagemeten, dis-riem is vervangen en klepspeling gecontroleerd. Draagarmrubbers zijn 10.000km geleden vervangen, en d'r is een nieuwe rvs op maat uitlaatlijn onder gekomen met spaghetti en katvervangen, einddemper heeft opgelaste tdi eindsierstukjes gekregen.

Is dat beter Mish? Ga d'r gewoon van uit dat de gemiddelde automobilist niet op straat een motorblok ombouwt alsof 't de normaalste zaak van de wereld is, en ga er dan ook even voor de handigheid van uit dat de omschrijvingen die je op marktplaats bij een afgedankte Golf 2 van nb. 500 euro vindt, de meest technische verwoording is die zo'n mensen uit hun strot krijgen.

Daar komt bij dat het om een auto van inderdaad minder dan 500 euro gaat, ik ga daar ook verdomme geen complete onderhoudshistory van neertypen en elk onderdeel met bijbehorend onderdeelnummer noteren dat de afgelopen 23 jaar vervangen is. Technisch goede staat, ziet er ok uit, niet zeuren, 500 euro betalen en meenemen die handel.

Enne... eisen stellen kan ik ook. Ik ben afgelopen jaar enkele duizenden kilometers met de trein en bus gereisd op zoek naar een nette witte mk2 16v gti, en heb minstens 20 witte 16 kleppers gezien, en nog minstens eens zoveel 16v's in een andere kleur, en ik heb besloten me er dan maar zelf een te bouwen toen ik het hele aanbod gezien had. ;)

Tjeerd 04-08-2009 17:36

Wat een heerlijk topic!

martiepartie 04-08-2009 17:55

Ik vind dat Chris zijn energie beter in zijn 16v kan steken, dan rijdt dat ding binnen afzienbare tijd weer eens. Dat ellenglange gelul over de VRAAGprijs van een jetta is niet echt nuttig.

Misha 04-08-2009 18:02

Niet zeuren, meenemen die handel?

Nou denk het niet, als ik opzoek ben naar een nette golf ga ik zeuren ja, anders kan ik inderdaad beter zo'n hok kopen uit het rijtje dat jij net post. En met die kmstanden is persoonlijk, ik heb zelf nog nooit een auto gehad die meer als 2 ton had.. meeste was 180xxx oid, dat was m'n eerste golf. Dat retro gebeuren is ook wel leuk geweest, ik weet niet of je daarmee op mij doelt maar ik gebruik 't niet.. je moet geen oude koeien uit de sloot halen.

Dat was niet die polo nee.. dat was die Jetta die hij nu heeft, lang voor gezocht maar 't is ook een net wagentje en die koste inderdaad maar 600e. We hebben ook een Golf 2 gezien toen, 95xxx nap, 90er C, rood, alle boekjes etc erbij .. bij een Kia dealer meen ik, dingetje moest 1500 kosten. Als ik een auto zocht had ik 'm gekocht, liever een nette (en dat was een nette) voor 1500 dan zo'n afdankertje voor 500.

breadfan83 04-08-2009 18:10

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Ik vind dat Chris zijn energie beter in zijn 16v kan steken, dan rijdt dat ding binnen afzienbare tijd weer eens. Dat ellenglange gelul over de VRAAGprijs van een jetta is niet echt nuttig.

Ben aan 't wachten op de digifiz met kabelboom, die komt over een paar daagjes binnen. Dan kan ik pas weer verder. ;)

Lennart 04-08-2009 18:11

*subscribed

breadfan83 04-08-2009 18:15

Quote:
Originally Posted by Misha
Niet zeuren, meenemen die handel?

Nou denk het niet, als ik opzoek ben naar een nette golf ga ik zeuren ja, anders kan ik inderdaad beter zo'n hok kopen uit het rijtje dat jij net post. En met die kmstanden is persoonlijk, ik heb zelf nog nooit een auto gehad die meer als 2 ton had.. meeste was 180xxx oid, dat was m'n eerste golf. Dat retro gebeuren is ook wel leuk geweest, ik weet niet of je daarmee op mij doelt maar ik gebruik 't niet.. je moet geen oude koeien uit de sloot halen.

