![]() |
- Aanjager
- Lichtschakelaar - Binnenverlichting - Handremkap - dopjes waarmeer de afwerkkap binnenkant kofferklep vastzit - Passagiersraam |
Velgen 7,5j verbreed staal.. Te bewonderen op de meeting zondag
|
un complete sloop golf3 1.6 voor ut geval ik me blok opblaas... haha kon um nie late staan voor die 50 euro iemand nog wat nodig???
gr. |
APK,tje voor de G60. Die kan weer vooruit tot jan 2010.
En 60 liter benzine in de Passat GT gegooid. Kan weer 2 weken vooruit ;) |
Kinderstoel en Maxicosi. Allebei Knalrood ivm de kleine die over ongeveer 3 weken komt
|
Thermostaatje en 5 liter koelvloeistof. Nu doet de verwarming het eindelijk weer!
|
Een setje zomerbandjes 165/40/16 :D
Een nieuw 16V embleem voor in de grill van de Corrado Een set vloermatten voor in de Audi V8 Kunststof binnenschermen voor de achterspatborden van de Audi V8 |
Gisteren maar weer eens een volle tank....maar ik heb wel mooi 1:12 gehaald, nieuw record :D
|
muntje voor de was straat :D
|
een set hackmesser's met nieuwe centerdoppen
|
![]() me nieuwe velgen de vlakken komen in kleur van de auto dark burgundy pearl samen met het binnen bed en de maantjes vande week gaan ze door naar de spuiter 15x7j 4x100n atf velgen uit 1990 dus passen mooi bij de tijds lijn van de auto volgens de fabrikant in deze maat slechts 8 setjes van gemaakt ben ze ook nog niet eerder tegen gekomen het atf logo word met goud pinstripe weer terug geplaatst weer eens wat anders als bbs en porkers |
stikkers voor op de B stijl van de jetta
|
Vorige week achterkep in de kleur,die er op zit is wat crispy
Gister nog een 86er gti 16v type plaatje gescoord. Dus weer een stapje dichterbij het orgineel |
Nieuwe nep-lederen pookhoes voor de daily a €10,75
|
45 liter euro 98!
|
custom achternaven
![]() ![]() Michael |
2 wielremcilinders voor de Jetta
|
Pioneer dubbeldin radio/cd/dvd/camerascherm ding geval voor in de luup :D
|
Gisterenavond was het weer Ebay night :)
Relais 99 voor regelbare interval ruitenwissers Complete set deur- en raamrubbers 32b Variant Diverse plastic interieur- en exterieur delen 32b |
- eenarmige wisser mechanisme corrado.
|
2 dorpels en 2 bodemplaatdelen, wel origineel VW. voor de GTI
685 euro.... schrok me dood.. |
@bugs; dat is niet mis zeg
zelf aangeschaft: -Momo stuur met naaf (2e hands, ROO) -Hella helder zwarte koplampen (ook 2ndhand, zgan, gti-er) -12" Kicker subje (nieuw) en volgende maand een half kooitje en groene 4-punts gordels |
4 punts sparco gordel om mijn gehandicapte dochtertje van 4 in het stoeltje te houden helaas noodzakelijk 3 punts klimt ze uit
|
Bloed kruipt waar het niet gaan kan zullen we maar zeggen:
![]() |
Aparte middenconsole voor de gti en wat vdo-metertjes.
Nu alleen nog de sensoren regelen. :D |
ik heb me gisteren maar een een waterpomp gehaald
had er nog wel een liggen maar die paste niet ik wist niet dat er 2 verschillende soorten pompen waren :confused: maar goed het, hij zit er weer op ook ff een andere gril gemonteerd (oude type gti gril) :thumbup: |
Gister: gti emblemen voor, achter, en 2 voor op de zijkant
Vandaag: Orginele gti/vdo meters gescoord |
setje scirocco bumpers :)
![]() setje wolfsrace 7jx14 ![]() |
een nieuwe dakje voor de polo :tongue:
![]() |
Mijn laatste aanwinsten komen deze week binnen.
Een setje verstelbare gordels voor golf 2 Mijn voorlopige schroefset tot 90mm ( van de zomer kw of hr ) En morgen mijn nieuwe velgen op halen BBS 6,5x16 5x100 Zwart hart en randje gepolijst ![]() ![]() |
nieuw anti huftersetje :D
![]() |
Nieuwe accu in de gl, voor de td een setje nieuwe wielen (lagen hier al een jaar, maar zijn nu eindelijk klaar :D ). En een week of 2 terug ws. nog wieltjes voor de gl, even de winter afwachten :D
|
vandaag maar 5ltr koelvloeistof gehaald,
was wel weer eens nodig on dat te wisselen.. |
alweer ff geleden, een setje velgen
![]() |
Set 15inch G60 staal met banden voor de passat GT. :)
|
mijn nieuwe aanwinst is dat ik de kentekenplaten van het volksforum heb gekocht en de forum stickers, ook heb ik het dach paneeltje van de einser binnen..
|
:D |
Ja ik weet het weer nieuwe.
Ik heb mij dus weer een nieuw setje velgen gehaald. Specs: - 8jx16" - et36 - Mercedes 8-loch - Gaten antraciet - Volgepolijst ![]() ![]() ![]() |
Een volle tank na de vw-speed meeting, toch mooi 1:14,5 gehaald :)
|
Quote:
Mooie wielen heb je in Munstergeleen gehaald :D |
All times are GMT +1. The time now is 03:24. |