![]() |
Die cabrio is van Sleutelsmurf a.k.a. Dennis en die two-tone Golf 3 is van Brian Spanjaard.
|
WIE O WIE, reed er vanavond ( 11-02-04 ) met een donkere Golf 2 GTI rond Venlo op de snelweg/autoweg?
Heb 2x weggetrokken met mijn Grijze IV tegen deze 2 knullen :biggrin: Dit barste uit in een duimpjes omhoog festival van beide kanten :biggrin: Jammer genoeg moest ik na een aantal kilometers afslaan maar dit werd beantwoord door alarmlichten en veel geknipper met de lampen.... :biggrin: (tevens werd dit ook beantwoord door een aangesloten golf 3) Zou graag willen weten wat voor een blok dat er in die GTI lag, ding trok ongelofelijk mee op. :biggrin: Al met al een geweldige vrijdag avond gehad dus..................... ;) |
Quote:
Dennis ken ik wel, rijd zelf een Golf 2 G60 (Dennis Roossen) Brian... voorheen een VR6 gehad... aan puin gereden... 1.6 koets gekocht, vr6 erin en alles strak gemaakt.. of niet ? :D |
Roose.
Brian rijdt niet met een VR6, als het een 1.6 was, dan is het dat nog steeds :) foto's Maar jij komt toch zeker ook weleens in die klutsloods van hun? Thuiswedstrijd voor jou! |
Heb genoeg te doen in onze eigen schuur ;)
lopen 3 projecten, 2 kevers en mijn 16V. 2 Kevers moeten voor VW Euro af (als euro nog door gaat) en de mijne voor VW Mania. Een kennis van mij werkt ook bij PON Dealer en die heb Brian wel eens ergens uit getrokken... knooppunt Hoevelaken ging een beetje fout. Toen heeft ie alles van een 1.6 gepakt om de VR6 op te lappen.... was daarna echt een vet apparaat. Deze is ook erg mooi maar niet mijn stijl. ![]() |
Quote:
ik heb een groene polo 6n die op brocks staat |
Quote:
deze? was wel een hele tijd geleden ;) |
Vanavond, blauwe golf 2 op borbet A en dicht kofferdeksel in Amersfoort bij het centraal station.
|
gespot , op de snelweg..colonne van stuk of 3.. :D
|
tijdej terug bij mij in de straat gespot....
bleek het de auto te zijn waar ik een compleet eps systeem onder moest zetten :D :D :D |
tijdje terug op me vorige werk gespot
ferarieeeee 550 maranello leuk ding hoor |
Quote:
dat zie je ook niet elke dag!! vette pic! :cool: |
Quote:
das een laag gebakje! mooi ding! |
Quote:
ja geinig ding. |
een paar dagen terug een paar blokken verderop...
tis niet echt mijn ding maar ok (foto met tel gemaakt dus daarom niet echt super..) |
paar weken terug: de donkergroene rocco van paultje :D in oudenbosch. prachtwagen!
|
en deze ochtend in breda, plat gele golf 2 net als mellowyellow20VT, alleen dan met een dubbel rond grill en standaard spiegels. verder niet zo goed kunnen bekijken.
|
Hajee gespot!!
Vanmorgen rond 10.30 bij Jan Krul caravans in Hengelo? Herkende je golf 4 door die wit/rode achterlichten + strak weggewerkte embleemuitsparing aan de motorkap! |
vandaag in Arnhem leger groene kever, was rond 16.30 op de weg van velp richting
Gelredome |
Quote:
haha!! ja klopt!!auto stond bij het hek! :D barry is een kameraad van mij.. LOL!! :) |
Quote:
Haha :D ik kom daar s'ochtends meestal vroeger langs dus nu was ik aardig wakker! Ik keek :eek: ja dat moet die wagen van Hajee zijn! dus ben ik nog ff wezen draaien daar bij de BP en zag inderdaad die motorkap :cool: Stoere wagens staan daar altijd!! |
Quote:
100%! jou niet gezien! jammer! volgende keer ff binnenkomen hoor! :D |
Quote:
Is goed!! ;) :D altijd al interessant gevonden daar! kom je er vaak dan? |
Quote:
ja regelmatig..zit vaak voor m'n werk in hengelo. :) |
Quote:
Aaah kijk aan :D die jongens daar hebben ook wat met VW he?! :) |
Quote:
zeker!!! T1 pickup, 3 golfjes 1, en sinds vanavond 1600 TL erbij. :D |
Quote:
Bruut :cool: werken ze daar die VW's mooie ruimte lijkt me! :D |
RICKYRICK's golf 1 gespot!!!!
stond op de stoep langs de singel , met de neus richting woonboulevard! :D |
![]() |
Quote:
HAAHAHA Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa helemaal goed! :D :D :D :D p.s. al nieuwe auto ipv de golf 4? |
Golf 2 GTI gespot,
YH-88-NN. Lokatie: Kupersingel in Leusden Signalement: Grijs/zwart, helder wit/rode achterlichten, merkloze grill, soort BSA cobra wielen met vw logo en iets verlaagd. |
Zat er een vrouwtje achter het stuur? Zo ja, dan was het Brigitte (GreyDevil) van VWGolfCreations (zie ook mijn topic daar met antwoord op jouw vraag). :)
|
Auto stond stil op de kupersingel in Leusden... niemand erin.
|
Witte Golf 1 vanavond in Almelo, bij oprit A35!!! Haajee niks gezien?!
|
Gespot gisteravond op de Moerweg: Waldorf in witte Boes. Leuke bus! Velgjes zien er goed uit!
|
Quote:
ja stond daar met panne! ken hem niet trouwens :) |
Quote:
Kijk, dat is nog eens een snelle reactie ;) :D |
we gingen donderdag avond naar de kapper en toen zagen we dit ineens rijden op de A13 richting Rotterdam...
en ja er zit een barst in de ruit van de Golf :p |
ja ik weet ut mensen er zit een barst in maar ja een kleinigheidje hebbie al gauw toch :P:P:P
|
Quote:
:p :cool: haha!! had inderdaad topic pas laat gelezen.maar beter laat... :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 22:02. |