Dat was niet die polo nee.. dat was die Jetta die hij nu heeft, lang voor gezocht maar 't is ook een net wagentje en die koste inderdaad maar 600e. We hebben ook een Golf 2 gezien toen, 95xxx nap, 90er C, rood, alle boekjes etc erbij .. bij een Kia dealer meen ik, dingetje moest 1500 kosten. Als ik een auto zocht had ik 'm gekocht, liever een nette (en dat was een nette) voor 1500 dan zo'n afdankertje voor 500.

Met retro doel ik niet op jou, meer op die gekte die er omheen zit de laatste tijd. Het is een tijdje geweest met al die ratten, en toen daar ophef over kwam over het feit dat een schroothoop geen rat is, werd alles maar retro en oldscool genoemd. En nu maar ik daar weer lekker ophef over.

Voor mij is dit gewoon een heerlijk vermakelijk topic op een vrije dag om de vrije minuten tussen het klussen door op te vullen. En ik beledig daarbij niemand, ik scheld niemand uit en maak niemand zwart. Ik geef enkel mijn mening, en dat is waarvoor een forum is, toch?
Met Misha heb ik helemaal geen probleem, noch met zijn auto's die er stuk voor stuk heel goed uitzien, noch met die 1.8T die te koop staat. Het enige waar ik het "een beetje" mee oneens ben is die ontwikkeling van de prijzen voor ruimschoots aanwezige totaal niet bijzondere oude met miljoenen tegelijk verkochte auto's en onderdelen daarvoor.

tiefflieger 04-08-2009 18:56

Jezus wat een discussie...
Linkjes van Marktplaats neerzetten kan iedereen wel maar ga er maar vanuit dat het 99% hokken zijn, zeker die 500 euro Golfjes met allemaal ruim boven de 2 of zelfs 3 ton op de teller (misschien met eeen heel enkele uitzondering).
Voordat ik mijn huidige Golfje 1.3 kocht heb ik ook 2 weken het hele land rond gereden en maar liefst 18 stuks bekeken (tussen de 700 en de 2000 euro). Een nog echt nette Golf of Jetta 2 is echt niet zo makkelijk meer te vinden als iedereen hier lijkt te denken. Roest/ rot aan de paravan en deuren, uitgeleefd in en exterieur, en vol met deuken/ deukjes, krassen enz... Op de foto zijn ze allemaal mooi maar ga maar eens kijken en het zal je zeker tegenvallen.
Om nog maar te zwijgen over het onderhoud, beurt? distributie? nee dat is niet bekend...

Al is de prijs van Misha idd. wel aan de erg hoge kant, de auto's waar zijn Jetta hier mee vergeleken word mogen als je het goed bekijkt niet eens in zijn schaduw staan.

Toen ik vorig jaar mijn zwarte US Jetta ging verkopen en ik op een meeting aan een aantal personen een bedrag noemde werd ik ook voor gek versleten want dat ging hij nooit opleveren. Dezelfde avond heb ik hem te koop gezet op MP en ook diezelfde avond verkocht en afgerekend.

Er zijn dus idd mensen die wel iets meer willen betalen voor een goed en net exemplaar en wat prijsverschil met die 500 euro hokken vind ik wel reeel.

Nog ff over de Jetta 1.8T, ik vind het een erg dikke bak en zolang Oldscool niemand verplicht om hem te kopen kan hij toch vragen wat ie wil ?
Neem aan dat de meeste hier wel een baan hebben, hierin verdien je zelf of je baas toch ook geld over de rug van anderen, zo werkt het in de handel nou ook ;).

vwleusden 04-08-2009 19:14

Quote:
Kom je dan wel uit met je mengsel op hogere toeren? Mij werd al aangeraden minimaal voor de 45-ers te gaan met een 1.8 of opgebord naar 1.9 blok, juist om die reden...

In de cross rijden ze vaak met 45 of 48mm. Mijn motor stikt nu bij extreem hoge toeren, te hoge luchtsnelheid :redface: Moet daarvoor over naar andere nokkenstokken en volgens de beste man die de motor afsteld mechanische stoters.

Arne 04-08-2009 19:18

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Linkjes van Marktplaats neerzetten kan iedereen wel maar ga er maar vanuit dat het 99% hokken zijn, zeker die 500 euro Golfjes met allemaal ruim boven de 2 of zelfs 3 ton op de teller (misschien met eeen heel enkele uitzondering).
Voordat ik mijn huidige Golfje 1.3 kocht heb ik ook 2 weken het hele land rond gereden en maar liefst 18 stuks bekeken (tussen de 700 en de 2000 euro). Een nog echt nette Golf of Jetta 2 is echt niet zo makkelijk meer te vinden als iedereen hier lijkt te denken. Roest/ rot aan de paravan en deuren, uitgeleefd in en exterieur, en vol met deuken/ deukjes, krassen enz... Op de foto zijn ze allemaal mooi maar ga maar eens kijken en het zal je zeker tegenvallen.
Om nog maar te zwijgen over het onderhoud, beurt? distributie? nee dat is niet bekend...

Al is de prijs van Misha idd. wel aan de erg hoge kant, de auto's waar zijn Jetta hier mee vergeleken word mogen als je het goed bekijkt niet eens in zijn schaduw staan.

Toen ik vorig jaar mijn zwarte US Jetta ging verkopen en ik op een meeting aan een aantal personen een bedrag noemde werd ik ook voor gek versleten want dat ging hij nooit opleveren. Dezelfde avond heb ik hem te koop gezet op MP en ook diezelfde avond verkocht en afgerekend.

Er zijn dus idd mensen die wel iets meer willen betalen voor een goed en net exemplaar en wat prijsverschil met die 500 euro hokken vind ik wel reeel.

Nog ff over de Jetta 1.8T, ik vind het een erg dikke bak en zolang Oldscool niemand verplicht om hem te kopen kan hij toch vragen wat ie wil ?
Neem aan dat de meeste hier wel een baan hebben, hierin verdien je zelf of je baas toch ook geld over de rug van anderen, zo werkt het in de handel nou ook ;).

En nu zeg ik Amen, die van Misha is idd vrij duur, maar er is zoveel rommel te koop, om m met een marktplaats wrak van 500 euro te vergelijken gaat echt een beetje te ver :)

servibruls 04-08-2009 19:48

Dan heb ik dus nog gelukt gehad met m'n Golfje 2 voor €500,- incl volle tank..
Pas een nieuwe koppakking, ding verbruikt werkelijk geen druppel olie...
Oke, ik rij 1:10 met een 1.3 4-bak..
Heb wel wat kleine dingen gehad die simpel en kostenloos verholpen zijn geworden..
Enige wat nu nog mis is zijn de deuken die vandalen me gratis en zonder te vragen hebben bezorgd..
En een lager in me bak.. maarja valt al met al toch nog mee als je het mij vraag.

breadfan83 04-08-2009 19:49

Quote:
In de cross rijden ze vaak met 45 of 48mm. Mijn motor stikt nu bij extreem hoge toeren, te hoge luchtsnelheid :redface: Moet daarvoor over naar andere nokkenstokken en volgens de beste man die de motor afsteld mechanische stoters.

Mechanische stoters zijn sowieso een must, ik heb me daar ook al naar omgezien ruim 'n jaar geleden. De prijzen voor de ombouw zijn redelijk te doen.

De luchtsnelheid zal met een ruimere klepdiameter toch juist afnemen? D'r komt evenveel lucht binnen, of iets meer, maar door een groter gat, waardoor de druk / snelheid afneemt. Als dat klopt wat jij zegt moet ik me maar eens gaan omzien naar wat ik dan bij elkaar moet verzamelen. De prijzen van de set die ik gevonden heb zijn gelijk bij 45, 48 en 50mm, dus dat maakt verder niet uit. :)

breadfan83 04-08-2009 20:29

Quote:
Originally Posted by tiefflieger

Hoooow.... ik vergelijk de auto van Misha helemaal niet met die 500 euro of minder auto's. ;) Misha zelf vroeg me een paar leuke nette auto's als basis voor een volgend project te zoeken, voor 500 euro. D'r zitten genoeg auto's tussen die hiermee door kunnen gaan. En wat maakt 't als je twee weekjes moet zoeken voor de juiste auto? Zijn we dan allemaal zo vreselijk stinkend rijk dat die twee weekjes MP in de gaten houden zwaarder wegen dan die paar duizend euro die we er extra tegenaan moeten gooien?

En het feit dat jij je auto voor een flink bedrag verkocht hebt, is nou precies waar het om gaat. Het wordt normaal gezien zo'n hoge bedragen voor dingen te vragen, en binnen de kortste tijd doet iedereen mee. En waarom? Omdat het spul zoveel waard is? Of gewoon omdat ze een auto in dezelfde kleur voor 'n hogere prijs hebben gezien, en dan zelf ook maar hun prijs hebben aangepast?

Ik ga er van uit dat Domi zijn G60 ook nog even 1.000 of 2.000 euro duurder mag maken, als die van Misha al 2.000 euro moet opbrengen (volgens mij zonder de velgen?). En als Domi dan al bezig is, kan Oldscool ook gelijk naar de 10k afronden, en dat proberen te vangen voor "zijn" US 1.8T.
Wat zou mijn Golfje dan dalijk waard zijn, als ie als een van de weinige nette witte mk2's met 16v op kenteken staat? En dan ook nog het laatste jaar van de Golf 2... maakt hem extra zeldzaam... met G60 Ricardo's! Man man, dat wordt vroeg rentenieren! :D

Domi 04-08-2009 20:52

Quote:

Ik ga er van uit dat Domi zijn G60 ook nog even 1.000 of 2.000 euro duurder mag maken, als die van Misha al 2.000 euro moet opbrengen (volgens mij zonder de velgen?). En als Domi dan al bezig is, kan Oldscool ook gelijk naar de 10k afronden, en dat proberen te vangen voor "zijn" US 1.8T.

Hij is nu van FolkertMK1 hoor ;) Maar ik zal het hem vertellen dat de prijs wel een beetje omhoog kan :D

Jetta MaNiA 04-08-2009 21:21

Gezien alle begrip voor de torenhoge vraagprijzen is dit misschien wel het geschikte moment om mijn Jetta aan te bieden.

Let's say: 6000 euro

Mooi tussen Misha en Oldscool in!

Alberto 04-08-2009 21:25

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Gezien alle begrip voor de torenhoge vraagprijzen is dit misschien wel het geschikte moment om mijn Jetta aan te bieden.

Let's say: 6000 euro

Mooi tussen Misha en Oldscool in!

ben ik niet duur met 3095,75

Jetta MaNiA 04-08-2009 21:27

Voor die 2004,25 heb je wel een hoop extra;)

Alberto 04-08-2009 21:31

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
Voor die 2004,25 heb je wel een hoop extra;)

is dat zo ? ;) .... :D

Maar ik vind het een beetje zinloos eigenlijk
Persoonlijk vind ik niet dat we de persoon die het aanbied moeten aanvallen
maar die mens die het geld er voor neer tikt....
Die moet zich eens bedenken wat hij/zij aan het doen is

Toch ?

roog909 04-08-2009 21:32

GTST script aan het oefenen jongens? Wat een topic! LOL

Ik vind die polo 6n een naar mijn mening licht onfortuinlijk gestyleerde auto. (read into sarcasm...)

IMO: het voordeel van een oud rabbig rothok van 400 ballen, (zoals mijn 86'er) : karakter, en als het geval de geest geeft, irriteert het ook niet zo erg. En je hebt wat te doen aan het barrel, geeft voldoening. Als ik een 1.3 zou kopen van 3000 euro mag het ding dan ook wel rijden als een 1.3 van 3000 euro. Als dan spontaan de krukas verzint zich te verplaatsen naar je dashboardkastje levert dat een hele andere reactie op...

ehh, waar ging het ook alweer over?

Alberto 04-08-2009 21:35

Quote:
Originally Posted by roog909
IMO: het voordeel van een oud rabbig rothok van 400 ballen, (zoals mijn 86'er) : karakter, en als het geval de geest geeft, irriteert het ook niet zo erg. En je hebt wat te doen aan het barrel, geeft voldoening. Als ik een 1.3 zou kopen van 3000 euro mag het ding dan ook wel rijden als een 1.3 van 3000 euro. Als dan spontaan de krukas verzint zich te verplaatsen naar je dashboardkastje levert dat een hele andere reactie op...

ehh, waar ging het ook alweer over?

:goodpost:

All times are GMT +1. The time now is 08:46.